FANDOM

Amanda Adventure

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Wiek: 12 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: Fineasz Flynn
Dalsza rodzina: Sophie Adventure (kuzynka)
Przyjaciele: Fineasz Flynn
Ferb Fletcher
Zwierzęta: kotka Sally
Amanda Adventure jest postacią Ekaweki stworzoną specjalnie na urzytkownikową rywalizację.

Charakter

Amadna jest odważna o czym najlepiej fakt, że jest tajną agentką. Nie boi się nikogo i niczego, jest nieustraszona, jednak mimo wszystko jest bardzo nieśmiała i brakuje jej pewności siebie. Jest też bardzo spokojna, czasem nawet aż za bardzo.

Wygląd

Amanda jest niską dziewczyną o krótkich blond włosach. Ma niebieskie oczy i jasną karnację. Ubiera się w czarną koszulkę na krótki rękaw i w długie obcisłe spodnie tego samego koloru. Nosi czarne trampki i szarą opaskę.

Nadnaturalne moce

Amanda posiada nadnaturalne moce, które odziedziczyła po praprapraprapra babci. Potrafi stawać się niewidzialna, co ułatwia jej pracę agentki. Odkryła tę moc kiedy miała 5 lat i bawiła się w chowanego.

Relacje

Fineasz Flynn

Amanda jest zakochana w Fineaszu z wzajemnością. To właśnie jemu pierwszemu powiedziała o swoim drugim życiu i nadnaturalnej zdolności. Oboje lubią spędzać ze sobą czas i świetnie się dogadują. Rozumieją się bez słów. Można powiedzieć, że była to miłość od pierwszego wejrzenia.

Sophie Adventure

Sophie jest kuzynką Amandy. Dziewczyny nie przepadają za sobą ze względu na różnicę charakterów, jednak w razie zagrożenia wiedzą, że mogą na siebie liczyć. Amanda wie co Sophie czuje do Irvinga i mimo wszystko wspiera ten związek.

Dr.Szpadel

Dr.Szpadel jest głównym wrogiem Amandy. Walczą praktycznie codziennie, jednak Amanda zawsze wygrywa. Nienawidzą się i każda marzy o zamordowaniu drugiej.

Izabela Garcia-Shapiro

Mimo, że obie podkochują się w Fineaszu Amandzie zależy na dobrych relacjach z Izabelą. Stara się, aby tak jak najmniej odczuła fakt, że straciła Fineasza. Izabela jednak nienawidzi jej i nie chce znać.

Ciekawostki

  • Ma kota o imieniu Sally

Cytaty

Zło nigdy nie pokona dobra
- Amanda do Ferba

Ja piękna? Nie przesadzaj. Zawsze uważałam, że mam krzywe nogi i jakiś dziwny nos
- Amanda do Fineasza

Poddaj się doktorze Szpadel!
- Amadna do dr.Szpadel

Ami

Trzyletnia Amanda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki