FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera czerwca w roku 2015.
Nie mam zamiaru zignorować otwierającej się przede mną ściany. Może jestem wybrańcem, czy coś.
- Jeremi w odcinku "Trójkąty"

Jeremi Rarity

Jeremi
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
280px-The Resistance logo
Ta postać należy do Ruchu Oporu.
O.B.F.S.
Ta postać należy do Organizacji bez fajnego skrótu.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Ogrom wszechświata
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: Pozaziemskie
Miasto rodzinne: Diretio
Małżonek: Jully Aga
Data urodzenia: 30.12.1984
Rodzice: Sumbull Rarity

Nigar Rarity

Rodzeństwo: Loren Rarity
Dzieci: Aybige Rarity
Jeremi
by Sebolaaa

Jeremi Rarity - siedemnastoletni chłopak zamieszkujący obecnie Danville. Urodził się jednak poza naszym układem planetarnym na planecie Drietio. Dowodził tam Ruchem Oporu, który za zadanie miał wyzwolić ich naród spod panowania Imperium. Jako iż chłopak musiał szybciej dorosnąć, w wieku 17 lat nie potrafi czerpać przyjemności z tego, co zazwyczaj cieszy jego rówieśników. W pewnym sensie przez to, że całe życie opiekował się Loren, nie potrafi żyć beztrosko, czując potrzebę czuwania nad kimś. Między innymi dlatego przyjaźni się ze Scott'em.

Wygląd

Jeremi jest wysokim, dobrze zbudowanym nastolatkiem o zielonej karnacji, brązowych oczach i krótkicy, zielonych włosach. Ma kwadratowy kształt twarzy. Podobnie jak Loren, ma lekko zadarty nos, jednak nie w takim samym stopniu jak ona. Chłopak ma prostą postawę. Swój wysoki wzrost zawdzęcza długim nogom.

Po użyciu modulatora ciał, nastolatek przybiera postać latynosa. Ma ciemno-brązowe włosy, a jego oczy nie ulegają zmianie.  Ubiera się najczęściej w szarą koszulkę na krótki rękaw, luźne, czarne jeansy i najczęściej adidasy tego samego koloru.

Osobowość

Mimo, iż Jeremi wychowywał się na wojnie, nie różnił się niczym szczególnym od przeciętnego nastolatka. Przeżywał swoją pierwszą miłość, buntował się i dorastał. W przeciwieństwie do innych, był o wiele bardziej odpowiedzialny, co spowodowało przejęcie opieki nad Loren w wieku dwunastu lat. Choć jest zasadniczy, potrafi przyjąć na siebie winę osoby, na której mu zależy. 

Jest doskolane świadomy swoich wad, jednak nie stara się je zniwelować. Zna swoje możliwości, dzieki czemu potrafił ocenić kiedy mogą iść na bitwę, a kiedy lepiej ustąpić przeciwnikowi. Dzięki jego instynktom przywódczym, Ruch Oporu przetrwał wojnę ze Scarlett, a na jego planecie zostanie zapamiętany jako bohater.

Rarity nie potrzebuje masy przyjaciół, ani dużego towarzystwa. Nie przepada za przebywaniem w tłumie, gdyż jest typem samotnika. O wiele lepiej czuje się sam ze sobą, a ostatecznie jest w stanie znieść towarzystwo osób, które na prawdę lubi.

Chłopakowi z całą pewnością można zarzucić bycie nieczułym i zimnym na uczucia innych. Widać to najlepiej podczas jego romansu z Tatianą, gdzie najzwyczajniej w świecie bawi się jej uczuciami. Nie myślał wtedy o Jully, a gdy dowiedział się, że zostanie ojcem, postanowił całkowicie zatuszować swój "wyskok", nie myśląc o tym, jak Jully musi się z tym czuć. Nie można jednak zarzucić, że nie potrafi nikogo polubić, czy pokochać. Życie poświęciłby dla Loren, czy swoich dzieci. Również i nie rzadko wstawia się za Scott'em. Wcześniej wspomniana nieczułość spowodowana jest tym, iż w dzieciństwie chłopak wcześnie stracił matkę, a ojciec nie krył się z tym, że wcale go nie kocha. Ponieważ nie miał skąd czerpać przykładu prawdziwego związku, dziś jest jaki jest.

Biografia

...

Zainteresowania

Astronomia

Chłopak bardzo zainteresowany jest fizyką, w szczególności astronomią. Dobrze zna wiele układów planetarnych, a jego marzeniem jest zwiedzić je wszystkie. Świadczy o tym fakt, iż odrazu domyślił się, że znajdują się w trzecim wymiarze.

Sport

Jeremi jest bardzo wysportowany. Jest wyjątkowo szybki, a w bieganiu nie dorównuje mu nawet Amy. Mimo to, nie potrafi grać w rzadną grę zespołową.

Muzyka

Chociaż chwali się nie tym, Jeremi jest bardzo utalentowany muzycznie. Świetnie śpiewa i gra na wielu instrumemntach takich jak gitara, perksuja i co ciekawe skrzypce które są jego ulubionym instrumentem.

Rodzina

Jeremi pochodzi z bogatej rodziny Rarity, co przyczyniło się do jego stanowiska. Mimo tego, chłopak nigdy nie odczuł tego "pogadztwa".

Sumbul Rarity (ojciec)

Sumbul był najwyższym generałem w armii i dowódcą Ruchu Oporu. Za życia wiele razy zdradzał swoją żone, jednak nie chciał rozwodu, gdyż to jej zawdzięczał pieniądze i stanowisko. Był twardym mężczyzną bez skrupołów. Podczas wojny zabił wiele ludzi. Po śmierci żony coś w nim pekło, mimo iż wcale jej nie kochał. Stał się wtedy oschły dla swoich dzieci. Chciał ich wyszkolić na morderców bez skrupółw. Wyższe uczucia takie jak miłość, czy przyjaźń stały się dla niego wadą uwłaczającą człowiekowi. W wieku 32 lat zginął na jednej z bitew.

Jeremi nie miał z nich dobrych relacji. Podczas gdy ojciec przekazywał mu nienawistne wartości, ten rozumował wszystko całkowicie na odwrót. Sumbul stwierdził, iż syn dla niego nic nie znaczy. Od tego momentu, dla chłopaka ojciec był wrogiem. Jego śmierć nie wpłynęła na niego w żadnym stopniu. Jego celem stało się być całkowitym przeciwieństwem ojca.

Nigar Rarity (matka)

Nigar była bardzo ciepłą i życzliwą kobietą o słabych nerwach. Pochodziła z bogatej rodziny, jednak sama była wyjątkowo skromna. Bardzo kochała swojego męża, jednak nie była świadoma iz ten ją zdradza. Swoje dzieci traktowała jak skarby. Wpajała im najważniejsze wartości i śpiewała kołysanki, które chłopak pamięta do dziś. Gdy zobaczyła zmasakrowane zwłoki swojego rodzeństwa coś w niej pękło, jej psychika nie wytrzymała tego przez co popełniła samobójstwo w wieku 26 lat przez wypicie trucizny.

Chłopak bardzo dobrze wspomina matkę. Jest dla niego wzorem i autorytetem. Mimo to, ma do niej żal, iż z własnej woli odeszła z tego świata.

Loren Rarity (młodsza siostra)

Informacje o postaci znajdują się tutaj.

Chłopak jest bardzo zżyty z siostrą. Jest dla niego bardzo ważna i dba o jej bezpieczeństwo. Najlepiej świadczy o tym odcinek "Ogrom wszechświata" gdzie zabija dwóch policjantów w jej obronie. Nie pozwala, aby kto kolwiek zrobił jej coś złego.

Scott Rarity (syn)

...

Relacje

Jully Aga

Jeremi poznał Jully w wieku 12 lat i zakochał się w niej od pierwszego wejżenia. Z charakteru mocno przypominała jego matkę, co w dużej mierze przyczyniło się do tego, iż stali się parą. Chłopak był wstanie oddać życie za swoją dziewczynę, darzył ją głębokim uczuciem. Wszystko zniszczyła jednak jego zazdrość, przez ktorą dziewczyna zerwała z nim. Od tego wydarenia nigdy nie zainteresował się inną dziewczyną. Po dwóch latach, gdy chłopak powraca na swoją planetę, ta wyznaje że nigdy nie przestała go kochać. Ponownie stają się parą, tym razem już na zawsze.

Jully zakochała się w Jeremim od pierwszego wejrzenia. Nauczyła go wszystkiego o sztuce samoobrony. Z początku bała się wkroczyć z nim w związek, jednak ostatecznie uległa mu i stali się parą. Dziewczyna była z nim szczęśliwa, do czasu gdy nie zaczęła przeszkadzać jej zazdrość chłopaka. Czuła się osaczona przez niego, co poskutkowało zerwaniem. Mimo to,  nie miała potem innego chłopaka, ponieważ przez cały czas go kochała. Po dwóch latach, gdy ten wrócił na ich planetę, dziewczyna wyznaje mu, że nigdy nie przestała go kochać. Od tego momentu ponownie stają się parą, ty, razem już na zawsze.

Ferb Fletcher

Jeremi uważa Ferba za zdolnego konstruktora. Mają wiele wspólnych tematów takich jak fizyka, czy historia. Mimo różnicy wieku, potrafią się świetnie dogadać.

Buford Van Stomm

Można powiedzieć, że Jeremi polubił Buforda. Uważa, go za zdolnego i silnego chłopaka. Mimo to, lubi mu czasem dokuczać. Jego podejście do Van Stomma zmieniło się, gdy ten zranił Loren. Buford stracił w oczach Jeremiego jakie kolwiek uznanie. Kosmita posunął się nawet do uderzenia go. Jego podejście zmienilo się, gdy łobuz ocalil życie Loren. Wtedy zaczął traktować go niemalże jak brata. Oczywiście w dalszym ciągu lubił mu dokuczać.

Buford z począku myslał, iż Jeremi jest zainteresowany Loren, dlatego traktuje go jak rywala. Zmieniło się to jednak, gdy dowiedział się, że jest jej bratem. Traktował go wtedy obojętnie. Gdy brunet został chłopakiem Loren, zaczął traktować Jeremiego niemalże jak brata. Nie przeszkadzalo mu to, iż kosmita czasem mu dokucza.

Fretka Flynn (trzeci wymiar)

Twarda jesteś jak na ziemiankę.
- Jeremi do Fretki w odcinku "Niebieskowłosa historia i nowe moce"

Jeremi traktował Fretkę obojętnie. Nie intrygowała go swoim trójwymiarowym pochodzeniem. Nie był na nią zły, gdy ta zniszczyła teleporter. Jego podejście do niej zmiienia się od odcinka "Niebieskowłosa historia i nowe moce", gdy opowiada jej o Jully. Zaczął trakować ją jak przyjaciółkę.

Fretka z początku była zainteresowana Jeremim. Uważała go za chłopaka godnego uwagi. Mimo to, nie załamała się, gdy ten zbył ją. Od odcinka"Niebieskowłosa historia i nowe moce" traktuje go jak dobrego przyjaciela. To jemu zawdziecza związek z Jeremieaszem.

Fretka Flynn

Jeremi nigdy nie rozmawiał z Fretką. Mimo to, wie o jej związku z Jeremiaszem i jej obseji na punkcie blondyna i przyłapania braci. W przeciwieństwie do Loren nie uważa jej za "niezrównoważoną psychicznie". Traktuje ją neutralnie.

Scott Milton

Jeremi poznał Scotta w odcinku "Co przyniesie czas". Z początku był zdezorientowany jego zachowaniem, jednak szybko odnajduje z nim wspólny język. Razem szukają pracy dorywczej. Chłopak chętnie wysłucuje też jego opowieści z przedszkola. Najprawdopodniej stał po jego stronie, jednak nie wypowiedział się na ten temat. Gdy Vanessa spoliczkowała blondyna, ten nie współczół mu. Można powiedzieć, że wręcz zadrwił z niego mówiąc, iż dziewczyna jest silniejsza od niego.

Scott poznał Jeremiego w odcinku "Co przyniesie czas" podczas gdy ten rzucił gazetę o ziemię. Zaczynają wtedy razem szukają pracy. Szybko odnajduje z nim wspólny język. Opowiedział mu między innymi o powodzie nienawiści do Vanessy, gdzie jawnie zaznaczył swoje racje. Lubi w nim to, że nie jest fanem kucyków Pony. Nie przejął się też, gdy kolega zadrwił z niego po tym jak Vanessa wymierzyła mu policzek.

Inne informacje

  • Wierzy w istoty nadnaturalne.
  • Od odcinka "Trójkąty" pracuje w O.B.F.S jako woźny.

Wystąpienia

Bądźmy poważni

Niebieskowłosa tajemnica

Opowiadania pisane z innymi użytkownikami

Na konkursy/UR

Pełnometrażowe

Proces powstawania postacii

Z początku Jeremi miał w ogóle nie istnieć. Gdy zaczynałam pisać serię "Niebieskowłosa tajemnica", ani on, ani Loren nie mieli się pojawić. Plany zmieniły się jednak przy odcinku "Wojna" gdy pojawiła się Loren. Już wtedy zaczęłam planować postać Jeremiego, jednak nie mial być on, aż tak bardzo rozbudowany. W planach miałam pokazanie go w ostatnim odcinku serii żegnającego się z siostrą. Mimo to pisząc odcinek "Ogrom wszechświata" potrzebowałam kogoś, kto wyciągnął by Loren z rąk policjii, a jej brat byłby idealny do tego. Tak właśnie pojawił się Jeremi. Mimo to, jego rola nie biała być ważna. Chciałam odstawić go na boczny plan, jednak gdy pisałam jego kwestie zaczęłam się do niego przywiązywać. Tak właśnie dałam mu wątek Jully, jednak jego historia dalej stała w miejscu. Podczas pisania kolejnych odcinków jego rola wzrosła do tego stopnia, iż wzdychały do niego dwie dziewczyny.

Ostatecznie Jeremi jest na równi z moimi innymi OC i nie mam zamiaru rezygnować z jego wątku.

EDIT: Gdy wymyślałam postać Jeremiego chciałam nazwać go oryginalnie. Jako że pochodzi z innej planety (ba, innego układu planetarnego!) postanowiłam wymyśleć mu imię i wtedy do głowy wpadło mi "Jeremi". Byłam z siebie bardzo dumna rozmyślając nad tym jakie to ładne imię mu wymyśliłam. Możecie więc wyoborazić sobie moje rzczarowanie gdy przeglądając demotywatory natknęłam się na postać księcia Jeremiego Wiśniowieckiego. No cóż, ktoś jednak wymyślił to imię przede mną..