FANDOM

G-Tech (czyt. Dżi-Tek) - organizacja wymyślona przez Sebolęęę.

Historia

G-Tech został założony przez Zoltana George'a Davenporta w 2000 roku. Początkowo było to małe przedsięwzięcie zamujące się produkcją najnowszych technologii. Wraz ze wzrostem przychodów i popularności produktów, G-Tech zaczął otwierać nowe budynki poza granicami kraju, a także przestał skupiać się tylko na wytwarzaniu telefonów czy tabletów. Obecnie jest to najpotężniejsza firma na świecie, posiadającą swoje budynki w niemalże każdym kraju, zajmującą się od produkcji sprzętów technologicznych przez wytwarzanie mebli aż po artykuły spożywcze.

Główna siedziba

Miami

G-Tech1
Pierwotna siedziba znajdowała się w Miami od samego początku istnienia firmy. To właśnie tutaj Zoltan George Davenport oraz inni pracownicy G-Tech'u skonstruowali wynalazki, które podbiły serce miłośników nowinek technologicznych na całym świecie. W budynku tym została również założona szkoła, do której uczęszczali między innymi Fineasz i Ferb. W odcinku Czyżby koniec? Część 2 budynek został zniszczony na skutek wybuchu bomby podłożonej przez Brendę. G-Tech przeżył wtedy swój największy kryzys.

Danville

G-Tech2
Wkrótce budynek został odbudowany. G-Tech wznowił swoją działalność.

Osoby powiązane

Założyciel: Zoltan George Davenport

Pracownicy:

Uczniowie szkoły:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki