FANDOM

Nasi bohaterowie przeżywają kolejny "monotonny" dzień.

Kolejny monotonny dzień

Między-światowy ekspres ratunkowy
No Screenshot 2
Twórca: Tysia123
Numer odcinka: 2
Opublikowano: 22.10.2014
Chronologia
Poprzedni: Między-światowy ekspres ratunkowy/Szkoła. I ta głupia niespodzianka

Bohaterowie

Fabuła

Siedziałam w swoim pokoju, zza ściany dobiegały radosne rozmowy Seri oraz jej nowych koleżanek. Uśmiechnęłam się. Moja siostra nie odnajdywała się tak dobrze w towarzystwie Fineasza i reszty ferajny i dobrze, że znalazła sobie odpowiednie towarzystwo. W przeciwieństwie do jej klasy w Okręgu Czterech stanów, tutaj klasa przyjęła ją z serdecznością, zupełnie jak mnie.
Pochyliłam się ponownie nad zadaniem z chemii, po kilku chwilach było gotowe. Uśmiechnęłam się triumfalnie, tylko pani z chemii zadała zadanie, był początek roku szkolnego i większość nauczycieli okazała się dla nas łaskawa.
Od niechcenia otworzyłam laptopa. Coraz częściej na świecie pojawiały się różnego rodzaju katastrofy, trzęsienia ziemi, tornada, tsunami, ulewne deszcze, grady i wiele innych, codziennie można było usłyszeć o przynajmniej jednym zdarzeniu. Nikt nie wiem, czym jest to spowodowane ani jak długo to potrwa, ale powoli każdy zaczyna się obawiać tego, co jeszcze może się zdarzyć.
Przeszukałam wzrokiem wiadomości. Jest!
-„Nad południową Europą przeszło ogromne tornado” – Przeczytałam cicho i kliknęłam w link. Prześledziło wzrokiem tekst. To co zwykle, ogromne zniszczenia, niespodziewane, niemożliwe wręcz pojawienie się szalejącego żywiołu. Każde ostatnie zdarzenie było określane mianem „niemożliwego” jednakże czy to może być niemożliwe skoro się dzieje? Cicho westchnęłam, zmartwiona nowymi wiadomościami.

Fineasz zaraz po odrobieniu zadanie prześledził nagłówki nowinek technicznych w Internecie. Jego wzrok zatrzymał się na jednym, wyjątkowo ciekawym.
-Ferb, już wiem co będziemy dzisiaj robić.
Chwile potem na komórki czterech nastolatków siedzących w czterech różnych mieszkaniach przyszedł jeden sms o treści „Widzimy się za pół godziny u nas, mam nadzieję, że odrobiliście już zadanie”.

-Cześć Fineasz, co dziś robicie?- Spytała jak zwykle swoim słodkim głosem Izabela wchodząc do ogródka swoich dobrych znajomych.
-Izabella! – Zawołał radośnie chłopak zauważając swoją dziewczynę. – Nie uwierzysz.
-Po waszych wynalazkach ciężko w cokolwiek nie wierzyć – Zauważyła brunetka podchodząc do chłopaka stojącego nad planami.
-No tak – zaśmiał się chłopak. Zamierzamy stworzyć program sztucznej inteligencji, ale taki porządny. Dzisiaj przeczytałem, że jakiś program AI przeszedł test Turninga. Sprawdziłem ten program i jeśli mam być szczery to mnie nie powalił. Dlatego też postanowiliśmy zrobić lepszy.
-Łaał, i co, jak idą prace? – Spytała czarnowłosa spoglądając w kierunku Ferba piszącego coś zawzięcie na laptopie.
-Ferb prawie kończy pisać program.
-Cześć Wszystkim! – Zawołała głośno Samanta wchodząc do ogródka. –Co robita? – Zapytała spoglądając w stronę czarnowłosej, do tego szeroko się uśmiechając. Wiedziała, że nie lubi jak ktoś jej kradnie kwestie. Brunetka posłała jej zimne spojrzenie, po czym się uśmiechnęła i odsunęła się od stolika, przy którym siedział Fineasz.
-On ci wszystko wytłumaczy. – Powiedziała i ruszyła w stronę drzwi do salonu – Przyniosę coś do picia – poinformowała.
Samanta ogarnęła wzrokiem plany Fineasz, przerzuciła wzrok na zapisanego Ferba, po czym pobiegła za przyjaciółką.
-Ja też! – Rzuciła i znikła w środku.
Chwilę później przyszli też Buford i Baljeet. Brązowowłosy chłopak w jednej ręce trzymał niedokończone zadanie z chemii, które miał nadzieję odrobić z drobną pomocą przyjaciół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki