FANDOM

20120221192848!Lindana is back! UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery. Czytaj dalej na własne ryzyko...
Chloe Evans

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Martiz2000
Wiek: Około 14 lat
Pochodzenie: Nieznane (prawdopodobnie amerykańskie)
Miasto rodzinne: Algos
Chloe Evans - jest dziewczyną urodzoną w czwartym wymiarze. Należy do Drużyny E oraz jest jedną z sześciu osób, które otrzymały zadanie odszukania i sprowadzenia Fineasza, Ferba, Izabeli, Judy, Mary, Sophie i Sue do Algos.

Wygląd

Chloe jest w miarę umięśnioną (zwłaszcza w nogach) dziewczyną średniego wzrostu, jednak niektórzy mówią, że jest już niska. Ma ładne, zielone oczy. Jej brązowe włosy sięgają jej do ramion. Ma naturalne, różowe końcówki. Czasami, zwłaszcza, kiedy jest przygotowana na dłuższy wysiłek fizyczny lub po prostu bieganie, związuje swoje włosy w kitkę.

Najczęściej ubiera się w jeansową spódniczkę i kurtkę oraz czarną koszulkę z krótkim rękawkiem. Czasami ma nią z jakimś nadrukiem np. czaszką. Do tego dobiera najczęściej różowe buty.

Charakter

Wywyższanie się i dwulicowość

Chloe często się wywyższa m.in. obrażając innych lub wyśmiewając się z nich. Przy większość ludzi zakłada od razu, że jest od nich lepsza, chyba, że zrobią na niej dobre wrażenie. Gdy nie powinna pokazywać im swojego nastawienia, obgaduje ich przy innej okazji. W takich sytuacjach często próbuje grać przy ludziach dobrą znajomą, która chętnie służy pomocą.

Irytowanie się

Chloe naprawdę łatwo zirytować, przez co często jest denerwowana przez niektórych członków Drużyny E. Ludzie często wytrącają ją z równowagi, ponieważ wtedy nie działa do końca świadomie i popełnia więcej błędów. Stara się odrobinę walczyć z tą cechą, jednak nic to nie daje, kiedy ktoś zaczyna się z niej śmiać lub robi coś, co nie powinno być wykonalne, ponieważ wtedy szatynka zaczyna działać pod wpływem emocji.

Umiejętności

Kłamanie

W 12 rozdziale "Przygody w Czwartym Wymiarze" Christine mówi, że dobrze, "że przynajmniej mają w drużynie jedną porządną kłamczuchę". Faktycznie, Chloe jest dobra w oszukiwaniu - z łatwością oplotła sobie wokół palca Sophie, przekonując ją, że ma podobne zainteresowania oraz pokazując, że chciałaby się z nią przyjaźnić, mimo że tak naprawdę było wręcz przeciwnie - Chloe od razu poczuła niechęć do brunetki. Pokazywała tą umiejętność ukrywając swój prawdziwy charakter i ukazując się jako pomocna i w miarę miła dziewczyna.

Moce nadprzyrodzone

Super szybkość

Główną umiejętnością Chloe jest super szybkość - dziewczyna potrafi przyśpieszyć swoje ruchy oraz rozwijać niesamowite prędkości praktycznie od ręki. Szatynka dobrze sobie radzi z tą umiejętnością i jej pierwsze pokazanie może zrobić wrażenie na przeciwnikach, jednak mimo to nie jest najsilniejszą osobą w Drużynie E. Dzięki częstemu używaniu tej mocy, Chloe rozwinęła się odrobinę pod względem fizycznym - jest lepiej wytrenowana oraz wytrzymalsza, a jej nogi powoli zaczynają przypominać nogi sportowca. Podczas używania tej mocy, Chloe jest również o wiele zwinniejsza niż na co dzień.

Oprócz rozwijania olbrzymich prędkości, Chloe wykorzystuje swoją umiejętność również w innych celach np. w 13 rozdziale "Przygody w Czwartym Wymiarze" przyśpieszyła, by złagodzić upadek, co pokazuje kolejną właściwość tej mocy. Dziewczyna potrafi się również niesamowicie wybijać.

Kontrola energii

Czując, że sama super szybkość nie zawsze może jej wystarczać, Chloe nauczyła się również innej umiejętności, dostępnej dla niektórych ludzi - kontroli energii. Dzięki temu, dziewczyna może używać czystej energii, by np. stworzyć sztuczne pazury na dłoni, co jest jej ulubioną i najlepiej opanowaną formą używania energii. Dziewczyna potrafi również złapać energetyczny pocisk i trzymać go przez kilka sekund, zanim wyparuje lub zrobi jej krzywdę. By do tego nie doprowadzić, Chloe najczęściej odrzuca pocisk tam, skąd nadleciał, wykorzystując przeciwko przeciwnikom ich własną broń.

Relacje

Izabela Garcia-Shapiro

Stosunek Chloe do Izabeli

Tak naprawdę Chloe nie miała zbyt wielu okazji, by zamienić więcej niż kilka słów z brunetką - to Iris miała zajmować się przekonywaniem Izabeli, a nie zielonooka, dlatego nie zawracała sobie nią zbytnio głowy. Mimo to, Izabela nie zrobiła najlepszego wrażenia na Chloe - jej strój, zachowanie i ogólny sposób, w jaki się prezentowała spowodował, że Chloe zawsze nazywa ją w myślach "Pinkową Dziewczyną". Jak na razie Izabela w żaden sposób nie zyskała sobie szacunku zielonookiej.

Stosunek Izabeli do Chloe

Tak naprawdę Izabela nie miała wielu okazji, by zamienić więcej niż kilka słów z szatynką - cały czas była pilnowana przez Iris, a jeśli miała już chwilę dla siebie, wolała pójść do Fineasza i Ferba niż zawiązywać nową znajomość, skoro i tak miała niedługo opuścić ten świat. Chloe nie zrobiła na niej złego wrażenia - było nawet przeciwnie, była w miarę ładna, miła i sprawiała wrażenie inteligentnej - jednak ostatecznie, po poznaniu jej prawdziwej strony, Izabela nie żywiła do niej ciepłych uczuć. Nie zdążyła jednak szczególnie jej znielubić.

Inne informacje

  • Często przeklina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki