FANDOM

Łatka

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
O.B.F.S.
Ta postać należy do Organizacji bez fajnego skrótu.
Twórca: Martiz2000
Wiek: 3 miesiące (Fineasz i Ferb - Czas Judy)
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 21 kwietnia
Przyjaciele: Pepe Pan Dziobak, Pinky Pan Chihuahua, Agent K, Monty Monogram, Hermes Pan Chomik
Łatka jest kotem należącym do Judy. Została przez nią przygarnięta z tego samego schroniska co Pepe. Na razie jest za młoda na samodzielne misje, dlatego szkoli się z takimi agentami jak Agent P, Pinky i Agent K. Jej pseudonim to Agentka Ł lub Łatka Pani Kotka.

Wygląd

Łatka jest czarno-rudo-białym kotem. Swoje imię zawdzięcza kolorom i rozmieszczeniu ich na jej sierści. Jej brzuch jest w większości biały, chociaż ma na nim małą rudą plamkę. Jej łapki są białe, jednak na tylnych pojawiają się małe, rude i czarne plamki. Na grzbiecie nie ma białego futra, tylko mieszające się ze sobą czarne i rude. Na czarnym futrze widać, że jest pręgowane, przez co można powiedzieć, że ma szarawy odcień. Na piersi jej białe futro przechodzi w pewnym momencie w bardziej kremowy odcień. Ma przyjazny wyraz pyszczka. Jest biały, jednak przy uszach jest rudo-czarny, przez co można powiedzieć, że Łatka wygląda, jakby nosiła maskę. Przy prawym oku znajduje się ruda kreska, a przy lewym czarna. Ma jasnoróżowy nosek.

Charakter

Łatka jest jeszcze małym kotem, przez co uwielbia się bawić. Nie rozumie niektórych misji, jakie musi wykonywać. Jest inteligentna jak na kota, ponieważ rozumie wiele rzeczy, jakie się do niej mówi. Mimo to, często rozrabia wiedząc, że tak nie wolno. Nie potrafi się powstrzymać przed drapaniem mebli i wchodzeniem na stół, a Judy i jej ciocia na to nie pozwalają. Jest odrobinę mściwa. Kiedy się zdenerwuje na Judy, potrafi znaleźć szpilkę i włożyć ją jej do buta tak, aby jej właścicielka na nią nastąpiła. Raz Judy musiała jedną z nich wyjmować sobie z nogi. Tamtego dnia Łatka dowiedziała się od Judy, Monty'ego i Pepe, że to złe. Wtedy postanowiła wymyślić bezpieczniejsze sposoby na zemstę. Jest odrobinę zakręcona i nieprzewidywalna.

Relacje

Pepe Pan Dziobak

Pepe jest przyjacielem Łatki. To z nim najczęściej chodzi na misje. Pepe uczy Łatki, jak walczyć z nemezis. Często musi sobie radzić z nieposłuszeństwem Łatki i jej chęcią zabawy. Od czasu, gdy została mu przydzielona, misje Pepe są o wiele trudniejsze.

Agent K

Łatka i Agent K są kotami, dzięki czemu bardzo dobrze się rozumieją. Agenta K czasami denerwuje zachowanie Agentki Ł, jednak szybko puszcza w niepamięć jej wybryki. Oprócz uczenia jej bycia agentem, Agent K zajmuje się też pokazywaniem jej kociego świata. Dzięki niemu Łatka poznała kocią "śmietankę towarzyską" z najbliższej okolicy. Czasami Agent K czuje się trochę przytłoczony jej towarzystwem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki