FANDOM

Mieszkanie wymyślone przez Sebolaaa.

Mieszkanie Fretki i Stefy to przeciętne mieszkanie znajdujące się na czwartym piętrze bloku nieopodal centrum miasta.

Wygląd

Mieszkanie to jest niewielkie. W jednym pokoju mamy kuchnię, jadalnię, salon i sypialnię, natomiast oddzielnie jest tylko łazienka, do której

jak ledwo wejdziesz to możesz potknąć się o kibel i wpaść do wanny.
- Fretka do Lindy

Meble są wykonane głównie z drewna. W głównym pokoju dominuje kolor zielony. Po lewej (wchodząc) mamy łóżko z niebieską pościelą, stolik nocny, a na niej zieloną lampę i szafę. Tuż obok jest telewizor - nieduży. Przed nim jest zielona kanapa, a po jej lewej i prawej - dwa zielone fotele. Za kanapą jest stół, a wokół niego cztery krzesła. Kuchnia nie jest najładniejsza, bowiem meble są trochę stare, a lodówka stojąca w kącie czasami nie chce się otworzyć. Obok niej jest kuchenka i blaty, a w nim zlew. Obok drzwi od łazienki mamy biurko z lampką. Łazienka jest pomalowana na jasnożółty kolor. Tuż przed drzwiami mamy sedes, a po lewej zlew. Mamy również okno, na którym powieszone jest lustro. By dostać się do wanny należy (tyczy się osób grubych) przechodzić przez sedes.

Mieszkańcy

W domu mieszkają dwie dziewczyny - Fretka Flynn i Stefa Hirano. Podczas gdy Stefa śpi na łóżku mając obok siebie stolik nocny, Fretka może zamiast spania rozkoszować się całonocnym oglądaniem telewizji nie ruszając się z kanapy, która za dnia służy jako miejsce, gdzie dwie nastolatki siedzą.

Nie wiadomo, kto mieszka na tym piętrze co one, ale nad nią mieszkała Moranica Uglyfoot-Curvehead z mężem, z którym zrobiła sobie nawet dziurkę w podłodze nad kanapą Fretki, ponieważ zepsuł im się sedes. Jednak małżeństwo sprzedało mieszkanie dwóm nauczycielom z Dan School, którzy mają ze sobą romans - panu Poor'owi i pani Haanzestchinervanauschen.

Galeria

Inne informacje

  • Jeszcze przed narodzinami dziewczyn, mieszkała tu kilka lat Brenda. Łazienka miała taki sam układ, ale główny pokój nie. Wyremontowała go, ale łazienki nie zdążyła z powodu przeprowadzki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki