FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera listopada w roku 2016.
Bitwa Ten bohater zremisował w 31 bitwie na bohaterów!
Ikona_ciekawy_artyku%C5%82.png Ten artykuł zajmuje ósme miejsce wśród najdłuższych stron bohaterów na Wiki.
Myślałam, że na tej planecie rządzą inne prawa, że nie trzeba być tym silniejszym, żeby móc żyć tak w miarę, ale się myliłam.
- Loren w odcinku "Umywam ręce od odpowiedzialności!"

Loren Rarity

Nagroda1A(2)
Loren by FunnyFranky
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
280px-The Resistance logo
Ta postać należy do Ruchu Oporu.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: "Wojna"
Wiek: 13 lat
Miasto rodzinne: Diretio
Data urodzenia: 1988 rok
Rodzice: Sumbull Rarity
Nigar Rarity
Rodzeństwo: Jeremi Rarity
Przyjaciele: Fineasz Flynn
Ferb Fletcher
Baljeet Tjinder
Izabela Garcia-Shapiro
LR
by Sebolaaa
 Loren Rarity - urodzona 31.08.1988 roku w innym układzie planetarnym, na planecie
Lorenwojowniczka

Loren by Sara124

Diretio. Mimo urodzenia w czasach najkrwawszego okresu wojny, aż do trzeciego roku życia nie odczuwała jej skutków. Matka starała trzymać ją z dala od tych spraw, jednak wpajała jej wartości patriotyzmu, na skutek czego, Raritówna pokochała swoją planetę, będąc gotowa oddać za nią życie. Brała też wzór od starszego brata, który potajemnie wtajemniczał ją w sytuację polityczną kraju, wpajając również nienawiść do Scarlett. To właśnie dzięki nim rosła z chęcią zamordowania jej, nie wiedząc nawet czemu. Szczęście dziewczynki zostało jednak rozbite w wieku trzech lat, gdy jej matka zginęła. Zielonowłosa nie wiedziała, że za tą zbrodnią stoi jej własny ojciec, przez co naturalną koleją rzeczy, było obwinianie o wszystko Scarlett. 

Jej życie zmieniło się diametralnie, gdy poznała Fineasza, oraz jego bandę. Szybko zwróciła uwagę, na młodego Buforda, dla którego zabiło jej serce. Można powiedzieć, że była to miłość od pierwszego wejrzenia. Przez nieprzyjemne wydarzenia z przeszłości, bała się mu zaufać. Chciała sprawdzić jego uczucia względem niej, przez co omal go nie straciła. Na jej szczęście, chłopak szybko jej wybaczył, po czym stali się parą. Od zakończenia pierwszego sezonu "Niebieskowłosej tajemnicy " zamieszkała wraz z bratem i jego dziewczyną na Ziemi. 

Loren pragnie być odważną, silną, niezależną kobietą, która nie boi się stawić czoła przeciwieństwom losu. Mimo ogromnych chęci i nie wątpliwej odwagi, nigdy nie potrafiła i nie potrafi dorównać innym żołnierzom. Brak jej siły fizycznej, oraz psychicznej. Nadrabia to jednak chęcią walki, oraz wyjątkową wiernością, czego dowiodła, nie wydając brata, mimo tortur zadawanych przez Scarlett. 

Wygląd

Loren ma lekko zieloną cerę, oraz duże, brązowe oczy i charakterystyczne zielone włosy opadające na ramiona. Posiada również  uniesiony w górę nos i miętowy odcień ust.
Loren rarity by oliwixa123-d8odbm4

by Oliwixa123

Jest wyjątkowo wysoką jak na swój wiek, co pomagało jej swego czasu podszywać się pod siedemnastolatkę. Dziewczyna jest zgrabna, jednak brakuje jej mięśni, nad czym często ubolewa.

Ubiera się zazwyczaj w stary brązowy t-shirt, odsłaniający pępek, lekko zniszczone bojówki i wojskowe glany. Dziewczyna nigdy nie przywiązywała uwagi do stroju, dla niej elegancja jest zbędna.

W "Bądźmy poważni" zamienia stare spodnie, na ciemno-niebieskie rurki. 

Loren latynoska II

Loren as latynoska - 16 lat

Po użyciu zmieniacza ciał

Gdy Loren przebywa na Ziemi używa tak zwanego "zmieniacza ciał". Jest wtedy latynoską, o brązowych oczach. Jej usta są malinowej barwy.

Biografia

Loren urodziła się w 1988 roku na Diretio jako córka dowódcy partyzantki, Sumbula i Nigar. Jej narodziny odbyły się w najkrwawszym okresie wojny.

Najmłodsze lata życia

Mimo nieciekawych okoliczności jej narodzin, Loren aż do trzeciego roku życia żyła normalnie. Była oczkiem w głowie rodziców, którzy nie odstępowali swoich dzieci na krok. Można powiedzieć, że dziewczyna rosła szybciej od swoich rówieśników, o czym świadczy fakt, że obecnie wygląda na siedemnastolatkę.

Śmierć matki

Życie Loren przebiegało całkowicie normalnie, aż do trzeciego roku życia. Wtedy jej matka została zamordowana przez swojego męża. Raritówna mocno przeżyła jej śmierć. Przez wiele lat żyła w przekonaniu, iż Nigar z własnej woli popełniła samobójstwo, co okazało się nie prawdą.

Ruch oporu

Po śmierci matki, ojciec nigdy nie wrócił z nimi do domu. Dbając o bezpieczeństwo dzieci, zabrał ich do siedziby Ruchu Oporu, gdzie szkolić się mieli na żołnierzy. Tam ojciec wmawiał jej, że jedynym słusznym uczuciem jest nienawiść, oraz to że powinna wyeliminować wszystkie wyższe uczucia. W tym wieku Loren była bardzo podatna na wpływy, co odbiło się na jej psychice. Jej relacje z ojcem pogorszyły się, przez co jej jedynym oparciem był brat. W siedzibie Ruchu Oporu, dziewczyna nauczyła się skutecznie zabijać, jednak ani razu nie doprowadziła do czyjeś śmierci.

Śmierć ojca i pierwsza egzekucja

Gdy Loren miała osiem lat, jej ojciec zginał na jednej z bitew. Dziewczyna jednak nie przeżyła tego tak bardzo jak śmierć matki. Po tym wydarzeniu jej brat został dowódcą RO, a ją ustanowił na stanowisko swojej zastępczyni. Z początku nie odnajdowała się w nowej sytuacji, jednak wszystko zmieniła egzekucja. Jej pierwszym zadaniem było zabicie zdrajców RO. Choć niechętnie, Loren wystrzeliła z broni i zabiła pierwszą osobę. Na początku nie potrafiła zabić reszty, widok krwi jej przerażał. Zmieniło się to jednak, gdy Jeremi utwierdził ją w przekonani, że w zabiciu zdrajców nie ma nic złego, ponieważ (jak sam stwierdził) nie zasługują oni na miano człowieka. Po tych słowach, Loren bez żadnych wyrzutów zabiła resztę. Po tym wydarzeniu zabójstwo nie było dla niej niczym złym. Po tym wydarzeniu zabijała z zimną krwią.

Poznanie Fineasza i Ferba i pobyt na Ziemi.

Kiedy miała 13 lat, poznała Fineasza, Ferba i ich przyjaciół. To ona udzieliła im pomocy i dzięki niej przeżyli. Obiecała, że pomoże im wrócić na Ziemię, czym prawie nie przypłaciła życiem. Z pomocą Jeremiego uratowała Hermionę. Loren trafia na Ziemię w odcinku "Znowu na Ziemi", gdzie rozwija się jej znajomość z Bufordem.

Osobowość

Nie mam pojęcia o czym do mnie mówisz, idioto. Jesteś serio taki ciemny, że nie docierają do ciebie żadne argumenty? W tym przypadku radzę skontaktować się z dobrym psychiatrą, ja tu nic nie pomogę.
- Loren w odcinku Ogrom wszechświata"

Loren posiada w sobie wiele sprzeczności. Z jednej strony daje wrażenie odważnej, pewnej siebie samotniczki, z drugiej natomiast jest niepewną siebie, żyjącą w wiecznym strachu dziewczyną.

Odważna

Loren nie boi się stawać do walki, nawet jeżeli jest pewna przegranej. Według niej od życia, ważniejszy jest honor. Potrafi też zabić z zimną krwią, jednak zawsze jest gotowa stanąć w obronie swoich bliskich.

Niepewna siebie

Jest to jedna z jej największych sprzeczności. Loren nie potrafi funkcjonować sama, o czym może świadczyć fakt, że przez cały czas trzyma się Jeremiego. Nie wierzy w swoje możliwości
Loren 2
, na walkę idzie z myślą że przegra, wyjątkiem są sytuację, gdy nie walczy sama, a z grupą. Nie jest też pewna zamiarów innych w stosunku do niej, o czym świadczy fakt, że zanim dopuści do siebie Buforda, sprawdza czy mu na niej zależy okłamując go.

Wierna

Loren nie każdego dopuszcza do siebie, jednak jeżeli ktoś dostąpi zaszczytu chociażby zaprzyjaźnienia się z nią, ta zrobi wszystko aby zatrzymać przy sobie tę osobę. Jest też wierna w miłości, będąc z Bufordem, nawet na moment nie spojrzała na innego.

Nieszczera

Loren często brnie w kłamstwa, następnie nie potrafi z nich wybrnąć. Dziewczyna często tego nie kontroluje. Jednak umiejętność kłamania wiele razy przydała się jej na wojnie.

PrezentdlaAsi napisyuciety

Scott (w masce) Hermiona i Loren by Oliwixa123

Impulsywna

Dziewczyna mało kiedy panuje nad emocjami. Nigdy nie ukrywa swoich uczuć, gdy jest wściekła, gotowa jest wydrapać oczy przez błahostkę. Na wszystko reaguje impulsywnie.

Przewrażliwiona

Jak wiadomo z odcinka "Umywam ręce od odpowiedzialności!", Loren jest bardzo przewrażliwiona na wielu punktach, między innymi na sobie. W każdym widzi wroga, twierdzi że wszyscy ją obgadują. Jest to spowodowane złą reputacją na rodzinnej planecie, gdzie faktycznie, mało kto był do niej przyjaźnie nastawiony. Jest również wyjątkowo przewrażliwiona na punkcie Buforda. Trzyma go z dala od innych dziewczyn, obawiając się, że któraś mu jej zabierze.

Umiejętności i zainteresowania

Posługiwanie się bronią

Loren od najmłodszych lat szkolono do walki z bronią, dzięki czemu dziewczyna nigdy nie miała problemu z
Loren drawing
wycelowaniem. Potrafi zabić nawet z największej odległości. Nie ma też problemów w posługiwaniu się tzw. białą bronią.

Aktorstwo

-A co, nie chcesz mnie w pizzeri?-Loren dobrze wiedziała o co chodzi Bufordowi, jednak wolała grać "słodką idiotkę", aby potrzymać go jeszcze w niepewności.
- Loren w odcinku "Zawodowa łamaczka serc"

Poza umiejętnościami zdobytymi na wojnie, dziewczyna ma też zdolności aktorskie. Potrafi wczuć się w każdą rolę, co pomaga jej w wielu sytuacjach.

Muzyka

W odcinku "Królowa zemsty" Loren wspomina, iż uwielbia śpiewać. Potrafi również grać na gitarze. Umiejętności te nabyła przy śpiewaniu przy ognisku. Jak sama mówi, jej głos przypomina głos anioła, co często wykorzystuje.

Taniec

Loren odziedziczyła taneczny talent, po matce, zawodowej tancerce, Nigar Rarity. Uwielbia tańczyć, sprawia jej to przyjemność, oraz wykorzystuje tę umiejętność do ubliżania innym.

Historia

Tak samo jak Jeremi, Loren jest pasjonatką historii, a w szczególności Imperium Osmańskim. Co ciekawe jej idolką historyczną jest postać, która nie odegrała znaczącej roli, sułtanka Mahidevran.

Lubi również zagłębiać się w mitologię Antyczną, oraz Słowiańską. Uważa, iż politeizm jest ciekawy, wiele mitów zna na pamięć.

Rodzina

Mimo młodego wieku, Loren bardzo dobrze pamięta swoich rodziców. Wspomnienia o nich nie wywołują u niej smutku. Przyzwyczaiła się do ich nieobecności. Mimo to, ich słowa mają ogromny wpływ na jej późniejsze życie.

Sumbul Rarity (ojciec)

Sumbull był najwyższym członkiem w partyzantce i dowódcą Ruchu Oporu. Za życia wiele razy zdradzał swoją żonę, jednak nie chciał rozwodu, gdyż to jej zawdzięczał pieniądze i stanowisko. Był twardym mężczyzną bez skrupułów. Podczas wojny zabił wiele ludzi, jednak los planety nigdy nie leżał mu na sercu. Wbrew pozorom, za jego dowodzenia, sytuacja Diretio była w opłakanym stanie. Stoi za śmiercią swojej żony, gdyż zapragnął przejąć jej pieniądze. Chciał ich wyszkolić na morderców bez skrupułów. Wyższe uczucia takie jak miłość, czy przyjaźń stały się dla niego wadą uwłaczającą człowiekowi. W wieku 32 lat zginął na jednej z bitew.

Loren nie miała dobrych relacji z ojcem. Uważała go za niegodnego zaufania. Mimo to, w pewnym stopniu chciała być taka jak on. Jego śmierć nie wzbudziła w niej większych emocji, z czego można wywnioskować, iż nie była z nim w żaden sposób zżyta. Mimo to, wiedziała że jest przez niego kochana.

Nigar Rarity (matka)

Nigar była bardzo ciepłą i życzliwą kobietą o słabych nerwach. Pochodziła z bogatej rodziny, jednak sama była wyjątkowo skromna. Bardzo kochała swojego męża, jednak nie była świadoma iz ten ją zdradza. Swoje dzieci traktowała jak skarby. Wpajała im najważniejsze wartości i śpiewała kołysanki, które Loren pamięta do dziś. Została zamordowana przez swojego męża.

Loren nie pamięta dobrze matki, mimo to dobrze ją wspomina. Bardzo ją kochała i mocno przeżyła jej śmierć.

Jeremi Rarity (brat)

Jeremi jest dowódcą Ruchu Oporu. Stanowisko "odziedziczył" po ojcu, który zginął przy jednej z bitew. Zawsze nosi przy sobie pistolet, jest to coś w rodzaju "nawyku". Jest bardzo odpowiedzialny jak na swój wiek, dzięki czemu zjednał sobie sympatię wielu ludzi. Jego drugie imię to Sulleyman z czego jest dumny. Jego pasją jest historia, a w szczególności Imperium Osmańskie. Mimo, iż wychowywał się w czasach wojny, zachowuje się jak typowy nastolatek.

Loren ma bardzo dobre relacje z bratem. Kocha go i ufa bezgranicznie. Nie zdając sobie sprawy, często chowa się za nim, samej nie potrafiąc stawić czoła wyzwaniom.

Relacje

Buford Van Stomm

<tu się dopisze, gdy skończę ZiPZ.>

Odkąd stali się parą, Loren nieco odbiegła od tego, jak wcześniej widział ją Buford. Okazało się, iż jest ona niebezpieczną dla otoczenia zazdrośnicą, która zadziwiłaby nie jedną yandere.
Romantyczne
Raritówna bowiem w każdej przedstawicielce płci pięknej widziała zagrożenie. Van Stomm był więc dość mocno ograniczony, a jego własna dziewczyna wywoływała w nim lęk. Dziewczyna nie widziała nic złego w grożeniu mu postrzeleniem, gdyby ten miał spojrzeć na inną.
Nagroda2

pocałunek by FunnyFranky

Z kolei Buford denerwuje ją swoim, jak ona to nazywa, prostactwem i lekceważącym podejściem do życia. Chłopak nawet nie próbował brać życia na poważnie, co działało jej na nerwy.
Przez różnice zainteresowań i osobowości parze często ciężko jest się dogadać. Często się przez to kłócą, jednak mimo wszystko, wciąż są razem. Jest to wynik bardziej przywiązania, jednak póki się kochają, będą razem.

Ferb Fletcher

Loren o Ferbie

Loren z początku traktowała Ferba obojętnie. Zmieniło się to, podczas pobytu w trzecim wymiarze. W odcinku "Królowa zemsty" Raritówna zaprasza chłopaka na pizzę, przy czym zaczynają rozmowę. Dziewczyna zaczyna traktować go jak dobrego przyjaciela. Ich relacja robi się o wiele bardziej zażyła w rozdziale "Gwardia Valmiry i Jake'a", gdzie Ferb jako jedyny decyduje się iść za nią. Ona, choć liczyła bardziej na wsparcie Buforda, jest mu wdzięczna. Mimo, że podczas tej podróży chłopak niejednokrotnie doprowadza ją do szału, stał się też o wiele bliższy. Dziewczyna troszczy się o niego i dba, żeby nic mu się nie stało. Jej sympatię do niego widać szczególnie w odcinku "Kanałami do wolności", gdy zamiast uratować tylko siebie, postanawia mu pomóc, ryzykując tym samym swoim życiem.

Ferb o Loren

Tak jak wyżej, Ferb z początku traktował ją obojętnie. Zmienia się to jednak podczas pobytu w trzecim wymiarze. W odcinku "Królowa zemsty" idzie z nią na pizzę, przy czym rozmawia z nią. Z początku zaskoczony jest jej zainteresowaniami, jednaz z biegiem czasu znajduje z nią wspólny temat. Uważa ją za ciekawą dziewczynę, jednak nie czuje względem niej żadnych romantycznych uczuć.

Sytuacja zmienia się, gdy w rozdziale "Gwardia Valmiry i Jake'a", gdy chłopak zaczyna się nią martwić. Jako jedyny idzie z nią, dba by nic jej się nie stało i wspiera ze wszystkich sił. Jednocześnie odczuwa wstyd wobec faktu, iż Loren jest od niego znacznie silniejsza, jednak mimo to, dobrze czuje się w jej towarzystwie.

Jully Aga

Loren o Jully
Loren od początku lubiła Jully. Traktowała ją jak starszą siostrę. Była dla niej wzorem do naśladowania. Im była starsza tym coraz bardziej zaczęła traktować ją jak przyjaciółkę. Wspiera jej związek z Jeremim, często nazywa ją swoją szwagierką. Obecnie traktuje ją jak swoją przyjaciółkę, można powiedzieć nawet że jak siostrę. Była by gotowa oddać za nią życie.
Jully o Loren
Jully od początku polubiła Loren, głównie z tego powodu, iż była ona siostrą Jeremiego. Była dla niej jak młodsza siostra. Nauczyła ją między innymi gry na gitarze. Martwiła się o nią, gdy zaginęła. Można powiedzieć, że traktuje Loren jak przyjaciółkę, a nawet jak siostrę.

Sophie Adventure

Loren o Sophie
Loren początkowo nie zwracała uwagi na Adventurównę. Uważała ją za klasyczną ziemiankę, nie czuła potrzeby zaprzyjaźnienia się z nią. Ich relacje zmieniły się, gdy Loren na stałe przeniosła się na Ziemię. Zaczęła więcej czasu spędzać z Sophie. Mimo iż w wielu przypadkach działała jej na nerwy - lubiła ją. Nie potrafiła znieść faktu jakoby blondynka mogła przegrać z Nicole, dlatego zagrzewała ją do walki. Choć często bywa poirytowana naiwnością blondynki, lubi ją i docenia. Co nie znaczy, że nie wykorzystuje czasem wady Advenurówny dla własnych celów.
Sophie o Loren
Sophie z początku była nieufna codo Loren. Wiele razy ostrzegała Hermionę przed nią. Wiedziała o jej wpływy na Buforda poniekąd traktując to, jako zagrożenie. Z czasem jej podejrzenia w stronę Raritówny zaczęły słabnąć. Gdy ta przeprowadziła się na Ziemię, Sophie siłą woli zaczęła spędzać z nią więcej czasu. Gdy poznała ją bliżej, polubiła ją. Obecnie między nimi jest coś na wzrór przyjaźni.

Fineasz Flynn

Loren o Fineaszu Loren nie przywiązywała większej uwagi Fineaszowi. Traktowała go jak zwykłego ziemianina nie wyrużniającego się z tłumu. Relacje te długo się nie zmieniały. Dopiero po zakończeniu wakacji stają się sobie bliżsi.
...
Fineasz o Loren
...

Hermiona Vitaris

Loren o Hermionie
Z początku Loren nie zwróciła większej uwagi na Hermionę. Zmieniło się to z biegiem czasu, gdy zaczęła podejrzewać u niej pozaziemskie pochodzenie. Nie robiła jednak nic, by dowieść swoich racji. Gdy dowiedziała się, iż jej podejrzenia są prawdziwe, nie wyglądała na przejętą. Obecnie uważa Hermionę za dobrą znajomą.
Hermiona o Loren
Hermiona z samego początku była nie ufna co do Loren. Wiedziała, że domyśla się ona prawdy o niej. Nie robiła jednak nic, aby jej zaszkodzić, mimo że wiedziała o jej silnych wpływach na Buforda. Nie darzyła ją ani nienawiścią, ani przyjaźnią. Obecnie traktuje ją jak dobrą znajomą.

Irving Du Bois

Loren o Irvingu
...
Irving o Loren
...

Baljeet Tjinder

Loren o Baljeet'ie
Loren nie ma wyrobionego zdania o Baljeet'ie, gdyż nie miała okazji porozmawiać z nim sam na sam. Nie śpieszy się z poznaniem go bliżej, najprawdopodobniej jest jej obojętny.
Baljeet o Loren Baljeet nie miał okazji porozmawiać z Loren sam na sam przez co nie zna jej zbyt dobrze. Mimo to, uważa ją za za zadufaną w sobie egoistkę. Mimo to, wspiera jej związek z Bufordem.

Fretka Flynn

Loren nigdy osobiście nie rozmawiała z Fretką. Jednak gdy o niej wspomina nazywa ją "desperatką", bądź "wariatką". Flynnówna natomiast nie przejmowała się szczególnie przesłuchaniem Loren przezludzi Scarlett. Uważała ją za tą, która zna wszechświat jak własną kieszeń. Ma o niej dobre zdanie.

Scarlett Sultan

Loren o Scarlett
Loren najbardziej na świecie nienawidzi Scarlett. Uważa ją za największe zło, które chodzi po tym świecie. Obwinia ją za wszystko co złe ją spotkało. Jej największym marzeniem było zabicie rudowłosej. Nawet po jej śmierci, Loren ma ogromny uraz co do niej i agresywnie reaguje na chociażby wspomnienie o niej.
Scarlett o Loren
Scarlett początkowo traktowała Loren jak zwyczajnego żołnierza z wrogiej armii. Nie widziała w niej szczególnego zagrożenia, aż do odcinka Przelana krew gdy przez Raritównę omało nie ginie. Poprzysięgła wtedy zemstę na niej. W odcinku "Powrót do domu" by dowiedzieć się kto jest dowódcą RO uprowadza rywalkę i wymusza na niej zeznania co kończy się jej porażką.

Amy Milton

Loren o Amy

Gdy Loren poznała Amy uznała ją za typową dziewczynę nie wyróżniającą się z tłumu. Była jej obojętna, choć Raritówna nie wykluczała zaprzyjaźnienia się z nią. Zmieniło się to jednak w odcinku "Królowa zemsty", gdy ta odkrywa fakt, iż blondynka próbowała uwieść Buforda i to ona stoi za zniszczeniem ich relacji. Wtedy
Pojedynek na ulicy

by funnyFranky

Loren straciła kontrolę nad sobą, zabiła by ją, gdyby nie interwencja policji. Nawet gdy w końcu zeszła się z Bufordem, nie umie zapomnieć Milton'ównie dawnych krzywd i chowa urazę, by w końcu móc się zemścić.

Amy o Loren
Amy od samego początku pomiatała Loren. Chciała dopiec jej bez powodu, w tym celu podrywając Buforda. Nie kierowała co do niej żadnych neatywnych uczuć, była jej obojętna. Zmieniło się to jednak, podczas pierwszej konfontacji, gdy Raritówna wycelowała do niej pistolet, omal jej nie zabijając. Od tego momentu, panicznie się jej boi, nigdy nie wywyższa się w jej obecności.

Nicole Strong (OC Sary124)

Loren o Nicole

Loren z początku myślała o Nicole jak o konkurentce do serca Buforda. Była zdolna ją zabić. Zmieniło się to jednak, gdy kosmitka dowiedziała się, że metyska również wychowała się w czasach wojny. Nazwała ją wtedy "koleżanką po fachu". To jej zwierzyła się ze swoich uczuć do Buforda. W opowiadaniu "Ogórki, wesele i lekarz - czyli jak wytrącić Fretkę z równowagi", dziewczyna wyraźnie cieszy się na widok przyjaciółki. Martwi się też o jej zdrowie (podejrzewała, iż Strongówna może
CCF20150505 00000

Loren i Nicole by Sara124

cierpieć na zatrucie pokarmowe, co w jej stronach jest chorobą śmiertelną). Cieszyła się też na wieść o jej ciąży. Mimo to, zdawała się być lekko zazdrosna o to, że związek Nicoli z Bufordem jest bardziej namiętny od jej związku.

Nicole o Loren

Nicol z początku nie była zainteresowana znajomością z Loren. Wolała poznać inno-wymiarowego Buforda. Na Rarity w ogóle nie zwracała uwagi. Zmieniło się to, kiedy Loren nazwała ją zdrobniale - "Nikki". Nicole nie znosi zdrobnień, jednak zachowała stoicki spokój i powiedziała, żeby wyjaśniły sobie ten konflikt (choć nie do końca sama wiedziała, czym on jest spowodowany), dla osobności. Kiedy zostają same, Strongówna zaczyna grozić Loren. Ani trochę nie dziwi ją fakt, że innowymiarowa koleżanka ma przy sobie pistolet. Nicol zaczyna wypytywać Buforda o Loren i domyśla się dlaczego kosmitka ją tak znienawidziła - przez zazdrość. Kiedy Loren atakuje Nicol, ta nic sobie z tego nie robi i z łatwością odpiera jej atak. Sama jednak nie kontratakuje, twierdząc, że nie jest już na wojnie i nie musi tego robić. Wtedy Loren zdradza jej swoją tożsamość - jest kosmitką, która też żyła na wojnie. Dziewczyny zaczynają rozmawiać o wspólnych zainteresowaniach i wymieniać się doświadczeniami. Nicol widzi w Loren siebie samą, jaką była w młodości. Strongówna strasznie ją polubiła. Loren stała się jej innowymiarową przyjaciółką.

Wystąpienia

Lorenlatynoska

Loren po użyciu modulatora ciał by Sara124

Serie

Niebieskowłosa tajemnica

Bądźmy poważni

...i Nicol

Czas bez zmian

Odcinki pisane z innymi użytkownikami

Na konkursy/UR

Inne

Galeria

Loren latynoska
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Poglądy

Loren ma specyficzne spojrzenie na świat. Z jednej strony jest otwarta na inne wyznania, chętnie wdaje
Poglądy Loren

Loren jej podejście do świata

się w kulturalne dyskusje z wyznawcami innych wiar, a jednocześnie jest całkowicie zamknięta na inne orientalcje seksualne, niż heteroseksualizm. Jak sama twierdzi, jest w stanie wydrapać oczy każdemu homoseksualiście gołymi rękoma. Tym samym nie cieszy się szczególną popularnością wśród swoich tęczowych znajomych, z wzajemnością. I ona nie jest chętna do pogłębienia z nimi relacji.

Nienawidzi fałszowania historii. Właśnie dlatego uznaje, iż znajomość chociażby jej podstaw jest obowiązkowa. Często wypowiada się na temat danego wydarzenia historycznego, nawet gdy nie ma o nim pojęcia. Jak sama twierdzi, trzeba wyciągać wnioski z przeszłości, bo historia bardzo lubi się powtarzać. Dlatego właśnie popiera obowiązkową służbę w wojsku.

Inne informacje

  • Uwielbia tańczyć i świetnie jej to wychodzi.
  • Jest beznadziejna z przedmiotów ścisłych.
  • Poza powieściami historycznymi uwielbia również kryminały.
  • Początkowo miała być jednosezonową postacią, która nie będzie mieć większego wpływu na losy głównych bohaterów. Jak na ironię, obecnie jest postacią, która przeżyje wszyskie moje OC z pierwszego pokolenia, oraz postacie serialowe.
  • Uczęszcza do klasy I A gimnazjum i jest w niej jedyną dziewczyną.

Pierwowzór i początkowe plany Loren

Zaczynając serię "Niebieskowłosa tajemnica" nie miałam zamiaru wprowadzać Loren. Główną bohaterką miała być jedynie Hermiona. Zmieniło się to od odcinka "Wojna" gdzie potrzebowałam ostrej wojowniczki, która w jakiś sposób ochroniłaby głównych bohaterów. W pierwszych odcinkach wydaje się twarda i bezwględna, dlatego iż wcale nie miała zaliczać się do moich najważniejszych OC. Z biegiem czasu zaczęłam lubić tę postać, dlatego jej wątek stał się jednym z ważnieszych. Jednocześnie zaczęła upodabniać się charakterem do Nicole Strong, dlatego z biegiem czasu, Loren okazuje się być niepewna i bojaźliwa ukrywająca te cechy pod maską bezwględnej wojowniczki. Mimo to, nie miała dożyć końca serii. Miała zginąć w jednej z bitew, jednak zaczęłam się do niej przyzwyczajać i nie potrafiłam tak po prostu jej zabić. Jej losy potoczyły się całkowicie inaczej, jednak w dalszym ciągu chciałam uśmiercić ją w młodym wieku. Wpadłam wtedy na pomysł uśmiercenia jej przy porodzie Dylana, jednak jak już we wcześniejszym przypadku, nie potrafiłam.

Obecnie Loren jest na równi z resztą moich OC i nie zamierzam rezygnować z jej wątku.
EDIT:Swego czasu mocno interesowałam się teologią. Nad każdą sporo czytałam i zaczęłam nadawać jakieś wyznania moim OC. Loren z początku miała być muzułmanką, jednak szybko zrezygnowałam z tego pomysłu. Ostatecznie Loren jest poganką i wierzy w pradawnych bogów na wzór słynnego Króla Juliana.