FANDOM

Cóż, biorąc pod uwagę odszkodowanie za Loren, kolejne odszkodowanie za straty wojenne i wszystkie nasze zaległe wypłaty, wychodzi nam idealna sumka, żeby zakupić jakieś mieszkanie na tej przedziwnej planecie.
- Jully w odcinku "Ta jedna chwila"

Jully Aga

Jully Aga
Jully by Sara124
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
280px-The Resistance logo
Ta postać należy do Ruchu Oporu.
Twórca: EkawekaDxC
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: pozaziemskie
Małżonek: Jeremi Rarity
Data urodzenia: 15.05.1998
Rodzice: Serlim Aga
Aishe Aga
Rodzeństwo: Irma Aga
Przyjaciele: Loren Rarity
Vanessa Dundersztyc
Fretka Flynn
Dzieci: Aybige Rarity
Mehmet Rarity
Jully
by Sebolaaa
Jully Aga - trzecioplanowa postać serii "Niebieskowłosa tajemnica", urodzona w innym układzie planetarnym na planecie Diretrio. Członkini Ruchu Oporu mający wyzwolić jej ojczystą planetę spod panowania Scarlett. Pod koniec pierwszego sezonu przeprowadza się wraz z Jeremim i Loren na Ziemię, gdzie zaczyna nowe życie.

Wygląd

Twadz i włosy

Jeremi wyostrzył wzrok wśród dymów dostrzegł czarnowłosą kosmitkę, o czarnych jak smoła oczach biegnącą do niego.
- Krótki opis wyglądu Jully w odcinku "Powrót do domu"

Jully ma lekko zieloną skórę, okrągłą twarz i duże oczy, w których gałki  i źrenice są całe białe, a reszta
Jully kolor
oka jest czarna jak noc. Uroku dodają jej długie czarne rzęsy. Jej włosy są długie i czarne, specione w luźną kitkę (frotka splata włosy w okolicach szyi).

Figura i wzrost

Dziewczyna ma zgrabną sylwetkę. Jest również wysoka.

Ubiór

Jully ubiera się w czarnę jeansową kurtkę, która zazwyczaj jest rozsunieta, dzięki czemu widać jej czarną koszulkę na ramiączka z dekoldem. Zakłada jeansowe spodnie tego samego koloru, oraz trampki o płaskiej podeszwie.

Po użyciu modulatora ciał

Gdy Jully przyjmuje ludzką postać, wygląda jak Azjatka. Jej zielona skóra staje się żółta, oczy lekko się wykrzywiają.

Osobowość

Jully z natury jest miłą, pełną empatii dziewczyną gotową pomóc każdemu. Cechuje ją ogromna życzliwość. Nie można jednak powiedzieć o niej jako o nieśmiałej. Ma po prostu duży dystans do świata, jednak nie ma problemów z relacjiami. Mimo młodego wieku jest bardzo dojrzała.

Jej największą wadą są z pewnością zbyt duże ambicje, które często ją gubią. Dziewczyna często bierze sobie za cele rzeczy, które ją przerastają przez co często pakuje się w kłopoty. Dodatkowo, często daje się ponieść emocjom i nowym przeżyciom. Wszystko bierze mocno do siebie i we wszystko chce się angażować.

Umiejętności i zainteresowania

...

Historia

Jully urodziła się 15 maja 1998 roku jako druga córka Selima i Aishe, oraz młodsza siostra Irmy Aga. Jej dzieciństwo zniszczyła wojna, gdyż jej rodzice zostali zamordowani, a siostra zabrana jako służąca Scarlett.
Jully szkic

Szkic

Samej Jully, ludzie dyktatorki nigdy nie znaleźli, gdyż w porę zabrał ją brat jej matki, a jej wujek. Dorastała w siedzibie RO, gdzie uczyła się samoobrony i walki z wrogiem. W wieku siedmiu lat, poznała syna dowódcy - Jeremiego Rarity z którym szybko zaprzyjaźniła się. W wieku 13 lat zakochali się w sobie, po czym stali się parą. Mimo, iż dziewczyna często uczestniczyła w bitwach, nie zatraciła się. Była miła w stosunku do wszystkich. Jej związek z Jeremim trwał dwa lata. Gdy oboje mieli 15 lat, rozstali się przez jego chorobliwą zazdrość.

Wątek Jully zaczyna się w odcinku "Powrót do domu" gdy wita Jeremiego na ich rodzinnej planecie. Młodzi wrócili do siebie tworząc związek na nowo. Razem z nim i Loren przeprowadza się do Danville.

Rodzina

Jully nie zna swoich biologicznych rodziców. W odcinku "Ta jedna chwila" ujawnia, że wychowywała się wraz z ciocią, wujkiem i kuzynką z czego obecnie żyje tylko ten drugi.

Relacje

Jeremi Rarity

Jully o Jeremim

Jully zakochała się w Jeremim od pierwszego wejrzenia. Nauczyła go wszystkiego o sztuce samoobrony. Z początku bała się wkroczyć z nim w związek, jednak ostatecznie uległa mu i stali się parą. Dziewczyna była z nim szczęśliwa, do czasu gdy nie zaczęła przeszkadzać jej zazdrość chłopaka. Czuła się osaczona przez niego, co poskutkowało zerwaniem. Mimo to,  nie miała potem innego chłopaka, ponieważ przez cały czas go kochała. Po dwóch latach, gdy ten wrócił na ich planetę, dziewczyna wyznaje mu, że nigdy nie przestała go kochać. Od tego momentu ponownie stają się parą, ty, razem już na zawsze.

Jeremi o Jully

Jeremi poznał Jully w wieku 12 lat i zakochał się w niej od pierwszego wejżenia. Z charakteru mocno przypominała jego matkę, co w dużej mierze przyczyniło się do tego, iż stali się parą. Chłopak był wstanie oddać życie za swoją dziewczynę, darzył ją głębokim uczuciem. Wszystko zniszczyła jednak jego zazdrość, przez ktorą dziewczyna zerwała z nim. Od tego wydarenia nigdy nie zainteresował się inną dziewczyną. Po dwóch latach, gdy chłopak powraca na swoją planetę, ta wyznaje że nigdy nie przestała go kochać. Ponownie stają się parą, tym razem już na zawsze.

Loren Rarity

Dziewczyny poznały się w siedzibie Ruchu Oporu, gdy Loren miała cztery lata, a Jully osiem. Połączyła je specifyczna więź. Wraz z wiekiem ich przyjaźń zwrastała

Jully o Loren

Jully od początku polubiła Loren, głównie z tego powodu, iż była ona siostrą Jeremiego. Była dla niej jak młodsza siostra. Nauczyła ją między innymi gry na gitarze. Martwiła się o nią, gdy zaginęła. Można powiedzieć, że traktuje Loren jak przyjaciółkę, a nawet jak siostrę.

Loren o Jully

Loren od początku polubiła Jully. Traktowała ją jak starszą siostrę. Była dla niej wzorem do naśladowania. Im była starsza tym coraz bardziej zaczęła traktować ją jak przyjaciółkę. Wspiera jej związek z Jeremim, często nazywa ją swoją szwagierką. Obecnie traktuje ją jak swoją przyjaciółkę, można powiedzieć nawet że jak siostrę. Była by gotowa oddać za nią życie.

Fineasz Flynn

-Dzięki, Fineasz.
- Jully do Fineasza w odcinku "Ta jedna chwila"

Jully poznaje Fineasza w odcinku "Ta jedna chwila". Gdy dziewczyna zamartwia się o Jeremiego i Loren, to właśnie Fineasz ją pociesza. Uznała go wtedy za mądrego chłopaka o dużym intelekcie, oraz polubiła go.

Fretka Flynn

...

Vanessa Dundersztyc

...

Wystąpienia

Bądźmy poważni

Pisane z innymi użytkownikami

Na konkursy

Inne informacje

  • W filmie pełnometrażowym Jully mieszkała wraz z Jeremim na ich rodzinnej planecie. Jednak w ostatnim odcinku pierwszego sezonu serii "Niebieskowłosa tajemnica" dziewczyna wraz ze swoim chłopakiem i Loren przenosi się na Ziemię co nie ma logicznego sensu, gdyż fabuła filmu dzieje się kilka lat po zakończeniu pierwszego sezonu. Jest to spowodowane tym, że "Ostatni dzień" został stworzony na potrzeby konkursu i nie ma wpływu na fabułę serii.
  • Mimo, że nigdy nie chodziła do szkoły, dobrze zna prawa fzyki i chemii.

Proces powstawania postaci

Tak jak jej "rodacy", Jully początkowo miała nie istnieć. Zmieniło się to przy pisaniu odcinka "Przelana krew", gdy zostaje wspomniana przez Jeremiego, jako o jego byłej dziewczynie. Wtedy w jej postać wpchnęłam "iskrę życia". Nie miałam w planach w ogóle wprowadzać jej, gdyż nie miałam zamiaru rozbudowywać wątku Jeremiego. Zmieniło się to, gdy nasi bohaterowie przenieśli się do trzeciego wymiaru. Potrzebowałam pretekstu, by Jeremi nie zainteresował się trzeciowymiarową Fretką. Przecież naszej Flynn'ownie nic nie brakuje, a Jeremi jak by nie patrzeć jest facetem i do tego singlem. Do tej roli Jully była idealna. Chłopak wypowiada się o niej jako o swojej pierwszej i zarazem jedynej miłości. Wtedy postać Jully zaczęła nabierać sensu. Zaczęłam wtedy omyślać jej osobę, charakter, historię.... Właśnie dzięki temu, Jully zadebiutowała w odcinku "Powrót do domu". Jej rola nie była wielka, służyła jako informatorka. Tłumaczyła co działo się pod obecność Jeremiego. Zostaje wspomnianie jednak, że również nigdy nie przestała go kochać. Mimo, że jej rola jest ograniczona, zostaje przedstawiona jako twarda, niezależna dziewczyna, ustawiona wysoko w chierarchii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki