FANDOM

Lality

Ss
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Lality-Lena
Debiut:  ???
Wiek: 13 lat
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: Casey - w przyszłości
Data urodzenia: 14.03.2001.
Rodzice: Natalie i Jerry Johnson -prawdziwi
Rodzeństwo: Jenny Johnson
Przyjaciele: Fineasz Flynn, Casey, Izabela Garcia-Shapiro, Trixi i Johnny
Dzieci: Tom, Jerry, Amy i Natalie
Lality - ma 13 lat , chodziła do szkoły, mieszka razem ze swoim kumplem Caseyem. Pochodzi z Danville , gdzie mieszka w opuszczonej starej fabryce z Caseyem, Trixi i Johnem. Kiedyś mieszkała w kanałach, a z nią i kumplami mieszkała jeszcze Jenny i Archi. Nie boi się niczego oprócz policji, która może wsadzić ich do więzienia. Jest gotką. Urodziła się w 2001 roku. Kiedyś była najlepszą przyjaciółką Izy, ale to się zmieniło, gdy Iza ciągle spotykała się ze znajomymi. Mieszkała kiedyś w Meksyku i tam poznała Izę, a gdy Iza się wyprowadziła została sama, aż do wieku kiedy miała 7 lat, a było to 2 lata po wyprowadzce Izy i wtedy poznała Caseya i razem uciekli z Meksyku. W przyszłości będzie miała dzieci z Caseye'm, a będą mieli na imię : Tom, Jerry, Ami i Natalie. Na oku ma brązową kreskę, która powstała, gdy Sara wpadła na kamień.

Historia

Lality urodziła się w 2001 roku w Danville, jako jedyna córka Natalie i Jerry, ale później okazało się, że ma siostrę Jenny, z którą przez chwilę mieszkała. Została oddana do adopcji zaraz po urodzeniu, bo jej rodzice byli za młodzi <mieli 20 lat> na dziecko. Uciekła do Meksyku, a tam poznała Caseya. Z początku uważała, że to głąb, ale zauważyła, że jest fajny i zaczęła uważać, że to fajny gostek. W Meksyku przyjaźniła się z Izą , ale przestała kiedy Iza wyprowadziła się do Danville. Do Danville wróciła jak miała 11 lat z Caseyem. Zaczęli wtedy szukać lokum i zamieszkali w starej opuszczonej fabryce po ubraniach. Poznała tam Johnny'ego i Trixi. Parę lat po zamieszkaniu w fabryce musieli zamieszkać w kanałach , bo policja zaczęła sprawdzać fabrykę. Zamieszkali wtedy w kanałach i tam poznała Jenny i Archiego. Jenny powiedziała, że zamierza mieszkać w kanałach, a Lality powiedziała jej, że może zamieszkać z nimi w fabryce, ale Jenny odmówiła. Powiedziała, że może kiedyś zamieszka u babci. Gdy Lality znów wróciła do fabryki i tam mieszkała do 20-ego roku życia, ale potem zamieszkała z Caseyem w małym domku jedno rodzinnym i ma z Caseyem czwórkę dzieci: synów Toma i Jerry'ego oraz córki Ami i Natalie. Razem z nimi mieszkali Trixi i Johnny.

Wygląd

Lality ma normalną twarz, małe uszy i krótki nosek. Jej oczy są ciemnoniebieskie i duże podkreślone czarnym kolorem, a włosy są długie i ciemnożółte, które odpadają jej za kolanami i mocno pocieniowane. Dziewczyna ma ciemną karnację, a jej dość długa grzywka sięga jej do brwi. Brwi ma w kolorze czerni, a rzęsy całkowicie czarne. Jest osobą niską i chudą. Jej usta są w jednym i tym samym niezadowoleniu i wystaje jej ząbek.

Na co dzień ubiera się w krótki, czarny T-shirt , długą, ciemnobrązową bluzę, długie, podarte czarne spodnie, długie, czarne glany, małą jasnozieloną z żółcią kolię, czarny plecak z ubraniami i małą, czarną torbę z najpotrzebniejszymi rzeczami do ucieczki. W bardzo upalne dni nosi , krótką ciemnoniebieską bluzkę na szelkach, krótkie, ciemnoniebieskie spodenki i ciemnoniebieskie klapki. Na wszelkie dyskoteki ubiera się w krótką, jasnozieloną bluzkę, krótką, czarną spódniczkę i długie, fioletowe glany. Nie lubi nosić owczej wełny.

Charakter

Lality jest realistką, ale zdarzają jej się napady totalnej wściekłości. Nie raz zadarła z prawem, ale, jak co do czego przyjdzie to potrafi zabić gołymi rękami. Jest trochę szalona, jeśli chodzi o bezpieczeństwo swoje i przyjaciół. Uwielbia Caseya, Trixi i Johnny'ego, bo oni jedyni ją rozumieją. Lubi też swoją babcię Dolores, która jej pomogła, gdy rodzice ją zostawili. Na ogół jest miła i strasznie dużo gada. Cechuję ją to, że pomaga innym w trudnych sytuacjach, jest pewna siebie i nie boi się osiłków. Raz nawet pobiła okolicznych chuliganów. Nie chce przyznawać się do tego, że ma milutką siostrunię Jenny.

Relacje

Fineasz Flynn

Lality lubi Fina, ale gdy powiedział jej, że zna jej siostrę Jenny wtedy go znienawidziła. Fin uważa, że Lality jest trochę walnięta, ale ją lubił.

Ferb Fletcher

Lality lubiła Ferba i nadal tak jest, ale Ferb niezbyt ją lubił, bo jest walnięta. Lality również go znienawidziła i stali się wrogami.

Casey

Lality kocha Caseya , bo on jest wyjątkowy , ale z początku uważała go za typowego gbura i głupka. Casey od początku kochał Lality, ale z początku czuł do niej niechęć.

Trixi

Lality jest najlepszą przyjaciółką Trixi i nie raz pomogła jej w kłopotach. Trixi uważa Lality za najlepszą przyjaciółkę i super kumpelę.

Johnny

Lality uważa Johnny'ego za super kumpla i uwielbia ten jego śmiech. Johnny lubi Lality i uważa ją za słodką dziewczynę.

Izabella Garcia-Shapiro

Lality lubiła Izabellę i były najlepszymi koleżankami z dzieciństwa, ale Iza zostawiła ją dla innych i wyjechała z Meksyku raz na zawsze. Iza uważała Lality za mega wariatkę i najlepszą kumpelę z dzieciństwa, ale wolała zadawać się z Finem i jego ekipą niż ze stukniętą Lality

Policja

Lality nienawidzi policji i nie raz siedziała w więzieniu za pobicie policjanta. Policja uważa ją za najgorszą babę na wszechświecie, jeśli chodzi o bicie

Dodatkowe informacje

  • Nienawidzi policji, a, oni nienawidzą jej również.
  • Ma siostrę Jenny, która jest miła.
  • Jej rodzice to psychole.

Wystąpienia

  • odcinek debiutowy : ...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki