FANDOM

Madison to miła dziewczyna.Z pozoru,a pozory mylą!Tak na prawdę,Madison została zatrudniona przez -(nie dowiecie się,bo to zbyt duży spoiler),by szpiegowała Fineasza i Ferba.

Madison Carter

Madison
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: PisarkaRoku
Debiut: Nie długo
Wiek: adekwatnie do wieku F i F
Pochodzenie: nieznane
Data urodzenia: 14 sierpnia
Rodzice: niznani
Dalsza rodzina: kuzyn-Jack Carter
Przyjaciele: Ferb

Charakter

Madison jest wredna,okrutna i ciągle tylko kłamie.Gdy Chris odkryła,że jest oszustką,ta szantażowała ją,że powie Ferbowi co do niego czuje.Madison ma 16 lat,ale jest bardzo niska i maluje się specjalnie,by wyglądać na młodszą.Gdy dowiedziała się,że Izabelli podoba się Fineasz,zaczęła do niego zarywać,by ją wkurzyć.Dziewczyna jest zdolna do wszystkiego.

Wygląd

Mads jest bardzo ładna,ma różowe włosy i zielone oczy.Nosi białą koszulkę z różowym napisem "Good girl"Na nogach ma jeansowe rybaczki i białe trampki z różowymi sznurówkami.Na ręce ma dwie czarne bransoletki,jedną grubą,drugą cienką,a na szyi naszyjnik z brązowymi koralikami i dwom czarnymi guzikami.Na głowie nosi białą opaskę do włosów.

Relacje

Izabella-Dziewczyna od razu podejrzewa Madison o jakieś dziwne rzeczy.Nie wiedziała dokładnie jakie,ale dziwne,więc dziewczyny się nie lubią.

Fineasz-Fineasz polubił dziewczynę,tak jak wszystkich(oprócz Christin Black).Mads uważa,że jest bardzo łatwo wierny,i miała racje.Zaufał jej tak po prostu,od razu.

Ferb-Dziewczyna polubiła Ferba,ale na prawdę,i to jako jedynego z całej paczki.Nie wiemy niestety,co w nim polubiła.(Bo przecież Ferb ma tyle zalet! ;D)

Buford-Nie lubią się,i już.Nawet nie zamienili słowa,i nie mają zamiaru go zamieniać.

Baljeet-Nie rozmawiają ze sobą,nie zauważają się.Dla Baljeeta ona nie istnieje,a dla niej nie istnieje on.

Christin-Dziewczyny się nie lubią,ponieważ Chris tak jak Izabella podejrzewa o coś Mads.Ona także nie wie za co,ale za coś.

Jack Carter-Jack to kuzyn Madison,ale bardzo,bardzo daleki.Nie przepadają za sobą,ale próbują tego nie okazywać.
Postacmelwys

Madison gdy była mała

Więcej z Fandomu

Losowa wiki