FANDOM

Kim Sang Hyeon (KRLD)

No Screenshot 2.png
Mężczyzna.png
Postać płci męskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Wiek: Ponad 2000
Pochodzenie: Koreańskie
Miasto rodzinne: Pjongjang (stolica)
Data urodzenia: 2333 p.n.e
Rodzeństwo: Korea Południowa (brat bliźniak)
Przyjaciele: Białoruś

Kim Sang Hyeon - personifikacja Koreańskiej Republiki Ludowo Demokratycznej (dla większości - Korea Północna). Zamieszkuje półwysep Koreański razem ze swoim bratem bliźniakiem - Koreą Południową. Sąsiaduje z Chinami, Rosją i Koreą Południową.

Postać do fanonu Hetalia.

Wygląd

Jest chudy. Warto to podkreślić poprzez powtórzenie, gdyż wiele innych nacji nie mogło się nadziwić, że chłopak jest w stanie jeszcze normalnie funkcjonować.
- Fragment "Koreańskiej wojny"

Kim Sang Hyeon jest niskim chłopakiem o żółtym odcieniu skóry, równo przystrzyżonych czarnych włosach. Posiada skośne, brązowe oczy, a na jego prawym policzku widnieje długa blizna, która jest wynikiem gniewu jego "umiłowanych wodzów". Posiada takowych jeszcze wiele, z czego najwięcej na plecach, jednak stara się utrzymać ten fakt w tajemnicy przed światem. Jego niski wzrost jest natomiast wynikiem głodu.

Jego "mizerność" widać już z daleka. Nie tylko jest chudy, ale i wątły oraz oddaje wrażenie, jakby ledwo trzymał się na nogach. Często zobaczyć go można z worami pod oczami, a na jego twarzy uśmiech gości bardzo rzadko.

Ubiera się najczęściej w szarą koszulę na długi rękaw zapinaną na guziki, oraz w czarne spodnie z prostego materiału. Jego mundur natomiast sklada się z klasycznej, ciemnozielonej marynarki z kołnierzem pod szyję i długich spodni tego samego koloru. Często zakłada też tradycyjny hełm z wzorem moro.

Osobowość

Koreańczyk z północy jest zamknięty w sobie i rzadko kontaktuje się ze światem zewnętrznym. Postrzegany jest jako zdziwaczały samotnik bez poczucia humoru. Nie zawsze jednak tak było.

Przed II wojną światową, Kim Sang Hyeon uchodził za tego "odpowiedzialnego brata koreańskiego". Za czasów, gdy jeszcze tworzył jedność z bratem, wykazywał się inteligencją i sprytem. Potrafił znaleźć wyjście z najtrudniejszej sytuacji, dlatego dla swojego bliźniaka był nie tylko największym wsparciem, ale i wzorem. Kim Sang Hyeon wykazywał się ogromną opiekuńczością wobec braciszka. Nie chciał niepodległości, dobrze żyło mu się jako część jednego państwa razem z nim. To właśnie on podejmował najważniejsze decyzje, a potrafił mówić tak przekonująco, że zdecydowana większość brała jego stronę i ślepo wierzyła. Koreańczyk był też bardzo pewny siebie, dlatego nie bał się zabierać głosu, czy sprzeciwiać wielu silniejszym nacjom. 

Wszystko zmieniło się po rozdzieleniu. Lata komunistycznej propagandy sprawiły, że chłopak zaczął zupełnie inaczej postrzegać świat. Stracił wiarę w siebie, a zaczął pokładać wszelkie swoje nadzieje w Rosji (ówczesnym ZSRR) i Chinach. Początkowo tęsknił za światem zewnętrznym, a najbardziej za bratem, jednak udało mu się dostosować do sytuacji. Na skutek tego zaczął wierzyć w słowa Ivana, które mówiły o złym zachodzie oraz o tym, że Korea Południowa dał się im omamić. To właśnie poczucie izolacji od brata sprawiło, że jego osobowość ukształtowała się tak, a nie inaczej.

Zmienił się nie do poznania. Nabrał dystansu do wszystkiego, zaczął wręcz bać się zachodu, a słowa Ivana tylko go w tej paranoi pogłębiały. Stracił niemalże całą wolną wolę, a swe nadzieje pokładał w "wielkich dowódcach", którzy natomiast mieli go za nic. Z jego poczucia własnnej wartości nie pozostało prawie nic. Nie tylko uznał zachód za nic nie warty śmietnik, ale zaczął i tak postrzegać samego siebie. Swoje największe nadzieje pokładał już tylko i wyłącznie w swoich prezedentach. 

Obecnie jest niezdolny do komunikowania się z innymi. Nie tylko się nie odzywa, ale i celowo unika pozostałych nacji. Ma w sobie paniczny lęk przed nimi, boi się wojny, która miałaby się wziąć z "amerykańskiego imperializmu". Jest paranoikiem, wszędzie widzi zagrożenie i niebezpieczeństwo. Ukrywa emocje, uważa je za słabość. Nie potrafi już trzeźwo ocenić sytuacji. Nie posiada poczucia humoru, wszystko bierze nadto poważnie. Stał się wyjątkowo naiwny i łatwowierny, jednak nie zdaje sobie z tego sprawy.

Rodzina

Kim Sang Hyeon posiada brata bliźniaka - Im Yong Soo, będącym personifikacją Korei Południowej. Przez wiele tysiącleci byli ze sobą bardzo zżyci, jednak wszystko zmieniła II wojna światowa. Chłopcy zostali rozdzieleni, a ich wzajemne relacje nigdy nie były takie same. Mimo izolacji, Korea Południowa w dalszym ciągu bardzo kocha brata i pragnie odbudować ich wzajemną miłość. Nosi jednak mnóstwo blizn, będących pamiątką wojny Koreańskiej, które przypominają mu o okrucieństwie, do którego jest zdolny jego bliźniak. Korea Północna wydaje się być na niego obojętny. Nie podejmuje prób skontaktowania się, a wszelkie starania ze strony brata ignoruje. W głębi serca jednak tęskni za nim, ale zdaje sobie sprawę, że ponowne zjednoczenie jest niemożliwe.

Relacje

Ivan Barygiński (Rosja)

Ich relacje nabrały kształtu dopiero za czasów II wojny światowej. Wcześniej byli sobie obojętni. 

Ivan siłą przeciągnął Sang Hyeona na swoją stronę, jednak nigdy nie włączył go do ZSRR. Ustanowił jednak jego ustrój na komunistyczny oraz "pomógł" w walce o wolność. W rzeczywistości jednak nigdy nie kierował wobec niego pozytywnych emocji. Był dla niego wyłącznie kartą przetargową i sojusznikiem-marionetką. Do dziś uważa go za łatwowiernego idiotę, którym łatwo jest manipulować. Korea Północna z kolei uważa Ivana za wzór do naśladowania. Ma go za wzór socjalistycznej polityki, a jego szacunek nie zniknął nawet po zmianie ustroju w Rosji. Sang Hyeon pokłada w swoim sąsiedzie wielkie nadzieje, chociaż i jego się boi. Uważa jednak, że to właśnie z nim będzie mu najlepiej. Nie zdaje sobie sprawy, że Barygiński zrodził w nim paniczny strach przed zachodem. Wprost przeciwnie, uważa, że to właśnie on otworzył mu oczy.

Honda Kiku (Japonia)

Japończyk od zawsze kojarzył się Kimowi ze złem. Ma do niego ogromny uraz po latach zaborów i okupacji, co nie zmieniło się nawet po odzyskaniu niepodległości. Kiku natomiast uważał Koreańczyka za coś gorszego, dlatego przez wieki nim pomiatał. Nie było to w rzeczywistości nic osobistego, Japonia przeżywał w swojej historii okres ogromnego narcyzmu. Wraz z jego przeminieniem, zmienił się jego stostunek do Korei Północnej. 

W chwili obecnej, Kim Sang Hyeon jest mu obojętny. Nie igneruje w jego życie, podczas gdy sam Koreańczyk żywi do niego wielką urazę.

Natalia Arlovskaya (Białoruś)

...

Feliks Łukasiewicz (Polska)

...

Alfred Jones (Stany Zjednoczone Ameryki)

Alfred jest osobą, którą Sang Hyeon oskarża o całe zło tego świata. Widzi wyłąćznie jego winę w podziale Korei (ignorując przy tym znaczącą rolę Rosji), jednak największy żal ma do niego za wsparcie Korei Południowej i ostateczne wyparcie komunizmu z jej terenów. Ponad to, jego prezydenci często wmawiają mu o zupełnie zmyślonych zbrodniach Amerykanina w które Koreańczyk święcie wierzy. Uważa, że Alfred winien jest mu odszkodowania. Często wywyższa się nad nim i grozi wojną, jednak ostatecznie jego strach bierze w górę i nigdy nie przystępuje do działań.

Alfred natomiast często śmieje się z Sang Hyeona. Uważa go za "pokurcza", a jego gróźb nigdy nie bierze na poważnie. Nie kontaktuje się z nim często, a jeżeli już, to tylko po to, by ironicznie zapytać o termin ataku.

Wystąpienia

Inne informacje

  • Liczy rok od narodzin Kim Ir Sena, które miały miejsce w 1914 roku (według kalendarza greogriańskiego).
  • Nie ma dostępu do internetu.
  • Po zakończeniu wojny koreańskiej nigdy nie podpisany został traktat pokojowy, a jedynie zawieszenie broni. Oznacza to, że czysto teoretycznie obaj bracia są w stanie wojny.
  • Nie obchodzi swoich urodzin. Za to bardzo chucznie świętuje rocznice narodzin swoich wielkich dowódców.
  • Na terenie jego kraju znajdują się obozy pracy.
  • Żyje w przekonaniu, że jego kuchnia jest znana i uwielbiana na całym świecie. 
  • Nigdy nie nosi jeansów. Są one zakazane w jego kraju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki