FANDOM

Karen Andrews

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Spółka Zło
Ta postać należy lub mieszka w Spółce Zło Dundersztyca.
Twórca: Martiz2000
Debiut: Nowy zegar, nieudana współpraca
Wiek: około 34 lata
Pochodzenie: Niemieckie
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: Heinz Dundersztyc
Data urodzenia: 17 maja
Dzieci: Ellen Dundersztyc
A teraz maszyna zrobi boom boom!!!
- Karen naciskając przycisk autodestrukcji

Karen Andrews urodziła się i wychowała w Danville. Mieszka w centrum miasta, niedaleko domu Heinza Dundersztyca. Nienawidzi dzieci. Uważa je za małe, bezduszne stworzenia, ponieważ, gdy była młoda wyśmiewano jej wzrost. Często pomaga Dundersztycowi w budowaniu wynalazków i w walce z Pepe Panem Dziobakiem, jednak przez jej niezdarność wiele planów się nie udaje. Jest zakochana w Heinzie, jednak on tego nie zauważa. Często ogląda programy o wynalazkach i nowych technologiach. Można powiedzieć, że fascynuje się technologią jutra. Karen ma arachnofobię. Lubi słuchać odgłosów wydawanych przez maszyny. Nazywa je "muzyką przyszłości". Najbardziej boi się m.in. pająków, wielbłądów, braku internetu, zombie, wampirów, toksycznych farb olejnych, roztoczy i braku nowych zabawek. Często nie potrafi zachować się odpowiednio jak na swój wiek.

Charakter

Karen jest arogancka i nie próbuje ukrywać złych cech swojego charakteru. Stara się pokazywać z miłej strony przy Dundersztycu, jednak wtedy pokazuje swoją niezdarność. Najczęściej pokazuje tą wadę, gdy chce popisać się przed Heinzem lub próbuje zbudować jakiś nowoczesny wynalazek. Na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie odważnej osoby, jednak po bliższym poznaniu pokazuje, że jest tchórzliwa i łatwo ją wystraszyć. Jest infantylna. Czasami zachowuje się jak dziecko i lubi bawić się zabawkami. Najbardziej preferuje te, które wcześniej zabierze małemu dziecku, chociaż nie pogardzi ukradzionymi tym starszym. Często krzyczy i tupie okazując swoją złość, a także nie umie się zachować w towarzystwie. Karen czasami pokazuje, że jest naprawdę szalona. Jest to jeden z powodów, przez które często niszczy swoje wynalazki. Niektóre jej wynalazki nie działają dobrze, ponieważ Karen podczas budowy wpada na pomysł dodania np. pistoletów na budyń lub niszczarki do chusteczek, a te dodatkowe funkcje w wielu przypadkach zakłucają pracę maszyny. Czasami bez powodu naciska przycisk autodestrukcji. Karen łatwo się denerwuje, gdy coś jej nie wychodzi. Ludzie mówią, że ma tzw. gorącą głowę. Zaczyna wtedy kłócić się ze wszystkimi osobami z jej otoczenia i często nie żałuje niezbyt wyszukanych słów.

Wygląd

Karen jest niska. Ma około 1.55m wzrostu. Jest szczupła, chociaż uważa, że mogłaby zrzucić kilka kilogramów. Ma brązowe włosy sięgające barków i oczy w takim samym kolorze. Na jej twarzy najczęściej widać niezadowolenie, chyba, że spędza czas sam na sam z Heinzem. Ubiera się najczęściej w koszulki z długim rękawem i długie spodnie, które zamienia czasami na spódniczki. Zazwyczaj nosi buty na obcasie lub zwyczajne brązowe buty. Czasami zakłada okulary, aby dodać sobie trochę więcej powagi.

Relacje

Heinz Dundersztyc

Jeszcze kiedyś będzie mój. Och, jaki on jest przystojny!
- Karen do samej siebie

Karen jest zakochana w Dundersztycu, jednak on nie czuje do niej nic poza przyjaźnią. Dziewczynie nie przeszkadza dosyć spora różnica wieku między nią a wybrankiem jej serca. Karen była jeszcze małą dziewczynką, gdy Heinz przybył do Danville, jednak od razu zaczęła go podziwiać. Na początku można to było nazwać obsesją, ponieważ zbierała po nim śmieci i kawałki zniszczonych wynalazków. W wieku dwudziestu lat poszła z Heinzem do tego samego kina samochodowego, w którym Dundersztyc był na randce z Lindą. Od tamtego czasu wychodzą na przechadzki i chodzą do klubów, jednak Heinz traktuje to tylko jak przyjacielskie wyjścia. Mimo całej sympatii do Heinza, Karen denerwuje się na niego, gdy Dundersztyc obwinia ją za niszczenie jego wynalazków. Karen jest zazdrosna o Dundersztyca, dlatego ma złe relacje z osobami spędzającymi czas w jego otoczeniu.

Vanessa Dundersztyc

Tato, ona jest nie tylko arogancka. Jest po prostu chamska!
- Vanessa do Heinza

Karen nie lubi Vanessy, ponieważ uważa, że gotka zabiera jej czas na romantyczne chwile z Heinzem. Vanessa też za nią nie przepada, bo mimo to, że czasami nie chce mieć z ojcem nic wspólnego, nie chce być od niego odizolowana. Próbowała mu powiedzieć o prawdziwym charakterze Karen, jednak ten jej nie uwierzył i powiedział "Karen jest naprawdę miłą dziewczyną. Jest tylko trochę szalona i niezdarna". Kiedyś Karen ukradła Vanessie jej lalkę, szybko jednak ją oddała, aby nie stracić nic w oczach Heinza. Ciągle uważa Vanessę za dziecko, mimo, że córka Heinza jest od niej poważniejsza. Vanessa nie może zrozumieć, dlaczego jej tata jest taki ślepy i ciągle nie zauważa prawdziwego oblicza Karen.

Mary Stuart

To moje! To moje! To moje! To moje! To moje! To moje! To moje!...
- Karen do Mary, gdy ta zabrała jej zabawkę

Karen nie lubi Mary, ponieważ ta często przychodzi na lekcje u Dundersztyca. Ta też nie jest zbyt dobrze nastawiona do Karen. Uważa ją za małego, rozpieszczonego dzieciaka, czym doprowadza ją do szału. Czesto robią sobie nawzajem żarty i pułapki, jednak Karen przez swoją niezdarność często przegrywa. Mary wykorzystała też jej lęki takie jak arachnofobia, strach przed wielbłądami i brak nowych zabawek. Mary otwarcie krytykuje zdolności budowlane Karen, jednak po stronie jej wroga stoi Heinz, dlatego nie ma zbyt dużego poparcia. Karen torpeduje każdy jej wysiłek i stara się przekonać Heinza, że Mary nic nie potrafi i powinna przerwać naukę. Nie czuje się zbyt dobrze, gdy stoi obok Mary, ponieważ jest od niej niższa o około 10cm, przez co nie może patrzeć na nią z góry. Gdy idą razem do domu Dundersztyca niektórzy ludzie mówią do Mary, żeby uważała na swoją młodszą siostrę, bo może się zgubić. W takich sytuacjach Karen wpada w szał i nie żałuje ostrych słów.

Odcinki, w których występuje

Ciekawostki

  • Jej rodzice przeprowadzili się z Berlina do Danville zanim się urodziła.
  • Mówi z niemieckim akcentem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki