FANDOM

Zło to pojęcie względne. Ale jeśli miałbym się określić, tak jestem zły.
- Doktor GU do Fretki w STORY "Stary znajomy"

Ludwik Klaus Wulfryd Tyberiusz Gugungtenpruljungingen IV

Ludwik

Doktor GU

Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: funnyFranky
Debiut: Stary znajomy
Wiek: 43 lata
Pochodzenie: Quartanin
Miasto rodzinne: Quarta
Data urodzenia: 14 kwietnia 1964
Rodzice: Ludwik Klaus Wulfryd Gugungtenpruljungingen III,

Gertruda Gugungtenpruljungingen

Rodzeństwo: Edmund Gugungtenpruljungingen
Dalsza rodzina: Paulin Heller - daleka krewna

Ludwik Gugungtenpruljungingen przez znajomych nazywany Doktor GU, GU-GU lub Guś. Jest złoczyńcą i jednym z pierwszych nemezis Pepe. Jego pragnieniem życiowym i jednocześnie obsesją jest chęć zemsty na Agencie P i zawładnięcie nad światem. Ma fioła na punkcie porządku i czystości. Nim rozpoczął karierę złoczyńcy pracował w szkole w Danville jako nauczyciel i pedagog szkolny. Nigdy się w nikim nie zakochał.

Historia

Urodził się 14 kwietnia 1964 na rodzinnej wyspie Quarcie, gdzie mieszkał do osiągnięcia pełnoletniości. Gdy ukończył 18 lat opuścił wyspę z powodów rodzinnych. Jego ojciec niespecjalnie przejmował się jego losem i nie poświęcał mu za wiele uwagi. Matka faworyzowała młodszego syna, który był dla brata złośliwy i uprzykrzał mu życie.

Mężczyzna przeniósł się do Danville, gdzie rozpoczął normalne życie. W wieku 21 lat ukończył studia z wydziału fizyki, oraz psychologi jako jeden z prymusów. W rok później zrobił doktorat. W międzyczasie rozpoczął pracę w miejskiej szkole. Chęci zawładnięcia nad światem nabrał w wieku 25 lat po obejrzeniu filmu historycznego o największych złoczyńcach świata. On również chciał się zapisać jakoś w historii, a ponieważ przez swojego ojca nienawidził dobroczynności, wybrał drugą opcję. Od tamtego momentu zaczął planować jak zawładnąć światem, w międzyczasie złoczyniąc czym zainteresowała się O.W.C.A. i gdy miał 30 lat otrzymał swojego pierwszego nemezis.

W szkole pracował do 39 roku życia, tuż przed porzuceniem posady nauczenia jego nemezis stał się Pepe. Rok po rezygnacji z pracy Ludwik spróbował wcielić swój plan w życie, jednak Pepe mu to udaremnił. Po nieudanej próbie zawładnięcia nad światem mężczyzna osunął się w cień, dla O.W.C.A. figurował jako zmarły. Zamieszkał w środku lasu, w niewiadomym miejscu z dala od Danville. Utrzymywał się ze spadku otrzymanym po ojcu i sprzedaży połowy rodzinnej wyspy. Larrego jako pomocnika najął rok po porażce od tamtego czasu chłopak mu towarzyszy.

W 2007 roku na jaw wyszło, iż mężczyzna żyje. Ujawinił się on usiłując dokonać zemsty na Agencie P. Więcej o tym można przeczytać tu. Niestety plan zemsty nie powiódł się. Gu postanowił więc sprzymierzyć się z obecnym nemezis Pepe Pana Dziobaka, Heinzem Dundersztycem. Więcej o tym dowiesz się tu.

Wygląd

Ludwik jest wysokim i chorobliwie szczupłym mężczyzną. Ma czarne włosy, gładko przylizane i równiutko przedzielone przedziałkiem. Na wielkim nosie spoczywają olbrzymie okulary w granatowych lub czerwonych oprawkach, pod którymi skrywają się ciemnobrązowe oczy. GU ubiera się zwykle w różowa koszulę i fioletowe spodnie zaprasowane w kancik. Na to zakłada swój roboczy kitel, a pod szyją zawiązuje zielony bądź ciemno różowy krawat. Ważnym elementem jego stroju są jego białe rękawiczki, z którymi nigdy się nie rozstaje. Na nogach nosi czarne, czubiaste męskie pantofle.

Charakter

Ludwik jest pedantyczny i bardzo schludny, lubi gdy panuje porządek i bardzo dba o higienę osobistą. Jest poważny i nigdy nie żartuje. Charakteryzuje go również nerwowość i nieuprzejmość. Mimo swej inteligencji i sporej przebiegłości, często nie docenia wroga i daje się rozproszyć. Mężczyzna ma duże problemy z kontaktami z innymi ludźmi. Ma on duże problemy z odnajdywaniem się w społeczeństwie. Jest osobą asocjalną i pozbawioną empatii, ludzi lubi jedynie wykorzystywać do własnych celów. Nie potrafi on przywiązać się do drugiego człowieka, obdarzyć go zaufaniem, czułością czy okazać mu wdzięczność. Nie ma wstydu, czy poczucia winy. Ludwik nie liczy się również z cudzym zdaniem.

Rodzina

Od pokoleń ród Gugungtenpruljungingenów mieszka na niewielkiej wysepce Quarcie, która jest niepodległym i niezależnym państewkiem. Jest to bardzo bogata i poważana rodzina. Na Quarcie znajduje się prywatne sanatorium i park rozrywki należące do rodziny Gugungtenpruljungingenów.

Ludwik Klaus Wulfryd Gugungtenpruljungingen III - ojciec

Pochodzi z bardzo bogatego rodu. Mieszka na Quarcie skąd prowadzi kilka organizacji dobroczynnych. Ojciec GU-GU bardziej angażuje się w życie innych i dobroczynność, niż życie własnej rodziny. Poświęca rodzinie niewiele czasu. Z tego powodu GU znienawidził dobroczynienie, wyrzekł się rodziny i opuścił wyspę.

Gryzelda Gugungtenpruljungingen (Heller) - matka

Jest to kobieta z dobrego domu, stanowcza i surowa dla swojego starszego syna. Znacząco faworyzuje swojego młodszego potomka, co bardzo irytuje Gusia. To właśnie przez nią GU ma fioła na punkcie porządku i jest strasznie pedantyczny.

Edmund Gugungtenpruljungingen - młodszy brat

Jest pupilkiem swojej mamy. Nie zalicza się do najmilszych, jest rozpieszczony i bardzo wredny w stosunku do starszego o rok brata. Mężczyzna jest bardzo przywiązany do rodzinnej wyspy i rzadko ją opuszcza. Ludwik go nie znosi.

Paulin Heller - daleka krewna

Nie znają się. Jest to jego daleka rodzina - córka syna siostry ojca jego ojca. Ludwik nie jest zainteresowany dalszą, ani bliższą rodziną dlatego nigdy nie trudził się by się z nią zapoznać.

Relacje

Larry Stevenson

IMG 20160608 182435

Rysunek Doktora GU wykonany przez LordKirino2.

Przez doktora jest nazywany Larrry. GU traktuje Lerrego jak służącego, taki przynieś, wynieś, pozamiataj. Ma do niego znikome zaufanie i wszystkie wtopy, i niepowodzenia zwala na niego. Ciągle go krytykuje i każe mu zacząć porządnie się ubierać. Na staż przyjął go tylko dlatego, bo chciał mieć takiego stażystę jak MM.

Larry traktuje Gusia trochę jak wzór do naśladowania, trochę jak osobę od której chce się odbić by zdobyć wyżyny. Nie jest mu w pełni oddany i gdy zaczyna się robić naprawdę gorąco jest w stanie opuścić swego mentora. Stevenson nie jest tak bezwzględny jak Ludwik przez co nie zawsze jest w stanie wykonać wszystkie jego rozkazy.

Pepe Pan Dziobak

Pepe był nemezis GU-GU zanim zaczął zwalczać Dundersztyca. Podczas jednej z misji pokrzyżował jego wieloletnie plany zawładnięcia światem i myślał, że go zabił spychając z klifu. GU jednak przeżył upadek i od tego czasu jego głównym celem i motywem działań, stała się chęć zemsty na Agencie P. Doktorek ma obsesję na jego punkcie. Nie przestał jednak marzyć o zawładnięciu całym światem i stopniowo do tego dąży. Myśl o Agencie P jednak cięgle spędza mu sen z powiek.

