FANDOM

Między-światowy ekspres ratunkowy

No Screenshot 2
Twórca serii: Tysia123
Data premiery: 01.09.2014r

Kontynuacja Fineasz i Ferb- Na obozie. Okazuje się, że życzenie Izabeli, mające sprawić, by z świata zniknęła cała magia ma okropne konsekwencje. Ziemie zaczynają nawiedzać kataklizmy, o których nikomu się jeszcze nie śniło. Pojawiają się choroby, których nikt nie potrafi wyleczyć. Z ukrycia wychodzą okropne stwory, które dotąd tylko magia trzymała w ryzach. Nikt nie wie czym to jest spowodowane. Fineasz, Ferb i reszta przyjaciół zaczynają się zastanawiać nad powodem tychże zdarzeń. Nikt nie podejrzewa drobnego incydentu, który miał miejsce tak niedawno podczas letniego obozu. Choć w mieszkańcy Danville o incydentach dziejących się na świecie dowiadują się jedynie z telewizji lub internetu, to po krótkim czasie okazuje się, że nic nie jest tak spokojne jak mogło by się wydawać. Dawnych uczestników obozu zaczynają nawiedzać dziwne wydarzenia, i żaden z przyjaciół nie chce się do tego przyznać. Pewnego dnia pewien incydent wszystko zmienia, bohaterowie trafiają do innego świata i dowiadują się, że mają niewiele czasu na przywrócenie do swojego świata magii, jeśli im się nie uda - ludzkość zginie.

Bohaterowie

Odcinki

  1. Szkoła. I ta głupia niespodzianka
  2. Kolejny monotonny dzień

Inne informacje

  • Bohaterowie w tej serii mają piętnaście lat, choć w opowiadaniu Fineasz i Ferb- Na obozie mają oni lat trzynaście, jest to w pewnym sensie błąd celowy, ponieważ gdy pisałam wcześniejszą historie nie przewidziałam jej kontynuacji i tego, że lepiej aby bohaterowie byli starsi. Ostatecznie postanowiłam "postarzyć" bohaterów specjalnie dla tego opowiadania. Zachodzi tu pewna niezgodność, ale mam nadzieję, że nie macie mi jej za złe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki