FANDOM

Abigail Winslet

AW
Abigail stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Jak królik z dziobakiem
Wiek: tyle co Heinz
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Philadelphia
Rodzeństwo: Charlene Dundersztyc (siostra)
Abigail Winslet w pin-up-maker
Abigail stworzona przez Sarę124
MyStyle(2)
Inna wersja Abigail stworzona przez Raity-Rokę
Serio? Podoba ci się Heinz?
- Charlene do Abigail

Abigail Winslet (czyt. Abigejl Łinslet) postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Abigail jest chudą i wysoką kobietą o jasnej skórze. Ma proste blond włosy. Jej usta są zawsze pomalowane szminką na czerwono, przypudrowany nosek i pomalowane rzęsy. Cerę ma nieskazitelną, na twarzy nie ma żadnych pryszczy ani wągrów. Charakterystyczną cechą wyglądu Abigail są bardzo duże piersi, które bardzo często sztucznie powiększa. Ubiera się w najmodniejsze i oryginalne ciuchy - codziennie ma na sobie coś innego, a jej ubiory nigdy się nie powtarzają.

Osobowość

Usposobienie

Abigail to typowa modnisia. Liczą się dla niej tylko ubrania i pieniądze. Zawsze ocenia ludzi po wyglądzie, noszonych przez nich strojach i statusie materialnym. Potrafi być miła, jednak może okazać się dwulicowa i podstępna. Jest przyzwyczajona do tego, że gdy czegoś chce, to dostaje to. Uwielbia się rządzić i rozkazywać innym. Ma poważną wadę wzroku, która została naprawiona przez Fretkę i Vanessę.

Zainteresowania i umiejętności

Moda, wygląd i przystojni mężczyźni to jedyne zainteresowania blondynki. Abigail cały czas zakłada nowe drogie ubranie, które kupuje w najbardziej znanych sklepach. Potrafi nawet stwierdzić, że ubranie, które kupiła wczoraj to staroć, jednak nie umie się z nim rozstać. Nakłada na siebie tony makijażu, a co trzy miesiące jest poddawana operacji powiększenia biustu. Dba o wygląd. Dla niej choćby mały posiłek nie będący w spisie dnia może poważnie zaszkodzić jej figurze. Ma trochę uszkodzony wzrok, co sprawia, że widzi inaczej - dlatego też podobają jej się mężczyźni, którzy tak na prawdę są brzydcy.

Marzenia

Marzeniem Abigail jest mieć dużo ubrań. Jednak musi mieć na nie dużo pieniędzy. Ale ona nie chce pracować. Więc jak zdobyć ogromny majątek? Poprzez małżeństwo z bogatym mężczyzną. Dlatego największym pragnieniem Abigail jest poślubienie kogoś, kto ma wiele pieniędzy (i jest oczywiście przystojny). Taki wydał jej się były mąż Charlene - bogaty, bo Heinz naukowiec, i piękny, bo Abigail ślepa.

Relacje

Otoczenie

Ludzie dookoła postrzegają Abigail za wariatkę i zakupoholiczkę. Uważają, że jest zupełnie niepodobna do swojej siostry. Bardzo łatwo jest się z nią zaprzyjaźnić, ale również można szybko wyrobić sobie z niej wroga.

Charlene Dundersztyc

Abigail lubi swoją młodszą siostrę. Regularnie dzwoni do niej i rozmawia z nią, bardzo często o modzie. Pożycza jej ubrania i często udziela rad w różnych sprawach, które dla Charlene są zbędne.

Tymczasem młodsza siostra nie przepada za Abigail. Nie lubi jej słuchać, podczas rozmów nudzi się i stosuje różne wymówki, byleby jak najszybciej odłożyć słuchawki. Jednak zdaje sobie sprawę, że są rodzeństwem, dlatego stara się być dla niej miła, by nie zrobić Abigail przykrości.

Heinz Dundersztyc

Ze względu na uszkodzony wzrok blondynki, Abigail wpadła w szał, kiedy pierwszy raz zobaczyła Heinz'a.

Widzę sexy ciacho...
- Abigail o Heinz'u

Zakochała się w nim i zaczęła za nim szaleć. Z jego powodu przeprowadziła się nawet do Danville. W odcinku Sami w szkole pocałowała go po raz pierwszy, a potem oświadczyła się mu. Jednak w odcinku Nasz ślub rzuciła go przed ołtarzem, gdyż po odzyskaniu sprawnego wzroku, zauważyła, że jest brzydki. Jedynym uczuciem, które potem pojawiło się między nimi, była nienawiść.

Heinz też zakochał się w Abigail, jednak nie był tak szalony jak blondynka. Podobała mu się, ale z umiarem. Bardziej wolał się skupić na podbiciu Okręgu Trzech Stanów niż na ich związku. W odcinku Nasz ślub został przez nią rzucony przed ołtarzem.

Vanessa Dundersztyc

Te relacje przypominają trochę stosunki Tuska i Kaczyńskiego. Abigail znienawidziła Vanessę już od samego początku znajomości, a przyczyną tego były okropne ubrania gotki. Dziewczyny prowadziły otwartą wojnę, w której blondynka chciała zmienić styl swojej nemezis. Nawet na pogrzebie Vanessy opowiadała żarty, przez co została wyproszona.

Vanessa znienawidziła Abigail za jej styl bycia i stosunek do ubrań oraz zakupów. Chciała nie dopuścić do tego, by blondynka została jej macochą, więc zniszczyła miejsce, gdzie miał się odbyć ślub. Na samym weselu wraz z Fretką ostatecznie doprowadziły do odzyskania przez Abigail prawidłowego wzroku, przez co kobieta rzuciła Heinz'a przed ołtarzem. Kiedy później Vanessa zrozumiała, że zniszczyła jedyną nadzieję na miłość dla swojego ojca, popełniła samobójstwo.

Wystąpienia

Ferbastyczna szkoła

Sezon 1

Sezon 2

Szkoła z internatem

Sezon 2

Inne

Historia

Przed debiutem

Abigail urodziła się w Philadelphii, gdzie spędziła większość życia, o którym niewiele wiadomo. Tam zaczęły się jej szalone zainteresowania modą i płcią przeciwną.

Ferbastyczna szkoła

Sezon 1

  • W odcinku Jak królik z dziobakiem przyjeżdża w odwiedziny do Charlene, ale gdy przypadkiem spotyka Heinz'a, zakochuje się w nim;
  • W odcinku Pilnuj mojego psa szykuje się na randkę z Heinz'em, ale zostaje zamknięta w piwnicy przez zazdrosną Charlene;
  • W odcinku Jemioła wraz z Dundersztycami idzie na miejską wigilię, gdzie Vanessa chce powstrzymać parę przed pocałunkiem;
  • W odcinku Sami w szkole idzie na randkę z Heinz'em, podczas której całuje chłopaka po raz pierwszy i oświadcza się mu

Sezon 2

  • W odcinku Daj mi odpowiedź jej oświadczyny, pomimo próby przerwana ich przez Vanessę, zostają zaakceptowane przez Heinz'a;
  • W odcinku Metrowy problem wraz z narzeczonym rozpoczyna planowanie ich "wspaniałego" wesela, które ma się niedługo odbyć;
  • W odcinku Nowy styl Vanessy między nią, a Vanessą wybucha wojna wywołana głośną kłótnią o niepodobające się jej ubrania gotki;
  • W odcinku Na zdrowie! wraz z Heinz'em ogląda ratusz, który został zaproponowany przez brata jej narzeczonego jako miejsce ślubu;
  • W odcinku Nasz ślub bierze ślub z Heinz'em, jednak na skutek uderzenia przez Fretkę metalową tacą w oko, odzyskuje prawidłowy wzrok i odwołuje ceremonię;
  • W odcinku Samobójstwo pojawia się na pogrzebie Vanessy, na którym opowiada kawał, przez co zostaje wyrzucona z mieszkania Heinz'a;
  • W odcinku Hdbfshavbdhvkfsbhafdbv służy Parentezjuszowi i walczy z Pepe Panem Dziobakiem, będąc pod wpływem minirobopluskw;
  • W odcinku Kim jest Moranica? występuje jako świadek w rozprawie sądowej między Heinz'em i Charlene o prawa do opiekowania się Heinz'em Juniorem

Szkoła z internatem

Sezon 2

  • W odcinku Reaktywacja okazuje się być dziewczyną Roger'a, a potem wraz z chłopakiem i z Heinz'em spotyka się w kafejce "U Róży"

Inne informacje

  • Kiedyś potknęła się o własny biust - dwukrotnie. Pierwszy raz opowiadała Charlene, natomiast drugi wydarzył się w odcinku Kim jest Moranica?