Oboje szczerze się nienawidzą. Pepe wie, że Doktor GU jest znacznie bardziej niepoczytalny, niż Dundersztyc i nigdy go nie bagatelizuje. Dziobak jest świadom, że mężczyzna stanowi duże zagrożenie nie tylko dla niego, ale i jego bliskich.

Dodatkowe informacje

  • Ma obsesję na punkcie Pepe Pana Dziobaka alias Agenta P.
  • Lubi dziwne połączenia kolorystyczne.
  • Jest pedantycznym złoczyńcą. Bardzo boi się ubrudzić.
  • Jest chory na nerwice natręctw.
  • Bierze leki, nie wiadomo jednak konkretnie na co.
  • Jest poważny, nie łapie ironii ani żartów.
  • Pragnie zawładnąć nad światem.
  • Nie zawiera z nikim przyjaźni, jest autsajderem.
  • Nie rozstaje się z rękawiczkami, bez których niczego nie dotknie.

Cytaty

Błahahahahah!!! Nareszcie po tylu latach!
- STORY 7 - Stary znajomy Doktor GU i jego opętańczy śmiech

On był moim nemezis, ale go pokonałem. Pokrzyżowałem jego plany zawładnięcia światem. Alllee... to nie możliwe on zginął... Byłem pewny, że zginął, że nie przeżył tego upadku...
- STORY 7 - Stary znajomy Pepe do Penny o swoich przekonaniach względem Doktora GU

Ten GU to jakiś pomyleniec. Jeszcze zrobi ci krzywdę.
- STORY 7 - Stary znajomy Fretka do Ferba o Doktorze GU

Postanowiłem sprawić sobie asystenta takiego jak ma Major Monogram.
- STORY 7 - Stary znajomy Doktor GU do Pepe o tym dlaczego zatrudnił Larrego

Nim cię poznałem, moje życie było proste. Miałem jeden jasny cel. Chciałem zawładnąć światem. Jednak po tym, co zdarzyło się trzy lata temu, moje plany uległy zmianie. Celem życia stało się coś zupełnie innego, a mianowicie, zemsta... Pragnę zemścić się na tobie Agencie P. Na tobie, na O.W.C.A. i zniszczę każdego kto stanie mi na drodze.
- STORY 7 - Stary znajomy Doktor GU do Pepe o jego planach na przyszłość

Teraz gdy GU wrócił może chcieć was wykorzystać, by się na mnie zemścić. Zwłaszcza, że wie o tobie. To nie jest Dundersztyc, z nim nie ma żartów.
- STORY 7 - Stary znajomy Pepe do Ferba

Bardzo miło mi pana poznać doktorze Dundersztyc. Nazywam się Ludwik Klaus Wulfryd Tyberiusz Gugungtenpruljungen IV i myślę, że możemy mieć ze sobą wiele wspólnego.
- STORY 11 - W odwiedzinach Doktor GU do Dundersztyca

Dzisiaj podbijemy ten świat, a jutro wszystkie pozostałe!
- STORY 13 - Misja-wieloświat Doktor GU w ciele MM

Wystąpienia

Story

Inne

Wiesz DS jesteśmy do siebie podobni... Od razu to dostrzegłem. Tyle, że ty jesteś słaba, a ja nie. Ja nie mam skrupułów, nie mam sumienia, uczuć. Nie jestem zwykłym człowiekiem, jestem kimś znacznie więcej. Kimś potężniejszym od zwykłego śmiertelnika. Jestem Rex Niger.
- Rex Niger w Inni my

Odpowiednik Ludwika z Wymiaru Beta nazywany jest Rexem Nigerem. To samozwańczy król wyspy (ale nie taki fajny jak Julian). Jest despotą, prowadzi rządy absolutne i totalitarne. Rządy na Quarcie przejął po śmierci swego ojca, który został zamordowany przez zdradzieckiego sługę. Z tego powodu, Niger srogo karze wszelkich zdrajców. Uważa się za kogoś więcej niż człowieka, ma bardzo zawyżoną samoocenę. Przez wrogów i poddanych jest również nazywany Krwiopijcą, z powodu plotek które głoszą, że pije ludzką krew by stać się silniejszym. W dzieciństwie ojciec wpoił mu, że najważniejsze to przekazanie dziedzictwa swemu potomkowi i że ludzkie słowo jest warte życie, a najważniejszy jest szacunek. Rex Nigdy nie poznał swej matki i nie był nią specjalnie zainteresowany. Swoje rządy Niger sprawuje z wyspy i rzadko ją opuszcza. Wyjeżdża tylko w sprawach biznesowych, za wszelką cenę stara się zwiększyć swój majątek. Jest manipulantem i swych ludzi ma w wielu wyższych kręgach. Mimo swojego wieku jest bardzo wysportowany i ma świetną kondycję. Potrafi bardzo dobrze walczyć i władać białą bronią. Wśród kobiet uchodzi za przystojnego.

Historia

Bloodlust

Urodził się 14 kwietnia 1964 na rodzinnej wyspie Quarcie. Wychował go ojciec, gdyż matka zmarła zaraz po porodzie. Ojciec wpoił mu zło i zasady, którymi Rex kierował się przez całe życie. Gdy miał 16 lat jego ojciec został zamordowany przez sługę zdrajcę. Po jego śmierci Ludwik przejął rządy na Qarcie, którą władał bardziej despotycznie niż jego poprzednik. Zaczął także powiększać swe bogactwa i zyskiwać dojścia, i władzę w innych częściach świata. W wieku 28 lat przygarnął siedmioletniego chłopca Larrego, którego wychował jak własnego syna. Gdy Dundersztyc został pokonany Niger zaczął się czuć wyjątkowo zagrożony przez O.B.F.S. i RO. Był świadom, że organizacja która pokonała jego długoletniego sprzymierzeńca, może mu zagrozić. Od tamtej pory bardziej skupił się na Danville. Zaczął o wiele dokładnie infiltrować miasto i wszelkie działające tam organizacje. Pomógł on również uciec doktorowi D w zamian za wieczne posłuszeństwo i podsunął pomysł zniszczenia wymiaru Alfa, by nie stanowił on zagrożenia. Więcej o tym znajdziesz tu. Pięć lat później przygarnął Wampirzycę z której zrobił maszynę do zabijania. Po roku ich znajomości na świat przyszedł syn Nigera, Leonard.

Wygląd

Jest wysportowany i umięśniony. Ma długie, sięgające ramion czarne włosy, które są zwykle bardzo przetłuszczone. Jego brązowe oczy są przekrwione i podkrążone. Ubiera się w czarny sweter i długie, czarne spodnie. Do tego zakłada czarne buty szyte na miarę i czerwoną pelerynę z kapturem. Poza Quartą ubiera czarną pelerynę.

Charakter

sadysta, despota, manipulant, narcyz przekonany o swojej wyższości, odważny, kobieciarz

Rodzina

Od kilku pokoleń ród Gugungtenpruljungingenów włada niewielką wysepką Quartą, która jest niepodległym i niezależnym państwem. Mają pod swoimi rządami wiele ludzi. Są bardzo bogaci i wszyscy się ich lękają.

Pochodził z bardzo bogatego rodu. Mieszkał na Quarcie na której sprawował rządy tyrana. Po narodzinach pierworodnego syna zamordował żonę. Nie ufał jej i lękał się, że czyha na jego życie, ponadto nie chciał by ktoś mieszał się w metody wychowawcze syna. Sam wychował Rexa i wpoił mu zło, oraz dziwaczne zasady. Został zamordowany, przez sługę zdrajcę. Rex bardzo szanował ojca (o miłości trudno tu mówić).

Gryzelda (Heller) Gugungtenpruljungingen - matka

Zginęła przy porodzie, a raczej została uśmiercona, przez swojego męża. Ludwika nie obchodzi kim była, ani co się z nią stało.

Leonard Gugungtenpruljungingen - syn

Jest synem Rexa i Wampirzycy. Chłopak sporadycznie widywał matkę do 4 roku życia, potem ich kontakt całkowicie się zerwał. Niger, podobnie jak jego ojciec, nie chciał by mieszano mu się w wychowanie syna. Leo mimo nikłego kontaktu z matką, przejął po niej sporo cech. Dobrze wie, że to co robi jego ojciec i do czego go namawia jest złe, i nienawidzi go za to.

Paulin Heller - daleka krewna

Choć Paulin osobiście nigdy nie poznała "kuzyna Ludwika", jak zwykła go nazywać, to dobrze wie kim jest. Ojciec Paulin jako daleki krewny Rexa, może liczyć na dużą pomoc ze strony swego pobratymca, z której z chęcią korzysta. To właśnie dzięki wsparciu złoczyńcy, rodzina Heller jest tak wysoko sytuowana. Paulin nie ma nic przeciw działalności swego rodaka, póki może żyć w dostatku. Dla własnego bezpieczeństwa jednak, nie ujawnia swego pokrewieństwa z nim. Podobnie Ludwik nie chwali się swymi korzeniami, jednak gotów jest wesprzeć potrzebujących członków rodziny.

Relacje

Larry Stevenson

Przez złoczyńcę nazywany Karmazynowym Admirałem. Jest prawą ręką Nigera i jednym z najwierniejszych sług (zaraz obok Wampirzycy). Niger traktował go jak syna i przyszłego dziedzica, póki na świat nie przyszedł jego biologiczny syn. Larry pracuje dla Rexa od najmłodszych lat, od 7 roku życia. Rex ufa mu prawie w stu procentach i bardzo docenia, jednak srogo każe za błędy w sztuce złoczynienia. Niger posłużył się Larrym by zinfiltrować Ruch Oporu oraz O.B.F.S.

Wampirzyca

Rex i Wampirzyca

Wampirzyca została przygarnięta przez Rexa Nigera w wieku 18 lat. Mężczyzna spotkał ją na ulicy i zaproponował, że pomoże jej stać się silną i zwalczy jej słabości. Zabrał ją na swoją wyspę i zrobił z niej bezlitosnego potwora. Niger do pewnego czasu ufał Wampirzycy, która była jego wiernym sługą i kochanką. Wykonywała ona dla niego misje specjalne takie jak eliminowanie jego wrogów i przeciwników. Dziewczyna do pewnego czasu wykonywała wszelkie polecenia Rexa i była mu wierna jak pies. Zmieniło się to jednak po kilku latach. Ludwik i Wampirzyca mają syna, jednak mężczyzna nie pozwala widywać się dziecku z jego matką.

O.B.F.S.

Niger ma na pieńku z całą Organizacją. Początkowo nie traktował jej osobowo. Infiltrował ją z zewnątrz, badał i przysparzał wiele roboty swoimi poczynaniami. Zmieniło się to jednak, gdy Ferb Fletcher dostał za zadanie rozpracowanie go. Niger zaczął traktować Fletchera jako swego głównego nemezis i utrudniać mu życie. Mężczyźni nigdy nie poznali się osobiście, nie przeszkadza im to by szczerze nienawidzić się na wzajem.

Debiut i wystąpienia

Po raz pierwszy pojawił się na sam koniec Story 16 Part 7 "Po drugiej stronie lustra". W Story jest postacią epizodyczną, jednak jeśli zdecyduję się na drugi sezon z pewnością pojawi się w Story "Tomato kolor czerwieni". Docelowo postać Rexa Nigera została stworzona na potrzeby opowiadań "Inni my". Będzie odgrywał istotną role w drugim sezonie tych opowiadań.

Ludwik Gugungtenpruljungingen z Wymiaru Omega w przeciwieństwie to swych odpowiedników działa na rzecz dobra ludzkości. Należy do Frontu Wyzwolenia Ziemi, gdzie jest jednym z Wielkiej Siódemki - jest Zarządcą Sektora Drugiego, tak zwanego Trójkąta. Mieszka na Quarcie skąd dowodzi całym sektorem. Rzadko opuszcza rodzinną wyspę. Robi to tylko gdy odbywają się zgromadzenia Zarządców, udaje się wtedy przez specjalny portal znajdujący się w jego zamku na Biegun Południowy - do siedziby głównej Frontu Wyzwolenia Ziemi.

Historia

Ludwik urodził się 14 kwietnia 1964 w Nowym Jorku, gdzie wychowywał się do uzyskania pełnoletniości. Po ukończeniu szkoły średniej udał się na studia, gdzie poznał Alberta Shine z którym szybko się zaprzyjaźnił. Łączyła ich bardzo silna braterska więź, dlatego też po ukończeniu studiów planowali wspólną przyszłość zawodową.

Wszystko zmieniło się jednak, gdy Shine poznał osiemnastoletnią Susannę September, w której się zakochał, a w krótki czas później wziął ślub. Z tego powodu ich plany biznesowe ulec musiały zmianie. Na domiar wszystkiego latem 1990 roku doszło do najazdu istot z innej planety.

By powstrzymać przybyszów Ludwik wraz ze swym przyjacielem i starymi znajomymi, postanowili założyć organizację, mającą na celu powstrzymanie inwazji. Więcej informacji o organizacji można znaleźć tu. Gugungtenpruljungingen został przydzielony do opieki nad Trójkątem, którym postanowił dowodzić z rodzinnej wyspy Quarty, która od jakiegoś czasu była już niezamieszkana.

Wygląd

Ludwik jest osobą wysoką i szczupłą. Ma czarne, krótkie włosy i ciemnobrązowe oczy. Zwykle ubiera się w ciemnozielony golf i czarne spodnie bojówki. Do tego zakłada długi, również czarny, skórzany płaszcz. Chodzi w wysokich butach traperach, które ułatwiają mu przedzieranie się przez zaspy śnieżne, podczas pobytu na Południu. Mimo że jest samotnikiem, bardzo dba o swój wygląd i regularnie się goli.

Charakter

Mężczyzna jest bardzo spokojny i powściągliwy. Ogromnie uważa na swe czyny i słowa. Zawsze dziesięć razy pomyśli nim coś powie. Cechuje go olbrzymie opanowanie i cierpliwość. Jest przebiegły, inteligentny i bardzo pamiętliwy. Nigdy nie zapomina doznanych zdrad, czy upokorzeń i bardzo rzadko przebacza. Jest osobą bardzo wpływową, a także lubianą. Potrafi zmanipulować niemal każdego. Nigdy nie gra w otwarte karty i zawsze musi mieć przed innymi sekrety. Uwielbia bawić się ludźmi, jednak nie są mu oni potrzebni do szczęścia. To typ samotnika. Jest bardzo pedantyczny i obowiązkowy. Zawsze musi mieć wszystko dopięte na ostatni guzik i dopracowane do najdrobniejszego szczegółu.

Debiut i wystąpienia

Oficjalny debiut Ludwika będzie miał miejsce w Story 27 "Wymiar Omega", jednak pojawił się on również w historii "Kuzynka z Innego Wymiaru" i "Południe", opowiadaniach stworzonych na potrzeby Użytkownikowej Rywalizacji.

t - b - eFunnyFrankyGaleria
Serie
Ja i ty
Historia Fineasza i Izabeli | Historia Ferba i Danny | Historia Fineasza i Ferba
Story
Partnerka | Zmiana ról | W niepamięci | Powrót do przyszłości | Deszczowa piosenka | Wesołe miasteczko | Stary znajomy | Nagrodzeni | Ta inna rzeczywistość | Pokonać strach | W odwiedzinach | Szach-Mat | Misja-wieloświat | Etap II | Senna wycieczka | Po drugiej stronie lustra | Powrót Nazz | Magiczna noc | Przygody Agenta Spika | Bo tak | Bom.ble's | Nic specjalnego | Historia, która nie miała się wydarzyć | Melodia dla nikogo | Łapaj karpia | Tomato kolor czerwieni | Wymiar Omega | Pieprzem w oczy | Wakacyjna nutda | Na zawsze Niebieska
Wymiar Omega
Południe | Dokąd nogi poniosą | Polowanie na niedźwiedzia | Orchidea | Sekwencja zdarzeń | Front wyzwolenia Ziemi | Alternatywna rzeczywistość | Na otwartej wodzie | Daj się ponieść | Szklane ideały
Wędrując przez życie
prolog | Powroty | Pożar | Rozmowa | Zmiany | Diagnoza | Spotkanie | Komplikacje | Prawdziwy przyjaciel | Cała prawda | Agent na medal | Oręż | Nadzieja nie umiera | Uśmiechnij się | Droga zrozumienia | Sztuka niekochania | Kto sieje wiatr | Sposób ziszczenia | Prawda o tym co było | Kalejdoskop zdarzeń | Czas wyboru | Nieznane | Tańcząc na rozbitym szkle | By ocalić | Niezniszczalność | Kiedy zapragniesz | Koszty straconych szans | Chwila wytchnienia | Żyj i pozwól żyć | Serce na dłoni | Złodzieje czasu
Inni my
prolog | Osiem lat później | Misja rekreacja | Propozycja | Zostańmy agentami | O.W.C.A. | Szkoleniowiec | Nocna przechadzka | Pierwsze koty | Kropla w morzu | Agent na medal | Historia pewnej maski | Na rozstaju | Uśmiechnij się | W mrokach nocy | Sztuka niekochania | Nie bój się cieni | Stokrotka | Czarna Owca | Przyszłość w przeszłości | Czas wyboru | Żądza krwi | Tańcząc na rozbitym szkle | U wrót piekła | Pocałunek śmierci | Jail-Jelly | Pieśń żniwiarza | Chwila wytchnienia | Dowody nadziei | Bez powrotu | Ostatni list
Drobny szczegół
Harmonia relacji | Grając pierwsze skrzypce | Na ratunek sytuacji | Na skraju jutra
Omnia vincit Amor
(pisane wspólnie z NaluChan )
Decyzja | Samokontrola | Rozstanie | Pomocnik | Rewers | Iron Taro | Księżyc | Kres
Zastępowe opowieści
(pisane wspólnie z Sara124)
Nowa droga | Nowa w zastępie | Pierwsza prawdziwa miłość | Bitwa zastępów
Kroniki Świata Wynurzonego
(pisane wspólnie z VictoriaBlue )
Rozdział 2 | Rozdział 4 | Rozdział 6 | Rozdział 8 | Rozdział 10 | Rozdział 12 | Rozdział 14
Pełnometrażowe
Powiązane z seriami
Po sławę i nachos! | Heca jajeczna | Wodny zamach | Fineasz u dentysty | Dawno temu w przedszkolu | W tańcu | Kwaśne winogrona i słodkie cytryny | Ślub, węże i antagonista | Sto rad jak być szczęśliwym | Mon héros
Niepowiązane z seriami
Klejnot oceanu | Kajmakowy sok | Kęs smutku
Pisane z innymi użytkownikami
*Opko na nudę (pisane wspólnie z NaluChan )
Bohaterowie
Pierwsze pokolenie
Daniella Shine | Nazz Jefferson | DS | Paulin Heller | Scott Shine | Natalie Middleton | Malcolm Morgan | Colin McAdam | Simon Graham | Marcus Arres | Penny | Vanillia | Hanna Taylor | Ludwik Klaus Wulfryd Tyberiusz Gugungtenpruljungingen IV | Wampirzyca
Drugie pokolenie
Summer Flynn | Camille Tjinder | Nathan Van Stomm | Gavin Van Stomm
Inne
Piosenki
Zatrzymać czas | Zaśpiewaj | Złamana obietnica | Za drzwiami | Wybacz | Raz, dwa, trzy... | Pszczoły, ule i wosk! | Piekielny pocałunek | Melodia dla Nikogo | Kołysanka Sleepy Soul | Hymn Proczadzikowców | Dzika muzyka | Deszczowa piosenka | Czy to miłość?
Rodziny
Rodzina Shine | Rodzina Jefferson | Rodzina Heller | Rodzina Morgan | Rodzina Graham | Rodzina Middleton
Lokalizacje
Ogródek rodziny Flynn-Fletcher | Wzgórze Izabelli | Pokój Danielli | Grandville | Jail-Jelly | Quarta | Silveran | Wymiar Omega | Megalia
Organizacje
Front Wyzwolenia Ziemi | ROOCS | Trybunci | Saturn H.O.M.E.
Przedmioty i wynalazki
Przygody Agenta Spika
Fanon Miraculum
Jednostrzałowce
Niepowstrzymani
Rogalik prawdę Ci powie | Derpy roku | Echo przeszłości | Z nastaniem nocy | Tam, gdzie latają Akumy | Derp na Biedroblogu | W świecie Fan-Fiction | Zabawa w bohatera | (Nie)zapomniana historia | Nieplanowana przygoda z Mary Sue | Dzieje Plaggi i Ed | Mistrz kierownicy | Elfie zamieszki | Ogrzana afera | Pomocna dłoń | Koniec bezczynności | Czemu się nie uśmiechasz? | Nienazwane
Nieobecni
Derp na nowej drodze
Niewolni
Pragnienie sprawiedliwości
Inne
Histogariusz
Bohaterowie
Postaci
Aleksis Lefiampi | Edith Frasinati | Daniel Sorel | Francesca Bonnetty
Kwami
Odda | Zabb | Poogo | Arria | Tosuu | Mduff