FANDOM

Bitwa.png Ten artykuł wygrał pięćdziesiątą piątą bitwę na odcinki!
Problem rozwiązany

Fineasz i Ferb - Czas Judy
No Screenshot 2.png
Twórca: Martiz2000
Sezon: 1
Numer odcinka: 18
Opublikowano: 25 listopada 2013
Chronologia
Poprzedni: Fineasz i Ferb - Czas Judy/Uciec przed śmiercią
Następny: Fineasz i Ferb - Czas Judy/Stara znajoma
Judy powraca z podróży w swojej podświadomości i wyjaśnia wszystko Fineaszowi i Ferbowi.

Bohaterowie

Problem rozwiązany

Powoli otworzyłam oczy. Nade mną pochylali się Fineasz i Ferb. Próbowałam się podnieść, ale nagle poczułam okropny ból. Popatrzyłam na swoje ręce, a później na nogi. No cóż, nawet tutaj były całe posiniaczone i pobrudzone krwią. Przyznaję, że to trochę dziwne.

-Boże! Judy! Co ci się stało?!- krzyknął Fineasz.

-Że co? Tego... To się pojawiło w jakiś odstępach czasowych, czy co?- zapytałam.

-Nie! Wyglądałaś normalnie, obudziłaś się i to się nagle pojawiło- powiedział Fineasz.

-O...No cóż, jak by to powiedzieć... Trochę walczyłam- powiedziałam z uśmiechem na ustach. Tak, nareszcie wróciłam stara ja, no, może trochę zmieniona, ale jednak stara Judy.

-Ale nie mogłaś rozwiązać tego w jakiś inny sposób?- zapytał Fineasz przyglądając się wielkiej plamie krwi na mojej nodze.

-Prawdziwy pokój jest wtedy, gdy obydwie strony tego chcą- wtrącił Ferb.

-Wiesz co, Ferb? To naprawdę trafna uwaga- powiedział Fineasz. Przez chwilę trwała cisza, przerywana tylko czasami moimi jękami, bo Fineasz sprawdzał moje rany. Okazało się, że trochę uszkodziłam sobie kość udową, ale to nie złamanie czy coś, a zwykłe potłuczenie (tyle zrozumiałam z tego, co mówił Fineasz) spotęgowane ogromną ilością siniaków. Oprócz tego miałam śliwę pod okiem i rozciętą wargę.

-Więc... Dlaczego nagle zaczęłam razić prądem?- zapytałam po chwili.

-Ty raziłaś prądem?- zdziwił się Fineasz.

-No, tak. Wiesz, Nikczemna Judy zamieniła się w węża i...

-Zamieniła się w węża?

-Zamieniła się po tym, jak była zamieniona w dym...

-Zamieniona w dym?

-Zamieniła się w dym i wtedy zamieniła się w węża i zaczęła mnie powoli dusić NIE PRZERYWAJ MI FINEASZ!!!- krzyknęłam na jednym wdechu, a leżący na ziemi kamień rozpadł się na kawałki.

-Uspokój się Judy. Nie chcemy powtórki tego, co działo się w tym tygodniu- powiedział Fineasz.

-Ok, wybacz. Po prostu...Ty wiesz, jak trudno jest panować nad emocjami? Chyba tylko taki Ferb potrafi to robić perfekcyjnie- powiedziałam ze śmiechem spoglądając ukradkiem na zielonowłosego chłopaka. Fineasz też się zaśmiał i obiecał, że mi już nie przerwie. Czasami jest trochę zbyt ugodowy, ale w tym momencie mi to nie przeszkadzało. Opowiedziałam powoli o wszystkim oprócz sceny, w której pojawiają się fałszywi Fineasz i Ferb. Jakoś nie miałam ochoty o tym wspominać. Fineasz milczał , ale po chwili na jego twarzy pojawił się uśmiech.

-To się nazywa przygoda- powiedział.

-Ty nadpobudliwy optymisto!- krzyknęłam i zerwałam się z miejsca z grymasem bólu na twarzy.

-Spokojnie Judy! Popatrz na to od jasnej strony. Przeżyłaś przygodę życia. Miałaś wizje, chwilę załamania, maszynę, która przeniosła cię do twojej podświadomości, rozmowę ze swoim alter ego, używałaś mocy, walczyłaś z wężem, widziałaś kilka przemian, raziłaś prądem, walczyłaś z samą sobą i wyszłaś z tego zwycięsko- podsumował Fineasz.

-Ty...Chętnie zobaczę twoją przygodę życia.

-W mojej głowie siedzi coś jak przygoda życia, ale nie pamiętam, na czym ona poległa- zastanowił się Fineasz.

-Masz amnezję? Skoro tego nie pamiętasz, to na pewno nie było warte zapamiętania- powiedziałam.

-To było niezwykłe, ale... Nie pamiętam, co się tam działo. Po prostu nie wiem.

-Ok, odpuszczę ci, bo już ledwo stoję- powiedziałam upadając na ziemię. Chłopcy podbiegli do mnie i powoli pomogli mi wstać.

-Dzięki chłopaki. O boże! Jak ja to wytłumaczę cioci Elizabeth?! Jak mnie zobaczy, to po prostu będzie piekło- krzyknęłam z przerażeniem.

-Hm... Może zostaniesz u nas na noc, a my już coś wymyślimy- zaproponował Fineasz.

-Dobra, ale ktoś musi przekazać to cioci... Pepe!- krzyknęłam widząc wchodzącego do ogrodu dziobaka.

-O tu jesteś Pepe- powiedział Fineasz.

-Ferb napisz do mojej cioci, że zostanę u was, bo sama nie dam rady pisać- rozkazałam. Ferb wyjął z kieszeni kartkę papieru i długopis. Szybko napisał wiadomość i zwinął ją w rulonik.

-Mam to zanieść?- zapytał.

-Nie...Pepe to zrobi.

-Wiesz, to dziobak. One za wiele nie potrafią- powiedział Ferb.

-Ale mój kochany Pepuś to zrobi, prawda dziobaczku? Prawda? O tak, grzeczny Pepe- powiedziałam głaszcząc Pepe po głowie. Położyłam przed nim list i odsunęłam się.

-Zrobisz to dla mnie Pepe?- zapytałam. Dziobak odpowiedział mi swoim standardowym odgłosem i wziął do dzioba wiadomość. Powoli wyszedł z ogrodu, a gdy go już nikt nie widział wyciągnął swój kapelusz i pobiegł dalej.

-Kochany Pepuś. Em, Fineasz...Co zrobicie z tym?- zapytałam pokazując palcem na maszynę.

-Z tym? Schowamy ją w tajnym pomieszczeniu na wynalazki, o któregoistnieniu wiemy tylko ja i... Jeszcze ty wiesz...- powiedział zawstydzony Fineasz i wyjął z kieszeni pilot. Nacisnął czerwony guzik, a maszyna schowała się pod ziemią.

-Ok. Może pójdziemy do domu?- zaproponowałam.

-Chętnie. Chodź Ferb- powiedział Fineasz i dołączył do mnie.

-Więc...Będziecie jeszcze coś dzisiaj robić?- zapytałam.

-Jest wiele możliwości. Może zrobimy maszynę do lodów albo teleport na wenus albo...

-Albo maszynę, która usunie te siniaki?- zapytałam.

-Tak to też możemy zrobić- powiedział Fineasz. Nagle z domu wybiegła Fretka i stanęła jak wryta.

-A-a-a-ale...- jęknęła.

-O, pewnie mama jest w domu. Chodźmy, może upiekła ciasto- powiedział Fineasz. Weszliśmy do domu. Zobaczyłam panią Flynn-Fletcher.

-Cześć mamo!- powiedział Fineasz.

-Boże! Judy! Co się stało?!

Jak oceniasz odcinek "Problem rozwiązany"?
 
4
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia cze 23, 2014, o godzinie 08:58.
Oddanych głosów: 4

Poprzedni:
"Uciec przed śmiercią"

Fineasz i Ferb - Czas Judy

Następny:
"Stara znajoma"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki