FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohater października w roku 2013.

Ej, Fineasz! Wiesz, że Izabela ma twoje zdjęcie w portfelu?
- Kathrene do Fineasza

Kathrene Garcia-Shapiro

Zła Kathrene
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Fretka07
Pochodzenie: Francuskie
Małżonek: Ferb Fletcher
Dalsza rodzina: Izabela Garcia-Shapiro (kuzynka)
Przyjaciele: Fineasz Flynn
Buford Van Stomm
Baljeet Tjinder
Ma na imię Kathrene (czyt.Katrin), pochodzi z Paryża, ale wraz z rodziną przeprowadziła się do Danville. Jest kuzynką Izabeli, ale nie przepadają ze sobą, ze względu na charakter Kathrene.

Osobowość

Jest buntownicza i pesymistyczna. Nienawidzi wszystkiego co różowe i urocze. Twierdzi, że nigdy nie dołączyłaby do ogników. Mimo jej dziwnego charakteru spodobał jej się... Ferb. Ona również nie jest mu obojętna - przy nim nie jest ponura, a wprost przeciwnie, staje się (PRAWIE!) jak Izabela. Przyjaźni się z Bufordem, Baljeetem (broni go przed innymi łobuzami ) i Fineaszem. Czasami zdaje się także tolerować Izabelę. 

Wygląd

Ubiera się w czarną koszulkę odsłaniającą pępek, mini czarną spódniczkę i czarne trampki, ma usta pomalowane czarną szminką, a poza tym wygląda jak Izabela.

Galeria

Kathrene
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Relacje

Fethrene

Ferb tańczy z Kathrene

Ferb Fletcher

Kathrene od początku spodobał się Ferb, z wzajemnością! Przy nim z ponurej pesymistki staje się słodką optymistką. Z kolei Ferb przy niej staje się gadułą. Lubią sobie pomagać. Pierwszy raz poszli na randkę w odcinku "Statuła Fretki".

Izabela Garcia-Shapiro

Izabela-Mam Ciebię dość! Nie możesz się spakować i wracać do Paryża?!
Kathrene-A,ty nie możesz przywiązać do szyi wielki kamień i rzucić się przepaści?
Izabela-Daj sobie spokój! I tak nikt Cię nie lubi.
Kathrene(zaczyna wyliczać)-Ferb,Buford,Baljeet
Izabela-Spadaj.....

Izabela i Kathrene nie przepadają za sobą i często nawzajem się krytykują. Mimo to potrafią współpracować (np. "Monty i Vanessa") . Kathrene wie o uczuciu jakim Izabela darzy Fineasza i lubi to wykorzystywać.

Baljeet Tjinder

Buford- Czemu nie chcesz dręczyć Baljeeta?
Kathrene- Bo ma znajomości!
Buford- Znajomości?! Niby kogo on zna?!
Kathrene- Mnie i to wystarczy.

Kathrene zdaje się lubić Baljeeta, kiedy napadły go jakieś starsze łobuzy (gimnazjaliści) to obroniła go, mimo to lubi się z niego wyśmiewać.

Buford Van Stomm

Buford- Chcesz ze mną pognębić kujony?
Kathrene- No pewnie!

Buford i Kathrene

W odcinku "zauroczenie"

Buford i Kathrene są dobrymi przyjaciółmi, ze względu na podobny charakter. W odcinku "zauroczenie" zakochał się w niej, ale pod koniec odcinka mu przeszło.

Fineasz Flynn

Kathrene lubi Fineasza ze względu na to, że jest on najlepszym przyjacielem Ferba. Kathrene kiedyś uznała Fineasza za "nadpobudliwego optymistę", ale mimo to lubi go.

Fretka Flynn

Nie wiadomo zbytnio o ich relacjach, wiemy jednak, że Kathrene podziwia Fretkę za determinację.

Przeszłość

Mała Kathrene

mała Kathrene kiedy jej mama pokazywała jej różową sukienkę

Nie wiemy za dużo o jej przeszłości, pewne jest to, że 9 lat mieszkała w Paryżu, ale potem wraz z matką przeprowadziła się do Danville. W dzieciństwie jej rodzice się rozwiedli i w dodatku to ona nakryła ojca na zdradzie matki (bawiła się na placu zabaw z przyjaciółmi, aż zobaczyła swojego ojca całującego się z..... siostrą jej matki) co pewnie zmieniło jej charakter.

Przyszłość

W odc. " Podróż w czasie" dowiadujemy się, że Kathrene wyjdzie za Ferba i będą mieć dwójkę dzieci: Lolitę i Thomasa. Dodatkowo wiemy, że pogodzi się z Izabelą i założą sklep z ubraniami "ubierz swoje dziecko".