FANDOM

Kłotnia po między Fineaszem a jego ojcem. Sorki, że krótkie, ale wtedy nie miałam pomysłu.

Kłótnia

Omnia vincit Amor
OvA
Kłótnia
Twórca: NaluChan
Sezon: Pierwszy
Numer odcinka: Czwarty
Angielski tytuł: Fight
Opublikowano: 18 marca 2014
Chronologia
Poprzedni: Samokontrola
Następny: Rozstanie

Bohaterowie

Fabuła

Po mojej wczorajszej rozmowie z ojcem coś chyba do mnie dotarło. Dla własnego i ich dobra nie mogę się z nimi widywać. Ale ja tak chyba nie wytrzymam. Ta bransoletka Izabelli mnie cały czas nęka. Dlaczego ona się świeciła? Dlaczego? Co ja mam teraz zrobić? Chyba powiem ojcu o tej bransoletce.

- Ojcze, możemy porozmawiać? - spytałem się, chociaż wiedziałem, jaka będzie odpowiedź

Tak. A o czym chcesz rozmawiać? - spytał się

- No bo chodzi o Izabellę. W sumie o jej bransoletkę. Jej bransoletka zaczęła się świecić. Kiedy jej dałem na dziesiąte urodziny się nie świeciła. Od wczoraj się zaczęła świecić - odpowiedziałem cały się trzęsąc. Co za chwile odpowie mój ojciec?

- A na jaki kolor się świeciła? - odpowiedział. Był jakby przerażony.

- Na różowy - odparłem.

- Musisz zabrać jej tą bransoletkę. Bo jeżeli jej nie zabierzesz ona będzie w tarapatach - odpowiedział po czym wyszedł.

Jak ja mam jej zabrać tą bransoletkę? Przecież dałem jej to na urodziny. Ona może być na mnie zła, że jej to zabiorę. Ale muszę! Nie chcę, żeby jej się coś stało i to przez ze mnie. Dobra, postanowione. Muszę się z nią spotkać. Tylko gdzie? Hym............Już wiem! W parku. Dobra, zadzwonię do niej.

- Cześć Izabella. Może byśmy się spotkali w parku? Za jakieś pół godziny - zapytałem się.

- Cześć Fineasz. Dobrze, może być - odpowiedziała po czym się rozłączyła.

Szybko wybiegłem z domu. Pobiegłem do pobliskiego sklepu z biżuterią. Kupiłem podobną bransoletkę. Mam nadzieję, że się nie skapnie, że to nie jest jej bransoletka. Usiadłem w parku czekając na nią. Przyszła po dziesięciu minutach.

- Cześć Fineasz. Trochę się spóźniłam - odpowiedziała.

-Cześć. Nie, to ja zbyt wcześniej przyszedłem - odpowiedziałem jej.

Dlaczego tak wcześnie chciałeś się ze mną spotkać? Czy czekamy na kogoś jeszcze? - spytała się bardzo zaciekawiona

- Nie, na nikogo nie czekamy. Bo chciałbym coś Ci coś powiedzieć - odpowiedziałem jej.

-Słucham cię uważnie, Fineasz - odpowiedziała Wziąłem jej rękę..............

Więcej z Fandomu

Losowa wiki