FANDOM

Jack Carter

No Screenshot 2
PisarkaRoku
Twórca: PisarkaRoku
Debiut: Niedługo
Wiek: adekwatnie do wieku Fineasza i Ferba

Wygląd

Jack(dla przyjaciół Jecky(czytaj:Dżeki))ma włosy w tak ciemnym odcieniu zieleni,że niemal wchodzi w czerń.Tak jak Natalie Prescot(W której jest zakochany) nosi białą koszule i granatowy krawat.(Natalie ma koszule granatową,a krawat biały)Na jego nogach widnieją najzwyklejsze w świecie jeansy.Na stopach ma granatowe trampki z białymi sznurówkami.Jego oczy mają ciemny odcień zieleni,co wygląda świetnie,ponieważ w tym samym kolorze ma włosy.Znaczy,włosy są ciemniejsze,ale jednak.W ręce zwykle trzyma swojego iPoda.

Charakter

Chłopiec jest bardzo miły i uczynny.Z chęcią pomaga innym,ale jest też strasznym chwalipiętą.Ciągle tylko chwali się swoim najnowszym iPodem,bo co 2 miesiące dostaje nowego.Jest bardzo bogaty.Jack ma problem jeśli chodzi o bliźniaczki Prescot.Kocha i Natalie,i Melanie.W Natalie pociąga go to,że jest taka piękna,zaś Melanie jest jego odzwierciedleniem.Tak samo jak on uwielbia piłkę nożną i inne sporty.

Zajęcia

Jackie uwielbia sport,a najbardziej piłkę nożną.Gewinner(j.Niemiecki-zwycięzcy),czyli jego drużyna wygrywa wiele konkursów i meczów.Codziennie o 15:30 odbywają się treningi jej drużyny.Chłopiec specjalnie wybrał taką godzinę,by widzieć Melanie.

Zwierzęta

Jackie nie ma żadnego zwierzęcia,ale marzy o psie.

Relacje

Ferb Fletcher-Jackie i Ferb to przyjaciele,często spędzają razem czas.W sumie to Ferba Jack najbardziej lubi z całej paczki.

Fineasz Flin-Fineasz i Jackie lubią się,ale za sobą nie przepadają.Nikt nie wie czemu,oprócz nich oczywiście.Możliwe,że jest zazdrosny,o to,że Izabella tyle uwagi poświęca Finowi,a nie mu,choć nie żywi do niej żadnych uczuć.

Fretka Flin-Fretka nie zna Jackie'go,ponieważ nawet nie chciała go poznać.Jack za to wie o niej bardzo dużo,dzięki Ferbowi który mu o niej opowiadał.

Izabella Garcio-Schapiro-Jackie lubi Izabelle,ale nie wiele o niej wie,więc sam nie wie jak ją ocenić.Za to Izabella wie o nim wszystko-jego ulubiony kolor,to,że kocha się w Natalie,kiedy ma urodziny.Nikt nie wie dlaczego Iza zbiera te informacje.

Buford Vanstorm-Buford i Jackie lubią się,ale,jak w przypadku Fineasza i Jackiego nie przepadają za swoim towarzystwem.Jack'owi nie podoba się to jak chłopak traktuje Baljeeta.

Baljeet Rai-Baljeet i Jackie lubią się,ponieważ chłopiec często pomaga Jack'owi w zadaniach domowych.Poza tym,nie wiedzą o tym,ale są spokrewnieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki