FANDOM

Chora Judy

Fineasz i Ferb - Czas Judy
No Screenshot 2.png
Twórca: Martiz2000
Sezon: 1
Numer odcinka: 11
Opublikowano: 17 listopada 2013
Chronologia
Poprzedni: Fineasz i Ferb - Czas Judy/Wilkołak
Następny: Fineasz i Ferb - Czas Judy/Powrót Mózgusa Maximusa
Judy zachorowała i przez to musi spędzać letnie dni w łóżku. Jej przyjaciele nie chcą zostawić jej samej i starają się sprawić, aby leżenie w łóżku było interesującym zajęciem.

Bohaterowie

Chora Judy

Dowiedziałam się, że po moim pechowym dniu Fineasz i Ferb musieli mi zrobić "drobną operację czaszki", bo ten głupek Buford trafił mnie młotkiem, a to okazało się poważniejsze niż myśleli. Na samą myśl o tym zaczyna boleć mnie głowa. Ale to nie mój jedyny problem. Jestem chora! Byłam ostatnio na lodach z Adyson, Ginger i Gretą. Pewnie dlatego boli mnie gardło. Niestety to nie tłumaczy gorączki. Mam chyba 38,6 i nie czuję się za dobrze. Do tego ciągle mnie ktoś napastuje próbując poprawić mi humor. Wystarczy mi branie ochydnych leków smakujących jak najobrzydliwsze smaki "Fasolek wszystkich smaków Bertiego Bott'a", o których czytałam w książce, którą dostałam od cioci Elizabeth. Szczerze mówiąc to była całkiem przyjemna lektura. Czasem miło jest uciec od tych wszystkich wynalazków Fineasza i Ferba do świata fantastyki. Dzisiaj chciałam przeczytać drugą część, ale niestety to nie było takie łatwe...

-"Harry Potter nie był zwyczajnym chłopcem..."- zaczęłam, ale nagle usłyszałam pukanie do drzwi.

-Judytsu! Przyniosłam ci lekarstwo!- zawołała ciocia Elizabeth i weszła do pokoju.

-Przestań nazywać mnie Judytsu!- krzyknęłam, jednak mój krzyk brzmiał bardzo dziwnie. Pewnie przez to, że mam zatkany nos.

-Wiesz kochanie, za moich czasów...-zaczęło się! Słuchałam tej opowieści pijąc lekarstwo i próbując jakoś wyrzucić ciocię z pokoju, ale w takim stanie nie dałam rady. Przy jej monologach nie dało się czytać, dlatego musiałam poczekać, aż w końcu jej się znudzi. Po jakiś piętnastu minutach (nie żartuję) wyszła z pokoju i dała mi chwilę spokoju.

-"Harry Potter..."- zanim skończyłam do mojego pokoju wbiegły Fretka, Izabela i Milly.

-Cześć Judy! Co dziś robisz?- zapytała słodko Iza.

-Nie widzisz?- mruknęłam.

-Sorki, ale to nas niewiele obchodzi- powiedziała Fretka, moja mistrzyni szczerości.

-Przyszłyśmy pożyczyć twoje magazyny- powiedziała Milly i razem z dziewczynami chwyciła stos czasopism "Diamond Girl".

-Ej, czekajcie! Nie możecie! Sto-o-o...A-psik! Kiedy będę mogła wstać z łóżka, zamorduję was!- krzyknęłam, ale one ze śmiechem wybiegły z mojego domu. Żmije... Zgaduję, że Stefa i Jenny też są chore, bo inaczej Fretka nie zadawała by się z dzieciakami. Tak czy inaczej, straciłam czasopisma i została mi tylko książka, której pewnie nie będę mogła przeczytać. Boję się, że te trzy krowy pobrudzą kartki mojego ukochanego "Diamond Girl". Mój skarb!

W końcu jednak postanowiłam nie rozczulać się nad sobą i ponownie otworzyłam książkę.

-"Harry Po..."- poważnie, nia mogę nawet przeczytać dwóch wyrazów?! Do mojego pokoju wbiegli Buford i Baljeet.

-Cześć zasmarkana!- powiedział półgłówek na wejściu.

-Spadaj...-mruknęłam.

-Cześć Judy- zawołał Baljeet.

-Ty też!

-Chcieliśmy ci pokazać parę książek, dzięki którym nie będziesz się nudziła podczas leżenia w łóżku- powiedział Baljeet i pokazał mi wielką torbę wyładowaną książkami. Szkoda tylko, że ja mam już coś, dzięki czemu nie będę się nudziła! Czy wszyscy w Danville muszą być tacy uczynni, a jednocześnie tępi?!

-Mam tu "Teorię powstawania czarnych dziur", "Kosmiczną wyprawę", "Więzień technologi"...- zaczął wyliczać Baljeet.

-Ja mam coś lepszego. To są "Krwawe wyprawy wilkołaków", "Przeklęta Czara", "Trogon Zębaty"...- mówił Buford.

-Buford, Judy woli Sci-fi- powiedział Baljeet.

-Raczej horrory i fantasy!- zawołał Buford.

-Sci-fi!

-Fantasy

-Sci-fi!

-Fantasy!

-Zamknijcie się wreszcie!- zawołałam. Byłam naprawdę wściekła, bo oni krzyczeli sobie w moim pokoju, a ja po prostu chciałam dzisiaj odpocząć. Nagle pękła moja zielona branzoletka leżąca na biurku. Buford i Baljeet popatrzyli na mnie z przerażeniem, a ja po prostu wzruszyłam ramionami.

-Gdy jestem wściekła różne rzeczy wybuchają- powiedziałam i popatrzyłam na nich groźnie. Oni zrozumieli przekaz, bo szybko się ze mną pożegnali i wyszli z domu. Teraz przynajmniej miałam spokój i tonę książek.

(Jakiś czas później)

-"Komnata tajemnic?"- doszłam do tego momentu, ale dalej nie mogłam już czytać, bo do mojego pokoju weszła ciocia Elizabeth.

-Rosół dla ciebie, Judytsu- powiedziała kładąc zupę na moich kolanach.

-Judy! Nie Judytsu!- wrzasnęłam.

-Wiesz kochanie, za moich czasów...- zaczęła ciocia. Wydaje mi się, że coś takiego się już wydarzyło. Ten monolog również trwał około piętnaście minut. Nareszcie, ciocia się znudziła i wyszła z mojego pokoju. Znowu zasiadłam do mojej lektury, ale po jakiś dwóch minutach przybiegli do mnie Fineasz i Ferb.

-Cześć Judy! Postanowiliśmy z Ferbem zrobić dla ciebie Anty-Nudo-Maszynę, która...- zaczął Fineasz.

-Żadnych maszyn! Żadnych gości! Żadnych sposobów na nudę! Żadnych książek! Żadnych monologów! Żadnych kradzieży! Żadnych zup i lekarstw! DAJCIE MI ŚWIĘTY SPOKÓJ!!!- wrzasnęłam i w tym samym momencie pękły moje wszystkie żółte, czerwone, niebieskie i różowe branzoletki. Muszę przyznać, że to wytrąciło chłopców z równowagi, bo szybko wyszli z mojego pokoju i nie wrócili przez dobre kilka dni. Tak, czasami po prostu uwielbiam te moje "moce".

(Jakiś czas później)

-"Jej ciało pozostanie tam na zawsze..."- przeczytałam i sprawdziłam, czy nikt mi nie przeszkadza, ale w pokoju byłam tylko ja i kawałki mojej biżuterii.

-Ah, czasami po prostu potrzeba interwencji jakiś sił nadprzyrodzonych- powiedziałam i wróciłam do lektury.

Jak oceniasz odcinek "Chora Judy"?
 
4
 
0
 
1
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia cze 23, 2014, o godzinie 08:54.
Oddanych głosów: 5

Poprzedni:
"Wilkołak"

Fineasz i Ferb - Czas Judy

Następny:
"Powrót Mózgusa Maximusa"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki