FANDOM

Katrin Strawberry Shortcake

Katrin inna wersja
Katrin
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Truskaweczka(Tinka)
Debiut: Cudowne życie
Wiek: 12
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Warszawa
Data urodzenia: 23 kwietnia
Rodzice: Nie znamy rodziców Katrin. Ale wiemy jedno, że jej mama była sławną piosenkarką.
Dalsza rodzina: Anastazja(Babcia)
Przyjaciele: Fineasz Flynn,Ferb Fletcher,Izabela Garcia-Shapiro ,Baljeet Tjinder i Buford Van Stomm
Zwierzęta: Rex(Pies)
Katrin
Zdjęcie promocyjne

Historia

Katrin pochodzi od normalnej rodziny. Jej mama była sławną piosenkarką, ale w czasie jednego z koncertów zemdlała. Zawieźli ją do szpitala i jej mama tam zmarła. Katrin bardzo przeżyła śmierć mamy. Nie znała swojego ojca. Wychowywali ją tylko babcia z dziadkiem. Ale czas mijał i dziadek Katrin zmarł. Babcia z Katrin postanowiły się przeprowadzić do Danville.

Charakter

Katrin w dzieciństwie była pogodną i szaloną dziewczynką. Później jak jej mała zmarła jej charakter się zmienił. Nie była już tą samą dziewczynką, co wtedy. Stała się smutna i oddalająca się od wszystkich. Później było jeszcze gorzej, jak jej dziadek zmarł. Ale później wszystko się odmieniło, kiedy przeprowadziła się z babcią do Danville. I jak poznała Fineasza i Ferba. Stała się szczęśliwą dziewczynką.

Wygląd

Katrin jest normalnego wzrostu na swój wiek. To brązowo-rudo włosa dziewczyna o fioletowych oczach. Na co dzień jest ubrana w oliwkową sukienkę z niebieskim paskiem. Ma jedno oko przykryte, a drugie odkryte. Włosy upięte ma w dwa kucyki. Na uszach ma złote kolczyki i naszyjnik niebieski. Nosi balerinki koloru niebieskiego.

Relacje

Fineasz Flynn

Fineasz jest jej przyjacielem. Dobrze się dogadują. To dzięki niemu Katrin zaczęła się uśmiechać.

Ferb Fletcher

Z Ferbem się tylko kolegują, tylko dlatego, że jest bratem Fineasza. Ferb z Katrin mało rozmawiają.

Izabela Garcia-Shapiro

Izabela od razu nie polubiła Katrin. Myślała, że ta chce jej ukraść Fineasza. Ale na piżama party przekonała się, że Katrin nie jest zainteresowana młodym Flynn'em. Później stały się najlepszymi przyjaciółkami i zaczęły się traktować jak siostry.

Baljeet Tijnder

Katrin z Baljeet'em się polubili. Raz Baljeet ośmielił się zaprosić Katrin na randkę. Ale ona odmówiła,tylko dla tego bo się dobrze jeszczę nie znają.Potem Baljeet przestał się do niej odzywać.

Buford Van Stomm

Pierw Katrin i Buford się bardzo dobrze dogadywali, ale jak ten usłyszał, że Katrin odmówiła Baljeet'owi.To zaczął ją wkurzać.

Babcia

Z babcią ma najlepsze kontakty.Bardzo się dobrze rozumieją.Lubią razem grać w makao.Są nie do pobicia,jak to mówi Katrin.Lubią wszystko robić razem.Trochę Katrin denerwuje jak babcia nazywa ją Katrinuś lub Księżniczka.

Ciekawostki

  • Bardzo lubi jeść spaghetti.
  • Jej mama była sławną piosenkarką, więc odziedziczyła głos po mamie.
  • Ma psa o imieniu Rex.
  • Lubi słuchać piosenek.
  • Lubi śpiewać.
  • Zna się na samochodach.
  • Lubi grać z babcią w karty.
  • Ulubionym kolorem jest oliwkowy.
  • Nie lubi jeść sardynek.
  • Lubi pospać sobie do 11.
  • Lubi chodzić z Rex'em na spacer.
  • Marzy jej się, by jej mama wróciła.
t b - eTruskaweczka(Tinka)
Historie
Cudowne życie
Zmyśleni bohaterowie
Katrin Strawberry Shortcake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki