FANDOM

Diana Webber

No Screenshot 2.png
Kobieta.png
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Martiz2000
Wiek: 12 lub 13 lat (jeszcze nie zdecydowałam
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 25 maja 2019 lub 2020 roku
Rodzice: Tiana Webber, Bob Webber
Rodzeństwo: Roxanne Webber, George Webber
Dalsza rodzina: Fineasz Flynn, Fretka Flynn, Linda Flynn-Fletcher, Betty Jo Flynn, Clyde Flynn
Diana Webber jest drugą córką Tiany i Boba Webberów oraz młodszą siostrą George'a i Roxanne Webberów. Jest również kuzynką Fineasza i Fretki oraz przyszywaną kuzynką Ferba. Jej rodzice od dawna planowali powiększenie rodziny, jednak różne nieoczekiwane sprawy wymusiły na nich porzucenie tego pomysłu. W końcu Tiana postanowiła, że będą mieli trzecie dziecko. Jak postanowili, tak zrobili. Wszyscy cieszyli się z powodu przyjścia na świat dziewczynki. Wszyscy, oprócz Roxanne...

Wygląd

Ogólny wygląd

Diana jako jedyna z trójki rodzeństwa ma kruczoczarne włosy. Podobnie jak reszta jej rodziny, ma niebieskie oczy. Ludzie przyznają, że jest ładną dziewczynką. Roxy denerwuje to, że niektórzy mówią, że jej młodsza siostra jest ładniejsza od niej. Roxanne w młodości z zazdrością spoglądała na piękne, długie, czarne włosy Diany i jej śliczny uśmiech. Nie ma żadnych piegów na twarzy. Dziewczyna ma równe, białe zęby.

Ubiór

Diana lubi ubierać się na fioletowo i niebiesko. Głównie na fioletowo, ponieważ to jeden z jej ulubionych kolorów. Czasami chodzi również w różowych sukienkach lub koszulkach. Lubi ubierać się wygodnie, a jednak ładnie i elegancko, przez co prawie nigdy nie można jej zobaczyć w zwyczajnej, luźnej koszulce, ponieważ Diana nie czuje się wtedy dobrze.

Charakter

Idealność

Można powiedzieć, że Diana jest tym idealnym dzieckiem Webberów. Początkowo prawie zawsze jest grzeczna, dopiero późnej wpada w kłopoty za sprawą koleżanek i ich głupich pomysłów. Nie jest taka marudna jak Roxy, a jednocześnie nie jest taka zamknięta w sobie i odizolowana od innych jak młody George.

Nieśmiałość

Mimo, że lubi spędzać czas z innymi ludźmi, Diana jest odrobinę nieśmiała i ma lekkie problemy z wyrażaniem własnego zdania. Zwłaszcza, gdy ktoś na nią nakrzyczy. Przez to prawie zawsze bała się spędzać czas w pobliżu Zuzi Johnson, która mściła się na niej za wszystko, co jej zrobiła Roxanne. Było to niesprawiedliwe, dlatego na szczęście nie trwało to długo, bo George i Roxy szybko zareagowali.

Życzliwość

Diana lubi być miła dla ludzi, przez co jest lubiana i miło spędza się z nią czas. Niestety, przez to wiele osób się z niej śmieje i doprowadza do pogłębienia się nieśmiałości u dziewczyny. Na szczęście Diana stara się tym nie przejmować i nadal stara się być grzeczna dla innych.

Nadinterpretacja

Diana często nie do końca rozumie niektóre rzeczy, które mówią starsi i źle interpretuje niektóre zwroty. Przykładem może być mała kłótnia z Roxy, którą przerwała Tiana.

Tiana: Roxy, zachowuj się. Jesteś starsza i mądrzejsza, dlatego powinnaś zachowywać się dojrzalej niż Diana.
Roxanne: No dobra, niech ci będzie...
Tiana: Diana, co się stało? Dlaczego płaczesz?
Diana: Bo Roxy jest starsza i mądrzejsza, a ja jestem młodsza i głupsza!

Płaczliwość i wrażliwość

Diana jest odrobinę płaczliwa, przez co można szybko doprowadzić do sytuacji, w której stwierdzienie "oczy mi się pocą" będzie za słabe w stosunku do strumienia łez płynącego po twarzy dziewczyny. Często powodem jej płaczu jest złe zrozumienie czyiś intencji. Diana jest również wrażliwa i bardzo przejmuje się krzywdą innych. W okresie dojrzewania płacze podczas oglądania filmów Disney'a. Dochodzi nawet do tego, że płacze przy niektórych komediach (ma to samo co ja).

Relacje

Tiana Webber

Diana bardzo kocha swoją mamę i lubi spędzać z nią czas. To Tiana pociesza swoją córeczkę i odpędza od niej smutki. Diana nie zamieniłaby swojej mamy na żadną inną. Prawie nigdy nie jest na nią zła, a gdy już tak się zdarzy, po jakimś czasie idzie się z nią pogodzić.

Bob Webber

Bob kocha swoją córkę, chociaż martwi się, że nia ma takich predyspozycji sportowych jak Roxanne. Nie ma z nią napiętych relacji, głównie dzięki temu, że odpuścił sobie otwarte faworyzowanie jednego dziecka (czyli Roxy). Bob uważa, że Diana jest słodka. Odrobinę żałuje, że jest taka wrażliwa i płaczliwa. W pewnym momencie przestał z nią chodzić do kina, ponieważ miał dość jej płaczu na praktycznie wszystkich filmach.

Inne informacje

  • Jej imię wybrał Bob Webber, który początkowo chciał, aby to Roxanne miała tak na imię.
  • W przeciwieństwie do jej rodzeństwa, od razu powiedziano jej, że Ferb jest jej przyszywanym kuzynem. Zrobiono to, aby uniknąć wybuchów rozpaczy (takich jak wybuchy rozpaczy George'a i Roxanne) u Diany. Diana od początku wiedziała, że Ferb jest jej przyszywanym kuzynem, ale kocha go jak członka rodziny, którym zresztą jest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki