FANDOM

"Na obozie" 14. Wskazówka

Fineasz i Ferb- Na obozie
No Screenshot 2.png
Twórca: Tysia123
Chronologia
Poprzedni: Ból i smutek
Następny: Poszukiwania
Czternasty odcinek z serii "Fineasz i Ferb - Na obozie".

Bohaterowie

Fabuła

Izabela <zaraz po spadnięciu w przepaść>

Wylądowałam na czymś co przypominało mi choćby ten materac co na nim lądują kaskaderzy jak skaczą z wysoka. Dziwne, nie wydaje mi się, żeby takie coś znajdowało się w jakiejkolwiek jaskini… Za mną spadła mapa, podniosłam ją i się jaj przyjrzałam. Z drugiej strony widniał napis, którego wcześniej nie zauważyłam :

„ nie każdy jest taki, jaki się wydaje”

Ciekawe, co miałyby znaczyć te słowa…

Fineasz

Zaraz po śniadaniu poprosił mnie pan Teodor, ale ciekawe o co mu chodzi, bo chyba nie o to, że byliśmy w jego pokoju…

-Fineasz, matka dzwoni- powiedział i podał mi słuchawkę, po czym się oddalił.

-Słucham- powiedziałem.

-Fineasz, co u ciebie, dobrze się bawicie?- usłyszałem głos mamy.

-Tak mamo bardzo dobrze, poznaliśmy dużo fajnych osób- odparłem.

-To cieszę się, a jaką macie pogodę?

-Bardzo słoneczną.

-To wspaniale, dobrze będę już kończyć papa.

-Pa mamo- pożegnałem się i odłożyłem słuchawkę. Mozolnie ruszyłem w kierunku wyjścia . Na dworze czekali już na mnie Samanta z Ferbem.

-Mama dzwoniła- poinformowałem, Samanta popatrzała na mnie przestraszona- co?!

-Nic nie rozumiesz? A co jeśli zadzwoni mama Izy?- spytała lodowatym głosem. Chwilę się zastanowiłem.

-Wtedy będę musiał z nią pogadać- wyjaśniłem. Ruszyliśmy w stronę namiotu, nawet nie przeszliśmy przez ścieżkę, a ze stołówki wyszedł pan Teodor.

-Fineasz, zawołaj no Izabelę, bo jej mama dzwoni- Ferb z Samantą popatrzeli na mnie, a ja ruszyłem w stronę pana.

-Ale Iza nie-najlepiej się czuje, i lepiej, żeby nie wychodziła- powiedziałem z przekonaniem.

-W takim razie jej to powiedz- podał mi słuchawkę i poszedł.

-Słucham- zacząłem.

-Fineasz, to ty też jesteś na tym obozie?- spytała zdziwiona Vivan.

-No widzi pani jak się złożyło- udawałem śmiech- Izabela nie może teraz rozmawiać, nie-najlepiej się czuje- usprawiedliwiłem.

-Źle się czuje!? To niedobrze, co się jej stało?- spytała zmartwiona.

-Nic jej nie jest, szybko z tego wyjdzie, zna pani nas, wyleczymy ją w mgnieniu oka- mówiłem optymistycznie.

-No dobrze, to do widzenia Fineaszu.

-Do widzenia pani Vivan- i odłożyłem słuchawkę.

Poszedłem od razu do naszego namiotu. Pomimo tego, że Iza zaginęła czułem dziwną chęć budowania. Uznałem, że teraz nic nie znajdziemy, i że na poszukiwania najlepiej udać się w nocy, więc zacząłem się zastanawiać co by dziś z Ferbem wybudować. Wszedłem do namiotu, Sama siedziała z Ferbem i o czymś rozmawiali, usiadłem obok.

-Ferb już wiem co będziemy dzisiaj robić!- wykrzyknąłem, a Ferb popatrzył na mnie zdziwiony- zbudujemy dom przeszkód, wieloma pułapkami, tak żebyśmy mogli sobie poćwiczyć przed wyruszeniem na poszukiwania- wyjaśniłem.

-Świetny pomysł, no to bierzmy się do roboty- powiedział Ferb.

Samanta

Zaraz po tym co powiedział Fineasz coś sobie przypomniałam…. Seri…. Dzisiaj miała przyjechać na obóz moja młodsza siostra, która przyjeżdża dopiero na piąty dzień obozu, bo prędzej była u cioci w Polsce.

-Wiecie co, ja jeszcze muszę iść po kogoś, ale dojdę tam zaraz do was- powiedziałam i wyszłam.

Od razu ruszyłam ku drodze. Po chwili przyjechał zielony samochód, który kierowała moja mama. Z niego wyskoczyła dwunastoletnia, brązowowłosa dziewczynka. Ubrana była w różową bluzkę i dżinsową spódniczkę. W ogóle nie byłyśmy do siebie podobne, ja byłam blondynką, ona szatynką, ja miałam niebieskie oczy, ona piwne, ja byłam wygadana, a ona nieśmiała.

Pomogłam Serafinie zanieść torbę. I zorientowałam się, że będzie sama w namiocie, który najpierw musiałyśmy rozłożyć.

-Jak było u cioci?- spytałam.

-Bardzo fajnie, byliśmy nawet w wesołym miasteczku -odpowiedziała radośnie Seri.

-O, to super, a pro po wesołego miasteczka, chodźmy, poznać Fineasza i Ferba- powiedziałam i poprowadziłam ją za sobą. Gdy doszliśmy to ujrzałyśmy wielki budynek, który właśnie kończyli.

-Wow- zachwyciła się Serafina- co to jest?

-Według tego, czym zostałam poinformowana budynek, w którym mamy przygotować się do poszukiwań Izabeli- wyjaśniłam.

-Izabeli?- powiedziała zaciekawiona.

-Później ci wszystko wyjaśnię- odpowiedziałam. Właśnie podeszli do nas Fineasz z Ferbem.

-O, Samanta kto to?- spytał Fineasz wskazując dwunastolatkę.

-To moja siostra- odpowiedziałam spoglądając na nią.

-No to cześć, ja jestem Fineasz, a to jest mój brat Ferb- Fineasz wskazał brata.

-Cześć, ja jestem Serafina, dla przyjaciół Seri- odpowiedziała pewnie.

-To co, idziemy?- Fineasz wskazał wieżę.

-Jasne- odpowiedziałam- Seri, idziesz z nami?

-No, chętnie- odpowiedziała Seri i ruszyła z Fineaszem, a ja szłam odrobinę dalej z Ferbem.

-Nie wiedziałem, że masz siostrę- zaczął Ferb.

-Mam, choć w ogóle nie jesteśmy do siebie podobne- uśmiechnęłam się- przyjechała dopiero teraz, ponieważ była u cioci w Polsce- wyjaśniłam.

-Aż w Polsce?- zdziwił się Ferb.

-Tak, właściwie cała moja rodzina pochodzi z Polski, przeprowadziliśmy tutaj gdy miałam dziesięć lat, więc niedawno…

-Dobra ludzie, wchodzimy?- zapytał Fineasz stojąc przy drzwiach.

-Wchodzimy- odpowiedzieliśmy i weszliśmy. W środku było pełno różnorakich pułapek, które przeszliśmy z większym lub mniejszym trudem.

Izabela

Nie szłam długo tym korytarzem, cały czas myślałam co miałyby znaczyć te słowa…

Byłam przekonana, że mają jakiś z tym ,że teraz tu się znajduje…

-Nie każdy jest taki jaki się wydaje…- powtarzałam sobie. Akurat weszłam do wielkiej jaskini, w której panowały egipskie ciemności. Stanęłam i wysłuchiwałam, było cicho… za cicho… Nagle ktoś przyłożył mi nóż do gardła, próbowałam krzyczeć, ale nie potrafiłam.

-witaj Izabello, znów się spotykamy, pójdziesz z nami- usłyszałam znajomy głos, momentalnie zrozumiałam co miała znaczyć te słowa, człowiek któremu ufałam okazał się zdrajcą...

Poprzedni:
""Na obozie" 13.Ból i smutek"

Fineasz i Ferb- Na obozie

Następny:
""Na obozie" 15.Poszukiwania"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki