FANDOM

Bitwa.png Ten bohater wygrał czterdziestą trzecią bitwę na bohaterów!

Brenda Riverhawk (Lindsay Flynn)

BRD.jpg
Brenda stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Kobieta.png
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Sebolaaa
Debiut: Nowa szkoła z internatem Część 2
Wiek: 30-40 lat
Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Rodzice: Betty Jo Flynn (matka)
Clyde Flynn (ojciec)
Rodzeństwo: Linda Flynn-Fletcher (siostra)
Tiana Webber (siostra)
LF.jpg
Lindsay jako dziecko stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
LF2.jpg
Lindsay po metamorfozie stworzona przez Sebolęęę w The Sims 4
Nigdy do ciebie nie dołączą! To moje dzieci!
- Linda do Lindsay

Brenda Riverhawk (czyt. Brenda Riwerhołk), dawniej Lindsay Flynn i Brenda Riverhawk-Davenport - postać wymyślona przez Sebolęęę.

Wygląd

Jako dziecko Lindsay była niebieskooką dziewczynką o długich rudych włosach i jasnej skórze. Miała mały, zgrabny nos. Ubierała się w zielony sweterek, czarne dresy i niebieskie buty. Nosiła również okulary. Gdy podrosła, zmieniła swój styl, albowiem zaczęła nosić brązową marynarkę, czarne spodnie i brązowe buty na obcasie. Nie rozstawała się ze swoimi okularami. Po tym, jak została wyrzucona z domu i stała się Brendą Riverhawk, znowu zaczęła ubierać się w inny sposób. Włosy przefarbowała na kolor brązowy, a zamiast okularów zaczęła używać szkieł kontaktowych. Jej górną część ubioru stanowiła

ekstrawagancka bluza i koszulka do pępka,
- Sara124 na czacie

a dolną - czarne jeansy i niebiesko-fioletowe air max'y.

Obecnie Brenda to kobieta z ciemnobrązowymi włosami, która ubiera się w białą bluzkę i czarną kamizelką. Nosi granatowe jeansy i szare buty na obcasie. Czasem zakłada też na lewe ramię brązową skórzaną torebkę.

Osobowość

Usposobienie

CCF20140322 00000.jpg

Brenda narysowana przez Sarę124

Młoda Lindsay była wesołą dziewczynką, uśmiech nigdy nie znikał z jej twarzy. Charakteryzowały ją cechy takie jak pomocniczość, troskliwość, czy uprzejmość. Miała wielu przyjaciół. Bardzo lubiła się również uczyć. Była bardzo oczytana, a książki połykała w całości.

Dorosła Brenda udaje sympatyczną kobietę, która chętnie pomaga ludziom i wspiera cele charytatywne. Rzadko się chwali o swoich osiągnięciach naukowych. Trudno dostrzec w niej złe cechy. Nigdy nie wybucha złością, jest cierpliwa i wyrozumiała. Nie potrafi podnieść głosu. Można nawet powiedzieć, że znana wszystkim Brenda to oaza spokoju.

Prawdziwa Brenda jest czarnym charakterem i nie jest pozytywnie nastawiona na Fineasza, Ferba i swojego byłego już męża - Zoltana. Ma zamiar ich zabić. Jest wredna i żądna władzy. Potrafi zachowywać się przyjaźnie, co widać po jej relacjach z Jasmine.

Zainteresowania i umiejętności

Już od małego Lindsay interesowała się nauką i nowinkami technologicznymi. Czasami coś konstruowała, jednak nie zawsze jej to wychodziło. Chciała wiedzieć wszystko o wszystkim, dlatego bardzo dużo czytała. Potrafiła dogadać się z rówieśnikami. Miała poczucie humoru. Uwielbiała spędzać czas z siostrą.

Brenda dla Seby.jpg

Brenda narysowana przez Tu wstaw kreatywny nick

Po wyrzuceniu z rodzinnego domu zaczęła pracować nad sposobem wszczepiania w ludzi bionicznych zdolności, czyli niebywałych umiejętności takich jak teleportacja czy strzelanie prądem w innych. Odkryła, że jest to możliwe, i chciała wszczepić moce w swoje dzieci, Fineasza i Ferba, jednak nie udało jej się. Kiedy uciekła z więzienia i zamieszkała na złomowisku, wszczepiła te moce Jasmine. Oprócz tego wynalazła wiele urządzeń, które zapewniały przewagę nad przeciwnikiem.

Marzenia

Największym pragnieniem Lindsay było to, by wiedzieć jak najwięcej. Z tego powodu większość swojego czasu spędzała nad książkami. Z czasem jej marzeniem była zemsta na Lindzie poprzez zabicie Fineasza i Ferba oraz zamordowanie Zoltana i przejęcie po nim całego majątku. Ślub z Davenport'em był przykrywką do tego, by zbliżyć się do tej trójki.

Relacje

Otoczenie

Ludzie uważali Lindsay za uprzejmą i sympatyczną dziewczynkę. Rówieśnicy byli dla niej koleżeńscy, jednak niewielu mogli tytułować się jej przyjaciółmi.

Brenda, czyli sympatyczna żona miliardera, była uważana za idealną i nieskazitelną osobę, kochającą i wierną żonę oraz uprzejmą i sumienną obywatelkę. Z wieloma prośbami i problemami zwracano się właśnie do niej, a niektórzy uczniowie G-Tech'u nawet woleli ją od Zoltana. Kiedy prawda o tożsamości Brendy wyszła na jaw, ludzie stracili do niej zaufanie i zaczęli postrzegać ją jako zagrożenie nawet dla całego kraju.

Linda Flynn-Fletcher

Lindsay uwielbiała się bawić ze swoją siostrą. Bardzo się przyjaźniły, pomimo iż przyszłą piosenkarkę i wynalazczynię dzieliło wiele cech. Żeby się z nią nie rozstać na zawsze, postanowiła dorzucić jej do soku leki na gardło, by ją osłabić. Poskutkowało to tym, że Lindsay została wyrzucona z domu. Chciała odciąć się od rodziny i już nigdy ich nie spotkać. W czasie pobytu w więzieniu przestała czuć takiej więzi z Lindą, a nawet zaczęła uważać, iż to właśnie wina jej siostry, że taka się stała. Po ucieczce chciała zniszczyć jej życie poprzez zamordowanie Fineasza i Ferba.

Linda była najlepszą przyjaciółką Lindsay, z którą starała się spędzić jak najwięcej czasu. Nie przeszkadzały jej odmienne zainteresowania siostry, których nie lubiła. Po tym, jak z powodu mądrzejszej straciła szansę na dostanie się do świetnej szkoły muzycznej, przestała ją lubić, jednak od tej pory przez około 18 lat jej nie widziała i nic o niej nie słyszała. Dopiero potem została porwana przez Brendę, przy czym dowiedziała się o szalonych planach siostry.

Fineasz Flynn i Ferb Fletcher

Bredna chciała wszczepić bionikę chłopcom, gdy byli jeszcze bobasami. Omal nie zakończyło się to tragedią. Teraz, kiedy Fineasz i Ferb mają po 15 lat, ma zamiar zabić własnych synów. Wcale nie czuje do nich żadnej "matczynej miłości". Cały czas ich obserwowała, nawet zanim chłopcy po raz pierwszy ją spotkali na jej ślubie z Zoltanem. Później wyznała im, kim naprawdę jest, czego chłopcy nie odebrali pozytywnie. Wraz z Jasmine chciała ich zabić, jednak ostatecznie ich plan się nie powiódł.

Fineasz i Ferb po raz pierwszy (nie licząc wczesnego dzieciństwa) spotkali Brendę na jej ślubie z Zoltanem. Uważali ją za sympatyczną i miłą osobę. Po poznaniu prawdy o ich rodzicach i bionicznych zdolnościach, stała się ich "nemezis", ale wciąż chcą dowiedzieć się od niej wielu rzeczy m.in. o swoich mocach.

Zoltan George Davenport

Już jako Lindsay spotkała się z Zoltanem, których chodził z nią i Lindą do klasy. Po ślubie Brenda mówiła wszystkim, że ona i Zoltan są najlepszym pod słońcem małżeństwem. Nigdy z nim się nie kłóciła ani nie obrażała go. Była wobec niego bardzo cierpliwa. Tak naprawdę chciała go wraz z Jasmine zabić, by przejąć po nim cały jego majątek.

Gdy Zoltan był z Lindsay w klasie, był w niej zakochany i korzystał z porad Teddy'ego, by zdobyć dziewczynę. Kiedy zwarli ślub, Zoltan również uważał, że z Brendą tworzył najlepsze małżeństwo. Zawsze był dla niej uprzejmy i starał się jak najlepiej spełniać w roli męża, jednak rzadko znajdował dla niej czas. Kiedy prawda wyszła na jaw, załamał się. Brenda szybko stała się dla niego wrogiem.

Jasmine MacMandy

SzI1.png

Ręka Brendy podczas rozmowy z Jasmine

Po ucieczce z więzienia Brenda porwała Dasmine MacWendy, wszczepiła jej bioniczne zdolności i nazwała Jasmine MacMandy. Żona Zoltana jest "matką" oraz szefową brązowowłosej. Kazała jej zabić Fineasza i Ferba, co się nie udało, przez co była na nią wściekła. Rozkazuje jej. Zazwyczaj jest do niej pogodnie nastawiona.

Jasmine jest pozytywnie nastawiona do swojej szefowej/matki. Spełnia jej rozkazy bez żadnego sprzeciwu. Ma do niej zaufanie. Choć wie, że Brenda wiele przed nią ukrywa, to jednak nie chce tego wiedzieć.

Briana Riverhawk

Brenda kocha Brianę i zawsze próbuje znaleźć dla niej wolny czas, ale ma go bardzo mało. Zależy jej bardziej na pracy i mężu, niż na córce. W jednym z odcinków powiedziała Zack'owi, że Briana jest adoptowana.

Briana lubi swoją matkę, ale rzadko spędza z nią czas. Nie cieszy się z tego, że matce bardziej zależy na mężu i jej pracy niż na własnej córce. Kiedy Brenda adoptowała dziewczynę, ona już była gotką.

Zack Davenport

Brenda lubi swojego pasierba, ale nie zawsze znajduje dla niego czas. Stara się przy nim nie wypaść na złą matkę. Po zerwaniu z Zoltanem wciąga niczego nieświadomego Zack'a do swojego planu.

Zack kocha swoją przybraną matkę. Nie wie, jak jest naprawdę, dlatego uważa Brendę za najwspanialszą na świecie kochającą kobietę. Choć słyszał, kim jest naprawdę jego macocha, to nie zdaje sobie sprawy z powagi tych słów i nadal ma ogromne zaufanie do Brendy.

Brenda Riverhawk-Davenport

Brenda nie cierpi Katy. Poznała ją na weselu jej i Zoltana. Początkowo chciała mieć z nią przyjemne relacje, jednak Katy nie okazywała takiej potrzeby. Z czasem stały się wielkimi wrogami, które przed innymi ludźmi udają przyjaciółki.

Choć ludzie nazywają te dwie kobiety największymi przyjaciółkami, to Katy szczerze nienawidzi Brendy. Udaje, że ją bardzo lubi, ponieważ nie chce zrobić przykrości Zack'owi. Kiedy ktoś jest w pobliżu, wraz z Brendą śmieją się, plotkują i uśmiechają się. Gdy tylko są same, obrażają się i zwyzywają. Katy chce pozbyć się Brendy, ponieważ jest jej przeszkodą w odzyskaniu Zoltana.

