FANDOM

Aaron Creybenly

AC1
Aaron stworzony przez Sebolęęę w The Sims 4
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Spóźniony start
Wiek: tyle co Fineasz
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Phoenix
Rodzice: J Creybenly (ojciec)

Sadie Creybenly (matka)

Rodzeństwo: Arthur Creybenly (starszy brat)

Miley Creybenly (młodsza siostra)

Przyjaciele: Fineasz Flynn, Ferb Fletcher
Zwierzęta: Rex (pies; samiec)
AaronCreybenly
Aaron stworzony przez Slewerę
AC1iAC(DW)
Aaron wraz ze swoim drugowymiarowym odpowiednikiem wykonany w Paincie przez Sebolęęę
O, nie, tylko nie...
- Aaron, gdy ktoś wspomni o tym, czego się boi

Aaron Creybenly (czyt. Aaron Krejbenli) - postać stworzona przez Sebolęęę na Użytkownikową Rywalizację. Jego odpowiednikiem z drugiego wymiaru jest Aaron Creybenly (drugi wymiar).

Wygląd

Aaron to wysoki, silnie zbudowany chłopak, swoim wyglądem przypominającym 15-latka, a nie 12-latka. Ma czarne, długie włosy. Ma jasnobrązową skórę. Jego oczy są koloru niebieskiego. Ubiera się całkowicie na czarno - skórzana kurtka, bluzka, spodnie i buty.

Charakter

Pomimo swojego dość specyficznego wyglądu, Aaron'a charakteryzuje tchórzostwo, nerwowość i strachliwość - boi się praktycznie co drugiej rzeczy na świecie, a mianowicie: pająków, duchów, wampirów, wiedźm, pajęczyn, krzywych krzeseł, ciężkiego metalu (chodzi o przedmiot, ponieważ sam Aaron jest wielkim fanem muzyki heavy metalowej), fizyki, młodszej siostry, Donalda Tuska, muzyki klasycznej, portali, trójkątnych pizz, ośmiokątów foremnych, słów zakończonych na "j" i książek zakończonych na stronie 483. Jednak jego największym strachem jest podniesienie ręki na drugą osobę. Jak to zostało wcześniej wspomniane jest wielkim fanem muzyki heavy metalowej, którą sam również tworzy - potrafi nieźle grać na gitarze elektrycznej. Umie również zaparzyć herbatę, co uważa za wielki wyczyn. Poza tym, jest bardzo przyjacielski - łatwo zdobywa kumpli, z którymi uwielbia rozmawiać i wygłupiać się.

Relacje

Rex

Rex to trochę już stary, ale wciąż pełen energii buldog. Nigdy nie brakuje mu też ochoty do zabawy na dworze. Dobrze sprawdza się w roli stróża. Tak jak Aaron jest przyjacielski, ale w przeciwieństwie do chłopca, jest bardzo odważny, a gdy słyszy muzykę heavy metalową od razu piszczy i ucieka.

Relacja Aaron'a do Rex'a

Aaron jest przyjacielem Rex'a odkąd skończył trzy lata. Wtedy to jego rodzice zaadoptowali małego szczeniaka, którego podarowali swojemu synowi w prezencie. Odtąd Aaron i jego pupil są nierozłączni i zawsze wszystko robią wspólnie.

Relacja Rex'a do Aaron'a

Rex już od razu pokochał Aaron'a i nie odłącza się od niego w ogóle - dosłownie, czasem zdarza mu się nawet śledzić chłopca idącego do szkoły. Zawsze staje w jego obronie, pociesza go w trudnych chwilach i bawi się z nim.

Fineasz Flynn

Relacja Aaron'a do Fineasza

Aaron i Fineasz są najlepszymi "ludzkimi" przyjaciółmi. Zawsze wraz z Ferbem i pozostałą trójką przyjaciół chętnie coś budują w ogródku Flynn-Fletcherów. Na każdej lekcji w szkole siedzą we trójkę (każda sala ma trzyosobowe ławki). Bardzo się przyjaźnią.

Relacja Fineasza do Aaron'a

Fineasz bardzo lubi Aaron'a, choć to jak jego wygląd i jego najważniejsza cecha się sprzeczają - są dla czerwonowłosego zwyczajnie śmieszne. Nigdy nie zaczyna budowy swoich pokręconych wynalazków bez brata i Aaron'a. Jednakże to, co bardzo różni chłopców i czasem doprowadza do kłótni jest to, że Fineasz nie cierpi heavy metalu.

Irving Du Bois

Relacja Aaron'a do Irving'a

Aaron nie cierpi Irving'a tylko dlatego, że w trzeciej klasie (chłopcy nie chodzą razem do klasy) fan dwóch kreatywnych braci przypadkowo wylał wodę na spodnie czarnowłosego, po czym cała szkoła myślała, że Aaron się zsikał. Od tej pory chłopak jak widzi Irving'a to albo na niego pluje lub podstawia mu nogi. Jednak on cały czas planuje wielką zemstę na nim.

Relacja Irving'a do Aaron'a

Przez wydarzenie z trzeciej klasy, Irving nie ma jak kontaktować się z Fineaszem i Ferbem, gdyż zawsze na jego drodze stoi Aaron. Chłopak stara się go przeprosić za to co zrobił, jednak nie wychodzi mu to, ale za to dostaje od czarnowłosego w twarz.

Arthur Creybenly

Relacja Aaron'a do Arthur'a

Gdy Aaron dostał Rex'a w prezencie, Arthur był bardzo zazdrosny, bo on sam nigdy nie dostał takiego prezentu. Od tej pory chłopcy nienawidzą się nawzajem, ale Aaron chce naprawić te relacje, jednak jego starania idą na próżno.

Relacja Arthur'a do Aaron'a

Przez zazdrość Arthur'a, chłopak nieawidzi Aaron'a. Stara się nie odzywać do niego, potrąca go, a czasem nawet uderza. Odrzuca każdą próbę naprawienie relacji przez swojego brata.

Wystąpienia

Sto godzin

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki