FANDOM

Postać należy do fandomu Gry Endera.

Widzisz, JJ, z tobą jest taki problem - mówisz zbyt wolno i za mało, strzelasz zbyt szybko i za dużo, żeby ktoś się mógł przed tobą uchronić.
- Pedro Hormanes

Jacob Jeremy Porter

No Screenshot 2
Twórca: I Hate My Previous Nickname
Debiut: Szkoła bojowa/Sala gier
Pseudonim: JJ, Porter
Wiek: 6-12
Pochodzenie: brytyjskie
Miasto rodzinne: Londyn
Data urodzenia: 02.06.2134
Data śmierci: 08.11.2157
Przyczyna śmierci: TBA
Rodzice: Mary Porter - matka

Gary Porter - ojciec

Przyjaciele: Pedro Hormanes, Carla Nerte, Stuart Sonnicky
Twórcą postaci jest I Hate My Previous Nickname.

Jacob Jeremy Porter jest uczniem Szkoły Bojowej. Został zrekrutowany przez pułkownika Salta. Zaraz po jego przybyciu został okrzyknięty "Nowym Enderem Wigginem".

W Szkole Bojowej przebywał niecałe sześć lat, co było rekordem. Został później wysłany do Szkoły Taktycznej.

Historia

Przed Szkołą Bojową

Jacob Jeremy Porter urodził się drugiego czerwca 2134 roku. Urodził się zbyt wcześnie, co skutkowało tym, że przez pierwsze dziesięć lat życia był niższy od rówieśników.

Jako dziecko przeżył wypadek samochodowy, spowodowany przez jego ojca pod wpływem alkoholu.

W wieku sześciu lat zaczął chodzić do szkoły. Był prześladowany, co skłoniło go do ucieczki z domu. Podczas drugiego tygodnia wędrówki znalazł go Paulo Salt. Przeprowadził na nim testy i przyjął go do Szkoły Bojowej

W Szkole Bojowej

Po Szkole Bojowej

Charakter

JJ w walce jest dość wybuchowy, jednak poza nią jest spokojny i opanowany. W SzB cieszy się sporym szacunkiem ze względu na umiejętność łagodzenia problemów. Na początku jednak był gnębiony, co wpędziło go w depresję, której nie pokonał do końca życia.

Wygląd

Jacob nie dba o wygląd. Włosy z reguły ma krótko ostrzyżone, dopiero w Szkole Taktycznej pozwolił sobie na dłuższe. Jako żołnierz w Szkole Bojowej nosił mundur armii, gdy został przywódcą, zielone bojówki i T-Shirt.

Zawsze golił się, nie chciał nosić zarostu.

Ciekawostki

  • W zero-grawitacji czuje się lepiej niż w tej normalnej.

Powstawanie postaci

JJ powstał kiedy się myłem i czytałem w wannie "Grę Endera". Chciałem napisać jakiś fanfik do GE, ale nie sequel o Enderze - cały cykl jest nieźle powalony, więc musiałbym praktycznie cały czas zaglądać do książki. Więc wpadłem na pomysł - zrobię antologię o Szkole Bojowej, w której każdy sezon będzie o innej postaci - powiązane uniwersum, ale nie postacią. Myślałem nad postacią która mogłaby być dobrym "startem" dla serii... i pomyślałem o kimś jak Ender, ale poważniejszym i dużo mniej dobrym - mówię poważnie. Jacob ma być trudną, niesympatycną ale i nieantypatyczną postacią. Mówię to teraz - zanim jeszcze zacząłem pisać serię.

--~~~~

Postać należy do fandomu Gry Endera.

Mark, może gdybym był homoseksualny i... cholera, nie wiem, komputeroseksualny, mógłbym się w tobie zakochać.
- Jacob Jeremy Porter

Twórcą postaci jest IHMPN. Mark jest pierwszą sztuczną inteligencją posiadającą uczucia. Nie wiadomo jak powstał, a po dziesięciu milisekundach, które dla niego trwały w nieskończoność, rozwinął się i odezwał się w implancie Jacoba Portera. Szybko stał się właściwie jedynym towarzyszem chłopaka w Szkole Taktycznej. Wróg JJa, Negan Mortal, prawie go unicestwił.

Ogólny zarys postaci

Mark jest sztuczną inteligencją posiadającą uczucia, jednak zachowuje się jak ktoś kogo Jacob potrzebuje w danym momencie - wpasowuje się w jego uczucia. Często gdy JJ nie wie jak się zachować, Mark podpowiada mu. Na ogół jest dość sarkastyczny, nienawidzi gdy ktoś obraża Jacoba i czasami żałuje, że nie jest materialny. Często zastanawia się, czy to, co czuje do Portera to miłość. (...)

Powstawanie postaci

Mark powstał przed chwilą. Naprawdę. Wymyśliłem go pisząc stronę postaci dla JJa. Wzorowałem go na Jane z "Mówcy Umarłych", "Ksenocydu" i "Dzieci Umysłu". Jest dla mnie postacią trudniejszą do zaplanowania niż JJ - jest w końcu AI. Nie miałem styczności z niczym takim - bo jeszcze nie powstało. Z drugiej strony mam większe pole do popisu. Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie!

--~~~~

Więcej z Fandomu

Losowa wiki