Wystąpienia

Szkoła z internatem

Sezon 1

Sezon 2

Inne

Historia

Przed debiutem

Urodziła się w Danville jako córka Betty Jo Flynn i Clyde'a Flynn'a. Tam też spędziła większość życia. Miała szczęśliwe dzieciństwo. Kiedy miała 19 lat, jej najlepsza przyjaciółka, czyli siostra, Linda, stanęła przed szansą dostania się do prestiżowej szkoły w Los Angeles. Lindsay nie mogła pogodzić się z tym, że może na zawsze stracić bliski kontakt z przyjaciółką, więc dosypała jakichś leków do herbaty i podała ją Lindzie. Kiedy okazało się, że jej siostra ma zniszczony głos, a rodzice odkryli, iż to wszystko wina Lindsay, wyrzucili swoją córkę z domu. Dziewczyna zamieszkała w tanim mieszkaniu w centrum miasta i przeszła metamorfozę. Znalazła pracę. Zaczęła pracować nad projektem bionicznych zdolności. Kiedy uznała, że potrzebuje więcej pieniędzy, wpadła na pomysł, by wziąć ślub. Po serii nieudanych randek spotkała Pharrell'a, który po jakimś czasie został jej mężem. Później Lindsay urodziła Fineasza, a potem - Ferba. Chciała wszczepić im bionikę, jednak jej mąż się na to nie zgadzał. Skończyło się to tragedią - Lindsay ciężko raniła Pharrell'a, a mali chłopcy przypadkowo zniszczyli maszynę, która miała im dać nadludzkie moce. Kobieta trafiła do więzienia, z którego uciekła po około 12 latach. Zmieniła imię i nazwisko na Brenda Riverhawk oraz zamieszkała na złomowisku, gdzie dokończyła projekt bionicznych zdolności. Następnie porwałą pewną wszechstronnie utalentowaną nastolatkę, Dasmine MacWendy, zabiła ją neutralizatorem komórkowym, reanimowała poprzez wszczepienie bionicznych mocy i nazwała Jasmine MacMandy. Dziewczyna ta stała się bezwzględnie posłuszna Riverhawk'owej, dzięki czemu Brenda mogła ją łatwo wykorzystać do zrealizowania swojego planu.

Szkoła z internatem

Sezon 1

  • W odcinku Nowa szkoła z internatem Część 2 jako tajemniczy szef rozmawia z Jasmine o jej zachowaniu;
  • W odcinku Silna maszyna Zoltan przedstawia ją jako swoją żonę, a Baljeet i Buford próbują zrobić jej dowcip;
  • W odcinku Dwie przyłapiaczki ma zamiar lecieć z Zoltanem do Paryża, jednak ze względu na odwołanie lotu wraca do G-Tech'u;
  • W odcinku Vida após a morte wraz z Zoltanem, Brendą i Zack'iem wybiera się na zjazd rodziny Davenport'ów, podczas którego spotyka się z Katy;
  • W odcinku I weź tu nie zgłupiej ma sen, w którym miasto nawiedza Bill Literka, który zakazuje używania litery "a", a ona sama w śnie ucieka z Katy, Zack'iem i Brianą z miasta;
  • W odcinku Gra dla arachnofobów kłóci się z Katy, a następnie zostaje przez nią zamknięta na balkonie, skąd później wyciąga ją Zoltan;
  • W odcinku Gość "niespecjalny" wraz z Katy wybiera się do galerii handlowej, gdzie biją się o ostatnią parę przecenionych butów;
  • W odcinku Szkoła z internatem: Podróż w kosmicznej przestrzeni jako tajemniczy szef rozmawia z Jasmine o jej zachowaniu;
  • W odcinku NYO pojawia się jako 9-latka w opowieści Zoltana, kiedy to uczestniczy w wycieczce szkolnej do New York Orchestra, podczas której odrzuca zaloty przyszłego męża;
  • W odcinku Przerażająca Avery: Wizyta w internacie nakrywa Zoltana i Katy w łóżku, wykazując zrozumienie mężowi, a później tłumaczy Zack'owi jej relacje z jego matką;
  • W odcinku Plan awaryjny zostaje ujawniona prawdziwa tożsamość tajemniczego szefa;
  • W odcinku Być bionicznym namawia Zoltana do wydalenia Fineasza i Ferba ze szkoły wskutek odkrycia ich bionicznych mocy;
  • W odcinku Konferencja planuje z Zoltanem konferencję prasową;
  • W odcinku Sława nie popłaca jest śledzona przez Baljeet'a i Izabelę;
  • W odcinku Czyżby koniec? Część 1 więzi Fineasza, Ferba, Fretkę i Zoltana w celi, gdzie są Linda i Lawrence i wyjawia im prawdę o nich;
  • W odcinku Czyżby koniec? Część 2 zostaje uwięziona, ale z pomocą zamaskowanej osoby ucieka z Jasmine z więzienia i wysadza G-Tech

Sezon 2

  • W odcinku Pierwsza randka pojawia się w napisach końcowych, mówiąc, że szkoła Dan School nie jest już tak bezpieczna jak kiedyś;
  • W odcinku Terror pani dyrektor pojawia się na chwilę w nowej kryjówce, gdzie rozmawia z Moranicą o jej misji w szkole;
  • W odcinku Magiczna noc Część 1 pojawia się w przebraniu sprzedawczyni w sklepie naprzeciwko G-Tech'u;
  • W odcinku Magiczna noc Część 2 ujawnia się przed Baljeet'em i Summer, więżąc ich na zapleczu sklepu;
  • W odcinku Przerażająca Avery: Miłosny trójkąt prosi Zack'a o to, żeby znalazł dla niej kod do tajnego laboratorium Zoltana;
  • W odcinku Reaktywacja zdobywa tajny szyfr do laboratorium swojego byłego męża dzięki pomocy Zack'a;
  • W odcinku Nieproszeni goście wraz z Jasmine włamuje się do laboratorium Zoltana, a także walczy z Zoltanem, Fineaszem, Ferbem i Teddy'm;
  • W odcinku Kto chce zostać milionerem? zakazuje Claire i Jasmine bycia parą, co doprowadza do powstania sekretnego związku;
  • W odcinku Kopaj zebrę w zadek! nakrywa Jasmine i Zack'a podczas randki, jednak cała trójka zostaje odnaleziona przez tajnych agentów;
  • W odcinku Δt to pojęcie względne teleportuje się z Jasmine do mieszkania w Pradze, po czym Brenda krzyczy na dziewczynę za nieposłuszeństwo;
  • W odcinku Pragnienie pełnoletności pojawia się na chwilę, rozmawiając z porwaną przez Jasmine córką prezydenta;
  • W odcinku Pozwól, że zrobię to za ciebie pojawia się na chwilę, proponując prezydentowi Polski propozycję współpracy w przejęciu władzy nad światem;
  • W odcinku Huczna uczta Część 1 pojawia się tylko na chwilę, kiedy to oznajmia Jasmine, że rozpoczynają plan przejęcia władzy nad światem;
  • W odcinku Huczna uczta Część 2 oszukuje prezydenta Polski - Pawła Kozioła - że otrzyma bioniczne moce, oszukując go i przejmując kontrolę nad jego umysłem, a także bierze udział w bitwie;
  • W odcinku Huczna uczta Część 3 przebiera się za Tu wstaw kreatywny nick, potem za Sebolęęę, hipnotyzuje EkawekęDxC i przegrywa walkę, przez co trafia do więzienia

Inne informacje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki