FANDOM

Bitwa Ten bohater wygrał dwunastą bitwę na bohaterów!
Bitwa Ten bohater wygrał sześćdziesiątą czwartą bitwę na bohaterów!

Gitty Masterson

Gitty Masterson
Gitty
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Martiz2000
Debiut: Zbieranie zawodników
Wiek: 11 lat (Milion na wyspie)

12 lat (Przygoda w Czwartym Wymiarze

Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 8 października 2001r.
Rodzeństwo: Johnny - mają tą samą matkę, ale innych ojców
Dalsza rodzina: Judy Keith - mają wspólnych pradziadków

Virginia Keith - prababcia

Rose Keith - jest dla niej daleką ciocią

Philippy Keith - jest dla niej daleką ciocią

Przyjaciele: Adyson Sweetwater, Vanessa Dundersztyc, Judy Keith
Gitty Masterson (słaby rysunek)
Inna wersja
Gitty jest młodszą siostrą Johnny'ego ( jednak mają tą samą matkę, ale innych ojców). Mieszka niedaleko centrum Danville. Jest jedną ze znajomych Fineasza, Ferba i Izabeli. Nie ma wielu przyjaciół, jednak ci, których ma zawsze pójdą dla niej w ogień. Niektórzy nazywają ją "Git" lub "GT". Jednym z jej planów na przyszłość jest zostanie recenzentem internetowym. Marzy o podróży dookoła świata.

Historia Gitty i jej pokrewieństwa z Johnnym

Jej mama zostawiła ojca Johnny'ego i swojego syna, kiedy ten miał dwa lata oraz zamieszkała na obrzeżach Danville z innym mężczyzną. Po około czterech latach urodziła córkę i przez rok mieszkała ze swoim nowym mężem. Dochodziło między nimi do kłótni, a po jednej z nich, mama Gitty zabrała swoją córkę i wyprowadziła się do swojej matki. Gitty miała dwa lata, gdy jej mama spotkała pierwszego męża na spotkaniu swojego rocznika ze studiów. Mężczyzna nie był już aż tak zły na swoją byłą żonę i, chociaż z lekkim trudem, rozpoczął z nią rozmowę. Na początku kobieta nie czuła się dobrze rozmawiając ze swoim byłym, jednak wkrótce się przełamała. Po tym wydarzeniu spotkali się jeszcze kilka razy i mężczyzna namówił swoją byłą żonę do powrotu. Na początku nie chciała się zgodzić, jednak w końcu zrobiła to dla dobra dzieci. Wiedziała, że nie zapewni dobrych warunków dla Gitty, jeśli sama będzie musiała zarabiać na życie. Tym sposobem Gitty zamieszkała ze swoją mamą, bratem i przyszywanym ojcem.

Charakter

Początkowo

Gitty jest odrobinę jędzowatą dziewczynką. Lubi stawiać na swoim i często marudzi, gdy jej się to nie udaje. Jest również typem pechowca. Zdarza jej się naprawdę dużo wypadków np. prawie by utonęła pod lodem, gdyby nie szybka reakcja Marka i Thomasa. W stosunku do nowopoznanych ludzi jest odrobinę nieśmiała. Stara się być miła dla innych, jednak bez przesady. Odrobinę przejmuje się tym, co mówią o niej ludzie, jednak aż tak jak w późniejszym wieku. Ma więcej znajomych niż wcześniej, ponieważ wykazuje się większą odwagą w stosunku do nowo poznanych ludzi.

Po podsłuchaniu rozmowy "koleżanek"

Zamknięcie się w sobie i bycie ponurą dziewczynką.

Z wiekiem robi się odrobinę ponura i przestaje powoli przypominać małą Gitty. Nagła zmiana jej charakteru (ponuractwo i brak odwagi) nastąpiła po podsłuchaniu jej "koleżanek", które ją obrażały i wyśmiewały. Gitty bardzo się tym przejęła i wzięła to do serca, przez co odrobinę zamknęła się w sobie i straciła swój dawny entuzjazm.

Nieśmiałość

Gitty zrobiła się nieśmiała w stosunku do prawie wszystkich ludzi, ponieważ bała się, że jeśli będzie się bardziej wychylać, to ktoś znowu zacznie ją obrażać. Nie potrafi powiedzieć, że coś jej nie pasuje, chyba, że zostanie do tego zmuszona. Żałuje, że ludzie nie chcą jej słuchać i nie wiedzą, jaka jest w środku. Przez tą cechę często jest niezauważana przez innych, mimo lekko rzucającego się w oczy stroju.

Wewnętrzna radość i kreatywność

Gitty tak naprawdę jest w środku pogodną i tylko lekko wycofaną dziewczyną. Jest kreatywna i swoje kolorowe pomysły przelewa na papier, najczęściej w postaci rysunku lub krótkiego opowiadania. Ma w głowie mnóstwo pomysłów, jednak nie ujawnia się z tym. Gdy jest sama, stara się myśleć o miłych rzeczach, jednak smutne i bolesne myśli często jej w tym przeszkadzają.

Wygląd

Gitty ma długie, czarne włosy z jednym fioletowym paskiem (podobnie jak u Johnny'ego) i fioletowe oczy, które z wiekiem wyrazem zaczynają przypominać oczy jej starszego brata. Git lubi chodzić w czarnych i fioletowych rzeczach (oczywiście nie zawsze). Na początku dziewczyna nie może się zdecydować, czy być gotem czy punkiem (chciałaby należeć do jednej z tych grup). Później przestaje ją to tak bardzo interesować.

Relacje

Vanessa Dundersztyc

Mimo, że Vanessa zerwała z bratem Gitty, Git lubi Vanessę, a brązowowłosa również polubiła Gitty. GT żałuje, że jej brat nie chodzi z Vanessą i często zaczyna przy nim marudzić z tego powodu. Dziewczyny widują się rzadziej, od kiedy Johnny i Vanessa zerwali, jednak utrzymują kontakt. Gitty czasami przychodzi do Vanessy, jednak nie dogadują się tak dobrze jak Judy i Gitty, ponieważ spora różnica wieu utrudnia im kontakty.

Johnny

Gitty i Johnny nie są w najlepszych stosunkach, głównie przez to, że Johnny nie lubi swojej mamy. Gitty chciałaby się zaprzyjaźnić z bratem, jednak ten odrzuca jej propozycję. Po tym, jak Johnny wyrzucił ją z autobusu, Git poczuła niechęć do swojego starszego brata. GT często wypomina bratu, że już nie chodzi z Vanessą. Uważa, że jej brat był fajniejszy, gdy miał dziewczynę. Później dziewczyna przestaje wchodzić mu w drogę i traktuje go z obojętnością. Nie cieszy to jej mamy.

Mark Ross

Wiesz, jak się czuję, kiedy on ze mną rozmawia jak z najlepszą przyjaciółką, a po chwili widzę, jak podrywa inne dziewczyny? To jak kopnięcie prosto w żołądek...
- Gitty o swoich uczuciach

Gitty zawdzięcza życie Markowi. Jest mu naprawdę wdzięczna i stara się zawsze mu pomagać. Często odciąga od niego Thomasa, który chce mu zrobić wykład na temat bezpieczeństwa. Gitty czuje do starszego Rossa respekt i przyznaje, że jest jej idolem. Mark jest jedną z niewielu osób, którym Gitty wyjawiła powód zmiany charakteru. Żałuje, że nie potrafi być taka jak Mark.

W pewnym momencie Gitty poczuła do Marka coś więcej niż tylko podziw - zakochała się w nim. Niestety, chłopak tego nie odwzajemnia oraz traktuje ją jak przyjaciółkę jego brata, z którą może czasami pogadać.

Thomas Ross

Nie martw się, Gitty. Przecież wiadomo, że mój brat to igrający z niebezpieczeństwami idiota.
- Tommy próbujący pocieszyć Gitty

Thomas (razem z Markiem) uratował życie Gitty. Mimo, że dziewczyna częściej spędza czas z Markiem, pamięta o tym, co zrobił dla niej Thomas. Aby nie zrobić Tommy'emu przykrości, czasami wysłuchuje jego wykładów na temat bezpieczeństwa. Nie pokazuje mu, że ją nudzą, jednak w przeciwieństwie do innych ludzi, jego wykłady jej nie irytują.

W pewnym momencie nawiązuje się między nimi coś w rodzaju przyjaźni. Brunetce zaczyna sprawiać przyjemność słuchanie wykładów chłopaka i w końcu dorzuca coś od siebie. W pewnym momencie Thomas zauważa, jak Gitty patrzy na jego brata, jak i jej smutną reakcję na jego kolejne próby podrywania koleżanek. W tym momencie stara się pocieszyć dziewczynę, a ta dostrzega w nim swojego prawdziwego przyjaciela.

Judy Keith

Judy i Gitty są ze sobą spokrewnione. Początkowo o tym nie wiedziały, ale gdy to wyszło na jaw, dziewczyny zaczęły się czuć swobodniej w swoim towarzystwie. Gitty podziwia Judy za to, że radzi sobie ze swoimi problemami oraz potrafi postawić na swoim. Judy za to cieszy się, że ma miłą kuzynkę. Zauważa, że Gitty jest bardziej otwarta, gdy są same w pokoju, niż wtedy, gdy do rozmowy dołącza się jeszcze kilka osób. Gitty żałuje, że nie potafi być taka jak Judy. Judy bardzo zależy na kuzynce. Gdyby Gitty groziło niebezpieczeństwo, Judy nie wahała by się przed użyciem mocy.

Odcinki, w których występuje

Inne informacje

  • Dzięki Judy wpadła na pomysł zostania internetowym recenzentem, jednak szybko przestała o nim myśleć poważnie.
  • Jej pradziadek i prababcia są również pradziadkami Judy, dzięki czemu dziewczyny są ze sobą spokrewnione.
  • Jej praprababcia pochodziła z Wielkiej Brytanii.
  • Ma takie same oczy jak jej prababcia.
  • Codziennie zapisuje swoje myśli w pamiętniku.
  • Gdy dręczy ją coś, o czym nie może nikomu powiedzieć, często płacze przed snem w poduszkę.
  • Nie potrafi śpiewać - za każdym razem strasznie fałszuje. Z czasem jednak odrobinę poprawia swój wokal.