FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Zadanie w ogromnej lodówce

Milion na wyspie
Sophie i Mary.jpg
Twórca: Martiz2000
Sezon: 1
Numer odcinka: 3
Opublikowano: 2 marca 2014
Chronologia
Poprzedni: Milion na wyspie/Piłka nożna
Następny: Milion na wyspie/Trzecie wyzwanie - gra w zbijaka
W poprzednim odcinku z programem pożegnał się Irving. Tym razem zawodnicy muszą wytrzymać jak najdłużej w ogromnej lodówce. Ten, kto wygra, przyniesie drużynie zwycięstwo.

Bohaterowie

Zadanie w ogromnej lodówce.

Bezsensowna piosenka Sophie...

-Możesz się wreszcie zamknąć?! - wrzasnęła Mary - Jest trzecia rano!!!

Sophie spojrzała na zegarek. Po tym wyjrzała przez okno. Przez chwilę przetwarzała informacje, lecz po chwili zarumieniła się i wskoczyła spowrotem do łóżka.

-Ups...Dobranoc! - zawołała i zasnęła.

(Domek dziewczyn z drużyny Morderczych Królików - godzina ósma rano)

-Aaaaaaaaaaaaaaa!!! - zawołała Mary i uderzyła pięścią w stojący niedaleko budzik. Pozostałe dziewczyny aż podskoczyły z wrażenia. Zostały nagle wyrwane ze snu i prawdopodobnie zaczęłyby marudzić, gdyby nie wygląd Mary. Była wściekła. Powoli wstała z łóżka i zaczęła ciężko stąpać pomiędzy łóżkami. Gdyby to było możliwe, jej wzrok prawdopodobnie mógłby w tej chwili kogoś zabić. Przyglądała się wszystkim ze złością. Gdy stanęła obok łóżka Grety i Milly, dziewczyny schowały się pod kołdry. Ginger nie chciała się ruszyć, podobnie jak jej starsza siostra. Izabela jako jedyna zaczęła się przyglądać Mary. W chwili, gdy ta spojrzała w jej stronę zrozumiała, co jest powodem wściekłości u jej "koleżanki". Gdy to zobaczyła, zaczęła z trudem powstrzymywać śmiech. Szatynka zauważyła to i podeszła do łóżka Izy.

-To twoja sprawka?! - zapytała pokazując na swój nos. Był cały czarny.

-Nie, ale...hah...Sorki, ale dlaczego tego nie wytrzesz? - zapytała Izabela. Mary była wyraźnie poirytowana.

-Bo nie mogę! Zobaczycie, ta, która mi to zrobiła będzie miała wielkie kłopoty! - zawołała i kopnęła łóżko Izy. Ta nietraciła spokoju, jednak nie chciała więcej wchodzić w drogę Mary.

-To mogłabyć Sophie - powiedziała Ginger. Wszystkie dziewczyny spojrzały na Sugar, która jako jedyna jeszcze spała. Policzki Mary były czerwone, a jej włosy rozczochrane. Dziewczyna podeszła do łóżka wcześniej wspomnianej, wyciągnęła ją z niego i poczekała, aż wstanie z podłogi. Sophie nie przejęła się zachowaniem brązowowłosej i podskoczyła z radości.

-Jak ci się podoba moja specjalna mieszanka? - zapytała.

-Ja ci zaraz gdzieś wsadzę tą specjalną mieszankę! - wrzasnęła Mary. Sophie nie wyglądała na obrażoną. Przeciwnie, uśmiechnęła się do Mary szeroko, jednocześnie pokazując jej swój aparat na zęby.

-Lepiej nie pod poduszkę, bo będzie mi przeszkadzać w spaniu - powiedziała. Mary była zbyt zdenerwowana i skołowana zachowaniem Sophie, że nic nie mówiła.

-Moja specjalna mieszanka jest na razie w fazie testów - kontynuowała Sophie - Mam już dla niej nazwę: "Specjalna Mieszanka Sophie"! Jak ci się podoba? Znalezienie odpowiedniej nazwy kosztowało mnie sporo czasu. Tak czy inaczej, znajduje się w niej mnóstwo rzeczy, które mają czarny kolor lub coś w tym stylu. Według moich obliczeń, twój czarniutki nosek nie będzie czarniutki za jakieś...czy ja wiem...dwadzieścia cztery godziny.

-Ile?! Zapłacisz za to, obiecuję! - wrzasnęła Mary i wyszła z domku, głośno trzaskając drzwiami. Izabela przewróciła oczami i ponownie położyła się spać.

(Pokój zwierzeń)

Mary siedzi z założonymi rękami. Jej nos nadal jest czarny. Dziewczyna stara się nie patrzyć w stronę kamery. W końcu spogląda groźnym wzrokiem w obiektyw i mówi:

-Tak łatwo się jej to nie upiecze. Coś wymyślę. Może na przykład przez przypadek wyleję jej mieszankę na jej łóżko? Albo wykorzystam ją w inny sposób...

(Domek dziewczyn z drużyny Przebiegłych Myszy)

-Katie, Adyson! Przestańcie rozwalać swoje rzeczy! - powiedziała zirytowana Fretka, jednocześnie podnosząc z ziemi czerwoną koszulkę. Katie szybko ją chwyciła i z przepraszającym uśmiechem wróciła do łózka. Na ziemi leżało jeszcze kilkanaście różnych koszulek. Fretka zrobiła się czerwona na twarzy, jednak nic nie powiedziała, tylko poszła do łazienki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki