FANDOM

Elisa Baring

Elisa Baring
W codziennym stroju
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Slewera
Debiut: Szara wdowa(wspominana)

Zemsta jest słodka(Debiut)

Wiek: 10
Pochodzenie: Niemieckie
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: James Onion
Data urodzenia: 3 lipiec 2005
Rodzice: Any Elisa Baring[Lendreg]

Colin Baring

Rodzeństwo: Lolia Baring
Dalsza rodzina: Alex,Don - wujkowie

Alshey - ciocia Fineasz i Ferb-kuzyni Izabela-kuzynka 4 stopnia

Przyjaciele: Gindom(Wymyślony)
Dzieci: Brak
Zwierzęta: Sunset-ara
Nikt mnie nie docenia!
- Elisa użala się nad sobą przed mamą.

To córka Any i Colin'a. Nikt jej nie docenia w podstawówce. Ma wymyślonego przyjaciela i arę która pracuje dla O.B.F.S'u. Rodzice mówią na nią Cukiereczek lub Elis.Jest optymistką i należy do zastępu.

Historia

Urodziła się w tym samym miesiącu,dniu i roku co jej autorkaCiągle jest wyśmiewana przez elity szkolne.

Ma niemieckie korzenie mimo to urodziła się w Ameryce. (Pewnie po ojcu). Jej ulubiona proza:

Seufz ... Ich bin hart wie ein Stein, hart wie Sudoku und loyal wie der Mensch(tłum.Ech... Jestem ciężka jak skała,trudna jak sudoku i lojalna jak człowiek)
- Elis prozująca ulubionego pisarza poezji.

Umie nawet pisać własne poezje.

Wygląd

Elisa Baring

Jej ubranie

Ma piegi od urodzenia i rude włosy. Ma opatrunek na policzku(a pod nim jest blizna).

Ma okrągłe oczy koloru niebieskiego ukryte pod okularami. Ma jasną cerę i smukłą sylwetkę.Nos jest spiczasty a jej usta są uśmiechnięte.

Ogólny wygląd

Ma niebieską podłokieciówkę i spódnicę z fioletową gumą.Zawsze nosi wygodne balerinki podobne do sandałów.Ma opaskę koloru zielonego z żółtą kokardką.Na gumce ma róże.

Rodzina

Any Elisa Baring [Lendreg] i Colin Baring

Any urodziła dziecko i nie wiedziała jak je nazwać. Colin zaproponował na jej drugie imię(czyli Elisa) Dziewczyna zaakceptowała ten pomysł i tak ją nazwali.Bardzo kocha swoich rodziców i jako jedyni ją tolerują.

Wujek Alex

Kiedy się urodziła okazało się że Alex to jej ojciec chrzestny.Bardzo ją lubi i szanuje. Uwielbia ją odwiedzać.

Dał jej na 3 urodziny różdkę i przyczepialne skrzydła wróżki.

Wujek Don

Lubi swojego wuja. Dał jej na urodziny arę i opaskę którą nosi na sobie.Jest dumny,że jej dał arę i ,że może być szczęśliwa.

Don: Proszę Elis. O to twoje zwierzątko.
Elis: Dziękuje! Kocham cię!
Don z uśmiechem: Ja ciebie też.♥

Ciocia Alshey

Toleruję swoją ciocię lecz rzadko się spotykają z powodu na pracę.Czasami gdy gra "Cudownego ziemniaka" to idzie na spektakl.

Lolia Baring

To starsza siostra Elis.Kochają się nawzajem i pomagają. Opowiada często bajki i kołysanki na dobranoc.

Relacje

Fineasz i Ferb

Bardzo ich lubi. Często ich odwiedza gdy coś budują. Raz im pomogła znależć na wyspie "Bukaka" owoc managolii na sok.

Izabela

Tak samo jak u chłopców lubią się. Pomaga zdobyć Fineasza a ona - James'a. Są wobec siebie miłe. Iza nie jest zazdrosna ani zła kiedy czasami mówi jej kwestię i jak ona pomoga Fineaszowi.

Gindom(zmyślony)

Kiedy nikomu może zaufać on się pojawia. On jedyny go toleruje.Nie wiadomo jakiej jest płci. Lubi się z nim bawić w berka.

Elity szkolne

Nie nawidzą ją i się wyśmiewają.Często płacze przez nich. Przez jedną członkinie ma bliznę na policzku.

Sunset Ara

Bardzo lubi swoje zwierzątko. Dostała je od wujka na urodziny i  nie wie, że pracuje w O.B.F.S'ie.

Lizz Lemon

To jedyna przyjaciółka Elis.Spotykają się w szkole i siedzą obok siebie w ławce.Raz wygniotła jej okulary ale to dlatego bo biegła za szybko.

James Onion

W jednym z odcinków zakochała się w nim bez wzajemności. Czasami coś palnęła do niego ale się bardzo lubią. Siedzą za sobą w ławce.

Fretka Flynn

Rzadko ze sobą rozmawiają, lecz się i tak tolerują na wzajem. Czasami się nią opiekuje kiedy rodziców i siostry nie ma w domu.

Baljeet i Buford

Buford

Zna Buforda od zerówki. Jednak on się przeniósł do innej szkoły bo myślał, że to jej kuzynka. Jednak w odcinku Ostatnia nadzieja zaczyna ją lubić i tolerować.

Baljeet

Nie znają się. Poznali się tylko w odcinku Nowa pasja. Jednak widać za chłopak ją lubi i szanuję za to, że "mimo, że nie jest kujonką jest pomocna" jak on to mówi.

Ciekawostki

  • Ma bliznę. 
  • Zna Buforda od zerówki.
  • Nie wiadomo dlaczego ma niemieckie korzenie lecz najpewniej po ojcu.
  • Jest uczulona na czosnek i na perfumy.
  • Pisze czasami poezje.
  • Chodzi do integracyjnej klasy.
  • Jest nie zła w językach obcych.
  • Ma smykałkę do malowania i chciałaby zostać malarką.
  • W wieku 12 lat nie ma okularów, ma krótsze włosy, ma aparat stały i staje się popularniejsza.
  • Należy do Zastępu Ogników 466215.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki