FANDOM

Bitwa Ten bohater wygrał pięćdziesiątą piątą bitwę na bohaterów!

Amy Milton

Amy Milton
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Złe Trio
Ta postać należy do Złego Trio.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Niebieskowłosa tajemnica/Zawodowa łamaczka serc
Wiek: 13 lat
Pochodzenie: Rosyjskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 1988 rok
Rodzice: Connor Milton
Natasza Milton
Rodzeństwo: Tatiana Milton
Scott Milton
Przyjaciele: Izabela Garcia-Shapiro
Fineasz Flynn
Amy szkic
{{{caption2}}}
Ja mogę wszystko, jestem Amy Milton.-mówiąc to zbliżyła się do niej, po czym uśmiechnęła się triumfująco, a oczy zaczęły jej błyszczeć z ekscytacji.-Ja żądzę tym miastem i radzę ci o tym nie zapominać.
- Amy w odcinku Niebieskowłosa tajemnica/Dwie Hermiony

Amy Milton-OC EkawekiDxC. Amerykanka o rosyjskich korzeniach. Drugoplanowa bohaterka w serii "Żyj i pozwól żyć" i pierwszoplanowa "Bądźmy poważni". W pierwszych odcinkach z jej wystąpieniem widzimy ją jako wyrachowaną dziewczynę, bez serca. Ostatecznie, ta kwestia nie zmienia się do końca jej życia.

Wygląd

Amy jest drobną, dobrze zbudowaną blondynką o niebieskich oczach i jasnej karnaacji. Ubiera się w koszulkę na ramiączka w kolorze
Amy

Amy by funnyFranky

limonkowym, oraz w spódniczkę o tym samym kolorze z różowym paskiem na dole. Na stopy zakłada różowe sandały. 

Osobowość

Amy by 3patryk3

Amy by 3Patryk3

Amy jest pewną siebie, odważną dziewczyną. Wierzy w swoje możliwości, uparcie dążąc do celu. Uważa siebie za centrum wszechświata, nie licząc się przy tym z uczuciami innych. Jest wyjątkowo wredna. Nigdy nikomu nie odpuści. Dziewczyna cechuje się też ogromną chęcią zemsty i niezdrowej zawiści. Bywa również nerwowa i marudna, szczególnie gdy coś nie idzie po jej myśli. Najczęściej wyżywa się na swoim otoczeniu, jednak jej najbliźsi, nauczyli się śmiać się z jej gniewu, co potęguje jej zły humor.

Staje się swoim własnym przeciwieństwem, gdy się zakochuje. Brakuje jej wtedy pewności siebie i, klasycznej dla niej pogardy. Przypomina wtedy bardziej swoją drugowymiarową odpowiedniczkę, nieśmiałą i miejscami jąkającą się dziewczynę. Dlatego własnie Miltonówna wychodzi z założenia, że miłość jest stratą czasu.

Historia

...

Rodzina

Amy pochodzi z bogatej rodziny Milton. Z powodu wielkiego majątku wszyscy członkowie czują się lepsi od innych. Mają wiele posiadłości w różnych częściach świata, gdzie często spędzają wakacje.

Connor Milton (ojciec)

Connor to 34letni dyrektor firmy Milton i spółka. Jest znany w kręgu biznesowym. Ma bardzo twardy charakter przez co ciężko jest przekonać go do czego kolwiek. Nie poświęca wiele czasu rodzinie i nie czuje, aby było to potrzebne. Jego prawdziwą miłością, jest praca.

...

Natasza Milton (matka)

Natasza to  34 letnia rosyjska projektantka mody. Ma ogromne mniemanie o sobie. Uważa się za najpiękniejszą kobietę na świecie, dlatego nie żałuje pieniędzy na wszelakie zabiegi kosmetyczne. Tak jak mąż, nie poświęca wiele czasu rodzinie. Jest z natury oschłą, niezależną kobietą o stałych nerwach. Ze słów Scotta możemy wywnioskować, iż ma kochanka.

Amy ma dobry kontakt z matką, jednak nie tak dobry jak z ojcem. Stara się dorównać Tatianie w jej oczach, jednak przy każdej próbie doświadcza porażki. Natasza nie widzi w młodszej córce materiału na spadkobierczynię biznesu. Nieświadomie ukazuje jej ten fakt, czym bardzo ją rani. Mimo miłości jaką nią darzy, jak sama twierdzi, nie potrafiła jej wychować na taką, jaką być powinna.

Scott Milton

Scott jest pewnym siebie siedemnastoletnim chłopakiem. Szczyci się tym, że w swoim młodym życiu miał
Scott z siostrami na wojnie

Amy na wojnie ze starszym rodzeństwem

już wiele dziewczyn. Jest bardzo popularny, jednak mało kto godny jest nazwać siebie jego prawdziwym przyjacielem.

Scott jest w stosunku do niej neutralny. Nie interesuje się jej życiem, z wzajemnością. Amy zazwyczaj trzyma jego stronę w kłótniach z Tatianą. Jedynie Scott jest w stanie złamać jej silną wolę, namawiając ją do nauki rosyjskiego. Choć niechętnie, Amy często mu ulega. To dzięki niemu zna cyrlicę.

Tatiana Milton

Tatiana jest siedemnastoletnią stażystką w O.B.F.S. Tak jak ona, jest bardzo pewna siebie. Dąży po celu po trupach. Pod wieloma względami przypominają siebie nawzajem, chociażby przez podejśie do ludzi. Dziewczyna bardzo dobrze radzi sobie w szkole, ma same 5 i 6.

Amy uważa siostrę za maniaczkę rosyjskiej kultury. Denerwuje ją upór z jakim Tatiana próbuje wpoić jej swoje własne wartości. Jednocześnie podziwia pozycję jaką osiągnęła wśród społeczeństwa. Pragnie stać się taka jak ona. Nigdy jej tego jednak nie okazała, chociaż Tatiana domyśla się prawdziwych celów młodszej siostry. Rozśmiesza ją jej zachowanie, ale nie okazuje tego głośno.

Relacje

Buford Van Stomm

Zawsze uwadzałam tylko przystojnych facetów, ale jeszcze nigdy nie podrywałam faceta, który choć urodą nie grzeszy, ma śliczną dziewczynę!
- Amy o planie uwodzenia Buforda w odcinku Zawodowa łamaczka serc

Amy o Bufordzie

Dla Amy, Buford nigdy nie był "kimś wyjątkowym".  Chciała go poderwać, aby "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu". Podczas gdy zawsze podrywała przystojnych facetów, tym razem postawiła sobie za cel poderwanie chłopaka, który ma już dziewczynę. Myślała, iż z nim pójdzie tak samo łatwo jak z innymi chłopcami, jednak ten nie zwracał na nią najmniejszej uwagi.

Miltówna nie mogła w to uwierzyć. Jeszcze rzaden chłopak jej nie odmówił, a co dopiero mówiąc o kimś takim jak Buford, który powinien skakać wokół niej. W tym momencie odpuściła sobie podrywanie go.
- Fragment odcinka "Niebieskowłosa historia i nowe moce

Gdy Buford odtrącił jej zaloty, stał się dla niej wrogiem. Dziewczyna postawiła sobie za cel zniszczenie jego związku z Loren.

Buford o Amy

Zrobimy tak. Ty się odemnie teraz odwalisz, a jak wrócimy do naszego wymiaru, to nigdy nie pokażesz mi się na oczy. Może być?
- Buford do Amy w odcinku Niebieskowłosa historia i nowe moce

Buford z początku traktował Amy obojętnie. Była dla niego jedną z wielu. Mylił jej imię (zamiast Amy, powiedział Sammy)

Buford spojrzał na nią niepewnie. Od dłuższego czasu zaobserwował, że ta dziwnie się na niego patrzy. Czuł się wręcz przez nią osaczony.
- Fragment odcinka Tajemnice trzeciego wymiaru

Im dłużej ją znał, tym większą niepewność w nim budziła. Chłopak czuł się przez nią osaczony. W końcu jej towarzystwo zaczęło go irytować, jednak pokazał to otwarcie, gdy ta jawnie go podrywała, drwiąc przy tym z Loren. Od tego czasu, chłopak ma ją za wroga.

Loren Rarity

Amy poznaje Loren w odcinku "Zawodowa łamaczka serc".

Amy o Loren

Amy od samego początku pomiatała Loren. Chciała dopiec jej bez powodu, do tego celu podrywając Buforda. Nie kierowała co do niej żadnych neatywnych uczuć, była jej obojętna. Zmieniło się to jednak, podczas
Pojedynek na ulicy

by funnyFranky

pierwszej konfontacji, gdy Raritówna wycelowała do niej pistolet, omal jej nie zabijając. Od tego momentu, panicznie się jej boi, nigdy nie wywyższa się w jej obecności.

Loren o Amy

Gdy Loren poznała Amy uznała ją za typową dziewczynę nie wyróżniającą się z tłumu. Była jej obojętna, choć Raritówna nie wykluczała zaprzyjaźnienia się z nią. Zmieniło się to jednak w odcinku "Królowa zemsty", gdy ta odkrywa fakt, iż blondynka próbowała uwieść Buforda i to ona stoi za zniszczeniem ich relacji. Wtedy ona straciła kontrolę nad sobą, zabiła by ją, gdyby nie interwencja policji. 

Izabela Garcia-Shapiro

...

Fineasz Flynn

Fineasz i Amy znają się już długi czas, gdyż od przedszkola. Nigdy nie byli w otwartym konflikcie, Flynn był jedną z niewielu osób, którym dziewczyna nigdy nie gardziła. On natomiast nigdy nie traktował jej jak zło wcielone, co było nowością wśród grupy ich rówieśników. Nigdy jednak nie łączyła ich głębsza relacja, byli po prostu dobrymi znajomymi, którzy nie wchodzili sobie w drogę, będąc również w stanie czasem złożyć temu drugiemu przysługę. Nie rozmawiali zbyt często, gdyż oboje mieli już swoje grupy przyjaciół. Zmieniło się to dopiero w gimnazjum.

Fineasz stracił swoją grupę, przez co został pozostawiony samemu sobie. Wtedy, by choć trochę zapomnieć o własnej samotności, zaczął zagadywać do Złego Trio. Dziewczyny wcale go nie otrąciły, a nawet nie wyśmiały. Szybko się porozumieli, a Fineasz stał się jedną z nielicznych osób, która mogła nazwać się "przyjacielem ZT". Już drugiego dnia szkoły zawiesił oko na jednej z nich, Amy. 

Uważał ją za wyjątkowo ładną dziewczynę, a zarazem nie głupią. Odrzucał od siebie fakt, iż ma nieprzyjemny charakter. Twierdził, że nie może być zła sama z siebie i z pewnością ma jakieś pozytywne cechy. Ona zdawała się to wyczuć i prawdopodobnie to właśnie to sprawiło, że bardzo go polubiła.

Przypadkowo spotkali się w sobotę, przy resteuracji. Flynn poczuł się wtedy nieco niezręcznie, gdyż podczas gdy ona zamówiła sobie podwójnego cheesburgera i frytki, jego stać było tylko na wodę. Zaczął więc uporczywie zmuszać się, by nie patrzeć na jej frytki, więc skupił się na jej oczach. Sprawiło to, że Amy poczuła się wyjątkowa i całkowicie odleciała. To właśnie wtedy się w nim zakochała. 

Jak się okazało, to uczucie wpływało na nią negatywnie. Po raz pierwszy od dłuższego czasu nie myślała o sobie jak o cudzie świata, tylko jak o przeciętnej, niczym niewyróżniającej się dziewczynie. Postanowiła wtedy, że odpędzi od siebie te uczucie i nie zakocha się. Oczywiście, plan nie powiódł się. Jeremi Rarity Amy i Jeremi nigdy nie rozmawiali. Można jednak zaobserwować, że nie przepadają za sobą. Chłopak nazwał ją tapirową blondyną.

Stephanie Winner

Amy o Stephanie

Amy zna Stephanie od przedszkola. Aż do podstawówki tworzyła z nią Zły Duet, a połączyła ich nienawiść do ludzi wokół i zwykła chęć wyżycia się na innych. Z początku ograniczała się do stania z boku, podpatrując przy tym większość jej odzywek. Można spokojnie stwierdzić, że uczyła się od niej.

Obecnie, gdy obie chodzą do gimnazjum, stanowią Złe Trio, wraz z Paulin. Amy nauczyła się już od niej wiele, dlatego w pełni to wykorzystuje. Po dziś dzień jednak, uważa ją za wzór w dziedzinie diaboliczności, jednak nigdy tego nie przyzna. Bardzo lubi spędzać z nią czas, a przy niej czuje się całkiem swobodnie.

Stephanie o Amy
ZT

Amy i jej Złe Trio

Poznała ją już w przedszkolu. Spodobał się w niej fakt, że Miltonówna rówież nie podzielała entuzjazmu innych dzieci, a wyrażała się o nich z pogardą, podobną do tej, którą ona czuła. Niedługo po tym, ostrzymały nazwę, Zły Duet, co bardzo jej się spodobało. Czuła, że Amy podłapuje od niej słownictwo, jednak wcaje jej to nie przeszkadzało. Wprost przeciwnie, czuła dumę, poniewać ktoś miał ją za wzór.

Ich przyjaźń trwała długo, bowiem nawet w gimnazjum trzymają się razem.

...

Paulin Heller

...

Zaintersowania

Co ciekawe pasją Amy jest sport. Dziewczyna jest wyjątkowo sprawna fizycznie czym lubi się chwalić. Jej ulubioną dyscypliną jest bieganie. Uważa, iż sport jest jej potrzebny do utrzymania dobrej figury. Dziewczyna często ogląda z ojcem i starszym bratem mecze. Kibicuje swojej ulubionej drużynie co sprawia jej frajdę. Ukrywa to przed resztą, gdyż boi się, że otoczenie uzna ją za chłopczycę.

Wystąpienia

Serie

AmyTS4

Siedemnastoletnia Amy zrobiona w The Sims 4

Niebieskowłosa tajemnica

Bądźmy poważni

Adoptowana (seria Sary124)

Bez tytułu (seria Werka16)

...i Nicol

Odcinki pisane z innymi

Galeria

Amy
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Pierwowzór

AM

Amy zrobiona w The sims 4 przez Sebolę

Pierwszy projekt Amy znacząco różni się od jej obecnej wersji. Na samym początku wachałam się między jej imieniem, gdyż chciałam nazwać ją Sammy. Gdy jednak otrzymała już swoje obecne imię, jej charakter był zupełnie inny. Amy miała być nieśmiała, zamknięta w sobie, a na dodatek miała się jąkać. Jej miłosnym obiektem miał być Ferb, jednak w planach miałam, aby nie odwzajemniał jej uczuć. Potem chciałam, aby rywalizowała o względy Djanga z Milly, jednak to ona właśnie miała przegrać.

Na jej obecną wersję wpadłam dopiero przeddzień umieszczenia jej w NT, a dokładnie w wannie. Uznałam, że potrzebuję postaci, która namieszała by w związku Buforda i Loren. Aby nie tworzyć bezsensownie nowej OC, do tego celu użyłam Amy. Tak właśnie jej charakter całkowicie się zmienił.

Inne informacje

  • Buford często zapomina jej imienia, nazywając ją Sammy.
  • Należy do Złego Trio.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki