FANDOM

Aaron Creybenly (drugi wymiar)

AC(DW).jpg
Aaron stworzony przez Sebolęęę w The Sims 4
Mężczyzna.png
Postać płci męskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Tajemnica drugiego wymiaru
Wiek: tyle co jego odpowiednik
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Phoenix
Rodzice: J Creybenly (drugi wymiar; ojciec)
Sadie Creybenly (drugi wymiar; matka)
Rodzeństwo: Arthur Creybenly (drugi wymiar; starszy brat)
Miley Creybenly (drugi wymiar; młodsza siostra)
Przyjaciele: Heinz Dundersztyc (drugi wymiar)
AC1iAC(DW).png
Aaron wraz ze swoim pierwszowymiarowym odpowiednikiem wykonany w Paincie przez Sebolęęę
Nie boję się niczego!
- Aaron, gdy ktoś wspomni o czymś, czego się boi

Aaron Creybenly (czyt. Aaron Krejbenli) z drugiego wymiaru - postać stworzona przez Sebolęęę na Użytkownikową Rywalizację. Jego odpowiednikiem z pierwszego wymiaru jest Aaron Creybenly.

Wygląd

Aaron to wysoki, silnie zbudowany chłopak, swoim wyglądem przypominającym 15-latka, a nie 12-latka. Ma czarne, długie włosy i jasnobrązową skórę. Nie obowiązuje go strój noszony przez mieszkańców Okręgu Trzech Stanów tego wymiaru, ponieważ jako przywódca Normbotów - nosi biało-czarny strój naukowca. Na prawą rękę zakłada robotyczną obudowę, pomimo tego, iż jest całkowicie sprawna. Nosi również robotyczne okulary.

Charakter

Pomimo swojego dość specyficznego wyglądu, Aaron'a charakteryzuje tchórzostwo - boi się praktycznie co drugiej rzeczy na świecie, a mianowicie: pająków, duchów, wampirów, wiedźm, pajęczyn, krzywych krzeseł, ciężkiego metalu (chodzi o przedmiot), fizyki, młodszej siostry, Donalda Tuska, muzyki klasycznej, portali, trójkątnych pizz, ośmiokątów foremnych, słów zakończonych na "j" i książek zakończonych na stronie 483. Jego hobby była gra na gitarze elektrycznej, obecnie jest nim rozkazywanie Normbotom. W przeciwieństwie do swojego odpowiednika z pierwszego wymiaru wciąż próbuje pokonać swoje lęki. Często też twierdzi, że nie boi się niczego. Udaje odważną osobę, ale gdy przyjdzie co do czego ucieknie pierwszy. Ze względu na jego historię trudno z nim porozmawiać. Jest podstępny i dwulicowy. Ma talent aktorski, co wykorzystuje często udając tchórza w sytuacjach, w których się tak naprawdę nie boi. Umie również zaparzyć herbatę, co uważa za wielki wyczyn.

Relacje

Rex (drugi wymiar)

Rex to trochę już stary, ale wciąż pełen energii buldog. Nigdy nie brakuje mu też ochoty do zabawy na dworze. Dobrze sprawdza się w roli stróża. Tak jak Aaron jest przyjacielski, ale w przeciwieństwie do chłopca, jest bardzo odważny, a gdy słyszy muzykę heavy metalową od razu piszczy i ucieka.

Relacja Aaron'a do Rex'a

Rex był dla Aaron'a najlepszym przyjacielem. Spędzał z nim każdą wolną chwilę. Jednak w dniu dołączenia do Dundersztyca rozstał się z nim na zawsze i odtąd już nigdy go nie widział.

Relacja Rex'a do Aaron'a

Rex kochał Aaron'a nad życie. Nie potrafił się z nim rozstać, jednak od dnia, kiedy to się wydarzyło, ciągle siedzi w oknie i wypatruje swojego przyjaciela.

Fineasz Flynn (drugi wymiar)

Relacja Aaron'a do Fineasza

Aaron bardzo lubił chłopca, był dla niego najlepszym "ludzkim" przyjacielem. Chętnie z nim rozmawiał
(zanim to było zakazane)
i budował z jego przyjaciółmi wynalazki.
(zanim to było zakazane)

Nie widział go więcej od czasu jego przyłączenia się do Dundersztyca.

Relacja Fineasza do Aaron'a

Fineasz trochę lubił Aaron'a, czasem się z niego śmiał. Odkąd czarnowłosy odszedł, chłopak za nim trochę tęskni, a czasem próbuje go odnaleźć.

Irving Du Bois (drugi wymiar)

Relacja Aaron'a do Irving'a

Aaron nienawidził chłopaka, czasem się z nim bił. Głównie z jego powodu czarnowłosy przyłączył się do Dundersztyca.

Relacja Irving'a do Aaron'a

Irving nazywał Aaron'a "totalnym bojuchem" i wraz z połową szkoły naśmiewał się z niego, oczerniał go i okradał go. Jednak gdy zrozumiał swój błąd chciał go przeprosić, ale było za późno.

Arthur Creybenly (drugi wymiar)

Relacja Aaron'a do Arthur'a

Gdy Aaron dostał Rex'a w prezencie, Arthur był bardzo zazdrosny, bo on sam nigdy nie dostał takiego prezentu. Od tej pory chłopcy nienawidzili się nawzajem, ale Aaron chciał naprawić te relacje, jednak jego starania poszły na próżno.

Relacja Arthur'a do Aaron'a

Przez zazdrość Arthur'a, chłopak nienawidzi Aaron'a. Starał się nie odzywać do niego, potrącał go, a czasem nawet uderzał. Odrzucał każdą próbę naprawienie relacji przez swojego brata. Jednak gdy czarnowłosy zaginął, Arthur zaczął za nim tęsknić.

Wystąpienia

W seriach autora i innych użytkowników

Sto godzin

Inne

Biografia

Gdy Aaron miał osiem lat dostał psa, którego nazwał Rex. Jego starszy brat, Arthur, stał się o tego pupila zazdrosny, przez co pogorszyły się ich relacje. Dla młodego Creybenley'a pies był najlepszym przyjacielem. Dzięki niemu nie czuł się tak odrzucany przez innych jak w szkole - w tym miejscu Irving wraz z połową szkoły naśmiewał się z niego za jego tchórzostwo. Często podrzucał mu pająki do szafki, robił z niego żarty... W końcu Aaron nie wytrzymał i postanowił na zawsze odejść od rodziny i prześladowania do szkoły. Dołączył do Dundersztyca, gdzie zaczął służyć jako podawacz kawy, aż po dwóch latach żmudnej pracy stał się przywódcą jego robotów - Normbotów.

Inne informacje

  • Jego ulubiony kolor to czarny;
  • Gdy dołączył do Dundersztyca chciał skrócić swoje włosy - jednak tego nie zrobił;
  • Odkąd przyzwyczaił się do rozkazywania Normbotom, zaczął mówić inaczej - używa teraz trybu rozkazującego i krótkich, pojedynczych nierozwiniętych zdań;
  • Gdy był podawaczem kawy uwielbiał podpijać Dundersztycowi kawę i dorzucać do niej małe rzeczy;
  • Jeszcze przed dołączeniem do Dundersztyca zastanawiał się do włączenia się do Ruchu Oporu;
  • Kiedyś założył maskę Normbota i udawał go cały tydzień. Te prawdziwe nabierały się na to;
  • W wieku pięciu lat potknął się i przypadkowo rozpiął jakiejś kobiecie stanik. Ukradł ten stanik i do Sylwestra nosił go na oczach;
  • Nienawidzi wszelkich świąt;
  • Kiedyś jego ulubionym sportem było bieganie;
  • Traktuje Dundersztyca z drugiego wymiaru jak ojca

Więcej z Fandomu

Losowa wiki