FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera lutego w roku 2015.
Michael Muscat

No Screenshot 2
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Tysia123
Debiut: Naznaczeni-Misja:Bałwan
Wiek: Tyle co Fineasz i Ferb

Po raz pierwszy pojawił się w Naznaczeni-Misja:Bałwan - 2. Szokująca wiadomość. Gdzie ma 16 lat i należy do tej samej organizacji co główni bohaterowie.

Wygląd

Jest to wysoki szatyn o zielonych oczach i mocnej budowie ciała. Zazwyczaj chodzi w długich spodniach i T-shirtach.

Charakter

Jest zarozumiały i bardzo pewny siebie, a do tego arogancki. Nie wie co to skromność. Często wdaje się w kłótnie. Natrętność też należy do jego cech, tak samo jak nieokrzesanie. Często dokucza dziewczynom, uwielbia, kiedy się denerwują. Jest szczery do bólu. Zazwyczaj głośno wyraża swoje zdanie, co jest prawie zawsze powodem do kłótni.
Pomimo swojego złośliwego charakteru potrafi zachowywać się przyzwoicie, ale tylko kiedy na prawdę wymaga tego sytuacja, co zdarza się na prawdę bardzo rzadko. Jest on także wielkim optymistą, w każdej sprawie widzi zazwyczaj tylko dobre strony, zdając się nie zauważać tych złych. Trzeba też wspomnieć, że gęba buzia mu się praktycznie nie zamyka i potrafi podjąć rozmowę na prawie każdy temat.

Relacje

Fineasz Flynn

Są z Fineaszem dobrymi znajomymi. Michael jest pod podziwem jego osiągnięć w dziedzinie techniki i nie tylko. Szatyn tak jak czerwonowłosy wielkim optymistą, więc znakomicie siebie rozumieją.

Ferb Fletcher

Chłopak darzy szacunkiem zielonowłosego, który budzi w nim podziw od pierwszego spotkania.

Izabela Garcia-Shapiro

Michael lubi jej dokuczać i robi to praktycznie zawsze kiedy w pobliżu nie ma akurat Fineasza (nieoficjalnie uważa ich za parę, a szacunek do czerwonowłosego mu na to nie pozwala). Zazwyczaj nazywa ją "księżniczką" czego Izabela nie znosi.

Silena Muffin

Oboje z Sileną prowadzą otwartą wojnę od dzieciństwa. Nienawidzą siebie nawzajem i próbują sobie zaszkodzić na różne sposoby. Bardziej w tej wojnie zacięty jest właśnie Michael, ponieważ kiedy Silena ma już dość chłopaka i odchodzi aby trochę odetchnąć, to ten jeszcze bardziej jej przeszkadza.

Wystąpienia

t - b - eTysia123
Historie
Fineasz i Ferb- Na obozie

Naznaczeni-Misja:Bałwan
Dwa porwania, o jedno za dużo, część pierwsza
Dwa porwania, o jedno za dużo, część druga
Walentynkowa przygoda
Żywiołowe Wakacje

Zmyśleni bohaterowie
Rebecca Peintri

Silena Muffin
Michael Muscat
Samanta Timens
Serafina Timens
Angela Weather
Roksana Ignis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki