FANDOM

Bitwa.png Ten bohater wygrał 25 bitwę na bohaterów!
Jej! W końcu ich poznam! Te wakacje nie mogły się lepiej rozpocząć.
- reakcja Jamie, na nadchodzące spotkanie z Fineaszem i Ferbem

Jamie Taylor

Jamie.jpg
Jamie Taylor
Kobieta.png
Postać płci żeńskiej.
Twórca: funnyFranky
Debiut: Kuzynka z Innego Wymiaru
Wiek: 13 lat
Pochodzenie: Kanada
Miasto rodzinne: Calgary
Data urodzenia: 24 styczeń 1995
Rodzice: Filip i Marsy Taylor - adopcyjni

Jack i Walery Stevenson - prawdziwi

Rodzeństwo: Hanna Taylor - przybrana siostra

Peter Taylor - przybrany brat

Przyjaciele: Irving Du Bojs

Postać stworzona specjalnie na Użytkownikową Rywalizację.

Jamie jest trzynastoletnią fanką Fineasza i Ferba.  Poznała ich dzięki blogu prowadzonemu przez Irvinga. Bardzo imponują jej swymi osiągnięciami i zdolnościami. Mimo że bardzo ich lubi, nie jest nimi, aż tak zafascynowana jak Irving, w którym się podkochuje. Do Danville przyjechała na wakacje do swojej siostry Hanny Taylor, by poznać swych idoli. O tym, że jest zła wie tylko jej siostra, której czasem pomaga w knowaniach. Zafascynowanie złem i fakt, że lubi łamać prawo trzyma w tajemnicy.

Bardzo kocha swoją rodzinę, jednak ma wrażenie, że nie pasuje do świata w którym żyje.

Historia

Jamie pochodzi z Kanady w wymiarze Omega. Urodziła się 24 stycznie 1995 w Calgary. Wkrótce po jej narodzinach na Ziemię najechali przybysze z innej galaktyki i rozpoczęli podbój planety. Rodzice dziewczynki, chcąc ją chronić, dzięki swoim znajomością z niejakim Ludwikiem Gugungtenpruljungingenem, wysłali córkę do wymiaru Alfa, gdzie mała Jamie trafiła do domu dziecka. W wieku trzech lat została zaadoptowana przez Filipa i Marsy Taylor, rodziców Hanny i Petera. Najlepsze relacje miała ze swoją starszą siostrą Hanną. To właśnie dzięki niej tak bardzo polubiła złoczynienie.

Gdy miała dwanaście lat dowiedziała się, że jej siostra przeniosła się do Danville, gdzie mieszkali jej idole Fineasz Flynn i Ferb Fletcher, o których usłyszała kilka lat wcześniej. Rok później, podczas wakacji, postanowiła odwiedzić swoją siostrę i poznać swoje autorytety. Przez bloga dla fanów Fineasza i Ferba, prowadzonego przez Irvinga Du Bois, skontaktowała się z założycielem fanklubu chłopców i poprosiła go o spotkanie. W ten sposób poznała Irvinga, a on zapoznał ją z Finem i Ferbem.

Wygląd

Jamie ma pucułowatą twarz usianą piegami, zadarty nosek i odstające uszy. Jej oczy są ciemnozielone, a włosy mają jasnym odcień blondu. Włosy Jamie sięgają jej ramion, są proste i mocno pocieniowane, a jej dość długa grzywka jest zadarta do góry. Dziewczyna ma jasną karnację. Jest osobą niską i krępą, jednak nie otyłą.

Na co dcień ubiera się w granatową koszulę, długie, czerwono-pomarańczowe, obcisłe spodnie w pionowe pasy z wysokim stanem, do których zakłada ciemnozielony pasek i czarne baletki. W bardzo upalne dni nosi szeroki granatowy podkoszulek i pomarańczowe, krótkie spodenki. Na wszelkie dyskoteki zakłada zawszę tę samą pomarańczowo-limonkową sukienkę, która bardzo podkreśla jej kształty. Trzynastolatka bardzo nie lubi nosić biżuterii i swetrów z owczej wełny.

Charakter

Jamie to wiecznie uśmiechnięta optymistka, którą kręci zadzieranie z prawem i niebezpieczeństwo. Jest osobą nieco szaloną i bardzo lubi się bawić. Uwielbia sporty ekstremalne i wszystko co może przyprawić ją o adrenalinę. Na ogół jest miła i gadatliwa. Cechuje ją niezwykła odwaga, pewność siebie i żywiołowość. Jedyne czego się boi to to, że jej sekret wyjdzie na jaw. Uwielbia knuć i złoczynić, uważa to za ciekawą pasję. W przeciwieństwie do swojej siostry, nie planuje podbić całego świata i kręcą ją jedynie drobne występki, i pomaganie innym złoczyńcą. 

Relacje

Irving Du Bois

Jamie poznała go przez bloga, którego prowadzi. Chłopak od razu zrobił na trzynastolatce dobre wrażenie. Dziewczyna uznaje Irvinga za wzorowego fana. Zaimponował jej swym oddaniem i wiernością wobec chłopców. Bardzo spodobała się jej jego wytrwałość i wesołość. Dziewczyna stopniowo zaczęła się w nim zakochiwać, a Irving odwzajemniał jej zauroczenie.

Irving bardzo chciał poznać drugą osobę, która podobnie jak on jest wielkim fanem utalentowanych braci, dlatego gdy tylko Jamie poprosiła go o spotkanie, od razu się zgodził. Nie spodziewał się, że pozna tak szaloną i pozytywną dziewczynę. Chłopak początkowo był wobec niej nieco wstydliwy, jednak z czasem stał się bardziej śmiały i towarzyski. Z chęcią przedstawiał jej swoich przyjaciół i oprowadzał po Daville. Oboje bardzo lubią spędzać ze sobą czas i rozmawiać. 

Fineasz Flynn

Jamie jest zafascynowana zdolnościami Fineasz i jego pozytywnym podejściem do świata. To właśnie dzięki niemu jest taką optymistką i wierzy w niemożliwe. Dziewczyna bardzo go podziwia i lubi przypatrywać się jego pracy.

Fineasz lubi Jamie jednak czuje się w jej obecności nieco skrępowany. Uważa ją za bardzo miłą i pogodną dziewczynę. Twierdzi, że z charakteru jest nieco podobna do Nazz, jednak obie dziewczyny temu przeczą.

Ferb Fletcher

Podobnie jak jego młodszego brata, Jamie bardzo go podziwia. Bardzo interesuje się jego sprawami osobistymi, gdyż sądzi że są bardzo ciekawe. Dziewczyna często próbuje do niego zagadać, jednak rzadko uzyskuje konkretną odpowiedź.

Chłopak jest wobec niej nieco obojętny. Stara się ją ignorować i skupić na pracy. Jednak mimo że tego nie okazuje, jest bardzo szczęśliwy, że ma fana, który docenia jego pracę tak samo jak jego brata. Dziewczyna bardzo imponuje mu swą odwagą.

Nazz Jefferson

Jamie nie polubiła Nazz z powodu jej podejścia do Ferba. Dziewczyna nie rozumie, dlaczego Niebieska jest wobec niego taka niemiła i jednocześnie dziwi się, że oboje się przyjaźnią. Wobec Nazz bywa nieco sarkastyczna i nieuprzejma. Gdy dowiedziała się, że jej wujkiem jest Major Monogram, przestraszyła się, że jej niecne oblicze wyjdzie na jaw. Od tamtego czasu bardzo uważa co mówi przy niebieskowłosej. 

Nazz gdy tylko poznała Jamie wiedziała, że jest z nią coś nie tak. Dziewczyna jest wobec niej bardzo nieufna i podejrzliwa. Wraz z Baljeetem, Bufordem i Malcolmem stara się dowiedzieć co takiego blondynka ukrywa.

Dodatkowe informacje

  • Jest odpowiedniczką Larrego Stevensona z wymiaru Omega.
  • Na śniadanie zawsze je tosty.
  • Uwielbia sporty ekstremalne i złoczynienie.
  • Interesuje się kinematografią.

Cytaty

Miałam dużo szczęścia, że udało mi się Cię poznać Irving.
- Jamie do Irvinga podczas ich pierwszego spotkania

Bycie złym to moja pasja. Dostarcza mi sporo adrenaliny.
- Jamie o swoim hobby

Wystąpienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki