FANDOM

George Webber

No Screenshot 2
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Martiz2000
Wiek: około 3 lata (Fineasz i Ferb - Czas Judy)

około 4 lata (Przygoda w czwartym wymiarze)

Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville (chociaż urodził się w Ameryce Południowej)
Data urodzenia: 1 sierpnia 2010r.
Rodzice: Tiana Webber, Bob Webber
Rodzeństwo: Roxanne Webber
Dalsza rodzina: Rodzina Flynn
Przyjaciele: Melisa
George jest synem Tiany i Boba Webberów oraz bratem bliźniakiem Roxanne. Urodził się podczas jednej z podróży jego rodziców (podróż do Ameryki Południowej). Jest kuzynem Fineasza i Fretki, siostrzeńcem Lindy Flynn-Fletcher oraz wnukiem Betty Jo Flynn i Clyde'a Flynna.

Wygląd

Ogólny

George jest bardzo podobny do swojego ojca. Jedną z niewielu różnic jest kolor ich włosów (Początkowo również umięśnienie, jednak, gdy George miał 15 lat, zaczął chodzić na siłownię). Włosy George'a są rude, a włosy Boba czarne. George ma ciemnoniebieskie oczy i nieliczne piegi. Gdy ma 10 lat, musi założyć aparat na zęby i nosi go przez kolejne trzy lata.

Ubiór

George najczęsciej ubiera się w koszulki z długim rękawem i ciemnozielone spodnie lub ciemnoniebieskie jeansy. Najbardziej lubi ubierać się na zielono i niebiesko.

Charakter

3-10 lat

W przeciwieństwie do Roxanne, George jest nieśmiałym i małomównym chłopcem. Woli siedzieć nad książką niż poznawać nowych ludzi. Nie lubi hałasu ani rozrabiania. Woli słuchać rozmów innych ludzi, jednak sam woli się raczej nie udzielać. Przez to nie jest w zbyt dobrych relacjach ze swoją siostrą, mimo, że w głębi duszy kocha ją i zrobiłby dla niej wszystko. Jest niezwykle poważny jak na swój wiek i nie bawią go niektóre dziecinne żarty kolegów i kolezanek. Jednak potrafi się postawić i być naprawdę wredny, gdy ktoś obraża jego przyjaciół lub rodzinę.

Umiejętności

Pisanie

George ma tzw. "lekkie pióro", dzięki czemu z łatwością wymyśla i zapisuje różne historyjki. Na początku były to zwykłe opowieści, które mogłaby napisać większość dzieci, jednak, gdy rozwinął swój talent, zaczął tworzyć coraz lepsze opowiadania. Na początku czytał je tylko Melisie i Roxy, jednak później odważył się pokazać je Fineaszowi i Ferbowi. Tamci dostrzegli w nim potencjał i wysłali jedno z jego opowiadań do jednego z wydawnictw, jednak nie zostało przyjęte. George bardzo się tym przejął, jednak Fineasz i Ferb stworzyli własne wydawnictwo i opublikowali to opowiadanie. George zebrał dużo pochwał wśród dzieci z sąsiedztwa i postanowił dalej pisać. Wszystkie jego opowiadania były wydawane przez Fineasza i Ferba. Gdy miał 15 lat, poprosił chłopców, aby już nie wydawali jego książek. W wiku 20 lat wysłał kolejną książkę do prawdziwego wydawnictwa i tym razem została przyjęta. Od tamtego czasu pisanie nie było tylko zwykłym hobby, ale pracą George'a, za którą dostawał spore pieniądze. Jego książki są w miarę popularne, a niektóre znalazły się na liście najlepszych 100 książek roku. George pisze głównie książki Sci-Fi oraz fantastyczne.

Relacje

Roxanne Webber

3-10 lat

George jest bratem bliźniakiem Roxanne. Jest również jej zupełnym przeciwieństwem, przez co nie dogadują się za dobrze. Roxy często zarzuca mu, że niczym się nie interesuje, a on mówi, że Roxy się wywyższa. Mimo to, Roxanne często stara się go wciągnąć do zabawy, jednak chłopiec lepiej się czuje wymyślając różne historie niż bawiąc się z dziećmi. Mimo, że George często kłóci się z Roxy, obydwoje wyświadczają sobie przysługi np. George odrabia jej lekcje, a Roxanne załatwia za niego różne sprawy i prosi ludzi o rzeczy, o które on (z powodu swojej nieśmiałości) bałby się zapytać. Roxy jest jedną z pierwszych osób, jakie mogły czytać jego opowiadania. George jest odrobinę zazdrosny o Roxanne.

Melisa

5-10 lat

George i Melisa są przyjaciółmi. George spotkał ją pewnego dnia, kilka dni po tym, jak przeprowadziła się do Danville. Dziewczynka nie znała wtedy wielu osób i czuła się odrobinę obca w nowym mieście. George podszedł do niej i rozpoczął rozmowę, co nie często się zdarza. po tym małym geście, Melisa polubiła chłopca i od tamtego czasu są przyjaciółmi. Przy niej George jest bardziej pewny siebie i bardziej rozmowny. Melisa jest jedną z pierwszych osób, jakie mogły czytać jego opowiadania. W szkole podstawowej trafili do jednej klasy, dzięki czemu mogli spędzać ze sobą więcej czasu. Niektórzy nazywają ich "zakochaną parą", jednak George i Melisa się tym nie przejmują.

Bob Webber

3-10 lat

George i jego ojciec nie są w najlepszych stosunkach. Głównym powodem tego stanu rzeczy jest postawa, jaką wykazuje Bob. Otwarcie mówi, że to Roxy jest jego ulubionym dzieckiem. George bierze te słowa do serca i czasami ma dość swojego taty. Bob chciał przez jakiś czas "zrobić ze swojego syna mężczyznę", przez co dochodziło między nimi do kłótni. George często jest zły, że ojciec porównuje go do siebie, ponieważ uważa, że tak nie wolno i, że każdy jest inny.

Tiana Webber

3-10 lat

George zdecydowanie lepiej dogaduje się ze swoją mamą niż z tatą. Tiana stara się rozwiązywać wszystkie jego problemy i spędzać z nim czas. Mimo, że George widzi, że poświęca dużo czasu Roxy, dostrzega również, że stara się go nie zaniedbywać. Zawsze staje po jego stronie, gdy dochodzi do kłótni z Bobem i zdania o byciu mężczyzną. Mimo to, Tiana przez długi czas nie wiedziała o talencie do pisania swojego syna. Gdy się o tym dowiedziała, zachęcała go do dalszego pisania. Pocieszyła go, gdy dowiedziała się, że nie przyjęto jednego z jego opowiadań. Cieszy się z każdego sukcesu syna. Gdy zauważyła, że George nie chce jej mówić o wielu sprawach, przekonała go, że zawsze będzie poważnie traktować jego problemy.

Zuzia Johnson

3-10 lat

George nie lubi Zuzi Johnson (ona jego też). Uważa ją za wredną dziewczynę. Jej mroczną stronę poznał dopiero w wieku 9 lat. Na ich relacje wpłynęło również zwycięstwo Zuzi w zawodach wrotkarskich i jej kpiny dotyczące Roxy. Po wielu razach, gdy Zuzia otwarcie nabijała się z Roxy, George powiedział jej kilka gorzkich słów, po których się rozpłakała i pobiegła do Jeremiasza. Przez to relacje rodziny Flynn-Fletcher i Johnson znacznie się pogorszyły, a Fretka i Jeremiasz nie chcieli ze sobą przez jakiś czas rozmawiać.

Jeremiasz Johnson

3-10 lat

Relacje George'a i Jeremiasza są neutralne, lecz czasami przechodzą we wrogość. Dzieje się tak głównie ze względu na spór George'a i Zuzi. Jeremiasz zawsze staje po stronie swojej młodszej siostry i nie chce słuchać argumentów George'a. George stara się go unikać, aby nie wywoływać rodzinnych problemów (Nie chce skłócić Fretki i Jeremiasza, którzy dopiero układają sobie życie oraz wychowują małą Amandę).

Sean Van Stomm

3-10 lat

Sean jest kolejnym wrogiem George'a. Sean często nabija się z młodego Webbera i nazywa go maminsynkiem. George odrobinę boi się jego starszego brata, Buforda, przez co nie chce z nim zaczynać. Sean i jego koledzy często dokuczają George'owi i wykorzystują swoj wiek przeciwko niemu (Sean jest o 4 lata starszy od George'a). Najgorzej jest, gdy George zapisuje się do szkoły podstawowej, ponieważ gimnazjum jest tuż obok i starsi uczniowie często chodzą na przerwach do młodszych. Przez to George ma spokój tylko u siebie w domu lub w bibliotece, do której Sean i jego koledzy nie chcą chodzić.

Fineasz Flynn

3-10 lat

Fineasz jest kuzynem George'a. Dobrze sie dogadują, jednak nie spędzają ze sobą tyle czasu co Fineasz i Roxanne. Fineasz robi niektóre wynalazki specjalnie dla George'a, jednak, tak jak w przypadku Roxy, z niektórych nie pozwala mu korzystać, a jedynie patrzeć. George trochę przypomina Fineaszowi Ferba. To on wpadł na pomysł, aby wysłać opowiadanie George'a do wydawnictwa, a gdy to nie poskutkowało, pomyślał nad stworzeniem własnego wydawnictwa, aby wydawać książki kuzyna.

Ferb Fletcher

3-10 lat

George woli przebywać w towarzystwie Ferba niż Fineasza. Czuje się przy nim swobodniej. Lubi jego spokojną i cichą naturę oraz podziwia jego zdolności. W przeciwieństwie do Roxanne, wie, że Ferb nie jest jego prawdziwym kuzynem. W wieku 8 lat przez przypadek podsłuchał rozmowę rodziców i się tego dowiedział. Był przygnębiony z tego powodu i nie chciał nikomu powiedzieć, co było powodem jego złego humoru. W końcu powiedział Ferbowi o tym, że wie, że nie są rodziną, jednak zielonowłosy wyjaśnił mu, że mimo to traktuje go jak kuzyna i będzie to nadal robić. George zrozumiał wtedy, że więzy krwi nie pokazują, kto nalezy do rodziny i polubił Ferba jeszcze bardziej.

Serie, w których występuje:

Inne informacje

  • Jego imię wybrał Bob Webber.
  • Podobnie jak u Roxy, jego ulubiony kolor to niebieski.
  • Jest o 10 minut starszy od Roxanne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki