FANDOM

Bitwa.png Ten bohater wygrał trzydziestą siódmą bitwę na bohaterów!
Murad Yalabik

Murad.png
Mężczyzna.png
Postać płci męskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Chwała Złemu Trio
Wiek: 13
Pochodzenie: Tureckie
Miasto rodzinne: Stambuł
Data urodzenia: 29.05.1989
Rodzice: Okan Yalabik
Filiz Yalabik
Rodzeństwo: Fatma Yalabik (starsza siostra)
Mahmud Yalabik (starszy brat)
Przyjaciele: Milly Davis
Katie Adams
Colin McAdam
Logan Chaves

Murad Yalabik - drugoplanowy bohater serii "Bądźmy poważni". Przyszedł na świat w Stambule 1989 roku, jednak w swoim kraju spędził jedynie cztery lata. Obecnie zamieszkuje Danville i uczęszcza do tego samego gimnazjum w którym uczą się Fineasz i Ferb. Mimo to, często w wakacje odwiedza Turcję, dlatego świetnie obeznany jest z jej językiem i kulturą. Poza tym, w jego domu mówi się wyłącznie po turecku. Nie ma jednak problemu z odnalezieniem się w Stanach Zjednoczonych. Szybko zaklimatyzował się w obu krajach i nie ma problemu z odmiennością kulturową. 

Wygląd

Murad jest wysokim, opalonym chłopakiem o czarnych oczach. Ma krótkie włosy, które kolorem przypominają smołę. Posiada dość gęste brwi, jednak, na jego szczęście, nie zrosły się. Posiada natomiast problemy z czołem, na którym często pojawiają się krosty, na których punkcie chłopak posiada kompleksy.

Ubiera się najczęściej w czerwoną koszulkę na krótki rękaw i ciemno-niebieskie spodnie. Nie posiada mięśni, jednak niezbyt mu to przeszkadza. 

Osobowość

Murad jest przyjaźnie nastawionym do życia chłopakiem. Często można go zobaczyć uśmiechniętego. Zazwyczaj stara się znaleźć pozytywne aspekty danej sytuacji, jednak jak na ironię, wyjątkowo łatwo jest go przestraszyć. Gdy wpada w panikę, a zdarza się to dość często, przestaje racjonalnie myśleć. Łatwo jest nim manipulować, z czego on doskonale zdaje sobie sprawę, dlatego celowo otacza się osobami z twarszym charakterem. Jest abiwentykiem. Jest w miarę otwarty dla ludzi, jednak nie do przesady. Lubi też towarzystwo najlbiższych przyjaciół, z którymi nigdy nie brakuje mu tematów. 

Stara się służyć pomocą, również i jej nie odmawia. Liczy na to, że w przyszłości dobry los do niego wróci. Zdecydowanie daleko mu do napuszonego. Komplementy sprawiają, że się peszy i nie wie co ze sobą zrobić. Jego samoocena jest mimo to dość wysoka, a opinie ludzi nie mają na nią żadnego wpływu.

Przy obcych jest dość nieśmiały. W prawdzie nie ma problemów z przedstawieniem się, czy zagadaniem, jednak przez pewien czas wstrzymuje się od wypowiadaniem się na bardziej kontrowersyjne tematy. Sytuacja zmienia się, gdy zna daną osobę dobrze.

Jest pacyfistą. Uważa wszelkie wojny za zło, a myśl o zagrożeniu pokoju go przeraża. Jednocześnie twierdzi też, że każdy objaw przemocy jest żałosny, a takich rozwiązań powinno się unikać, niezależnie od okoliczności. 

Jest dość emocjonalny. Żadko wybucha gniewem, jednak zdarza mu się niekontrolować płaczu. Chociaż stara się panować nad takimi odruchami, są to raczej syzyfowe prace. 

Podobnie jak Fineasz, jest typem marzyciela. Ciężko jest mu się skupić, gdyż łatwo odlatuje do "swojego świata". Lubi snuć fantazje dotyczące przyszłości i zastanawiać się nad sensem wszechświata. W przeciwieństwie do Gabrielli, zawsze dochodzi do pozytywnych wniosków.

Nie lubi kłamstw. Stara się nie dopuszczać do sytuacji, w której musiałby zełgać, jednak jeżeli zachodzi taka potrzeba, umie bardzo dobrze udawać. Zazwyczaj dręczą go potem mocne wyrzuty sumienia, przez które nie może zasnąć dobry tydzień.

Relacje

Katie Adams

Katie i Murad chodzą do tej samej klasy, jednak ich znajomość sięga przedszkola. Dziewczyna jako pierwsza zagadała. Niedługo potem, razem z Milly, stali się trójką dobrych przyjaciół. Blondynka polubiła Murada za to, że w przeciwieństwie do innych chłopców w ich wieku, był spokojny i cichy. On natomiast szybko docenił fakt, że dziewczyna, podobnie z resztą jak Milly, trzyma go z daleka od osób, które chciały go wykorzystać do wysprzątania szafki. Trzymali się razem przez resztę podstawówki, jednak sytuacja uległa zmianie w gimnazjum. Chłopak bowiem zaczął darzyć swoją przyjaciółkę głębszym uczuciem. Przestał na nią patrzeć tak samo. Na dobrą sprawę, dopiero wtedy zauważył, że Katie jest dziewczyną. Uczucie wcale nie było platoniczne, gdyż i ona nie potrafiła myśleć już o Muradzie wyłącznie jak o tylko przyjacielu. Żadne z nich jednak niczego nie powiedziało, gdyż boją się odrzucenia i zniszczenia relacji, jakie ich łączą.

Mimo to, w dalszym ciągu są najlepszymi przyjaciółmi. Ufają sobie bezgranicznie 

Milly Davis

...

Dũng Phan

Z nieznanych przyczyn, Murad panicznie boi się Dunga, chociaż ten nigdy nic mu nie zrobił. Turka przeraża mordercze spojrzenie Wietnamczyka oraz jego wieczna powaga. Nie potrafi tego wyjaśnić, jednak coś sprawia, że na widok kolegi z klasy cały się trzęsie i nie potrafi wypowiedzieć ani jednego słowa. Często też zbiera mu się na płacz. Sam Dung natomiast ledwie Yalabika kojarzy. Nie interersuje się jego życiem i nawet nie ma pojęcia, że wywołuje w nim tak ogromny strach.

Fineasz Flynn

...

Colin McAdam

...

Proces powstawania postaci

Murad i Fatma.png

Stary obrazek Murada i jego siostry

Murad nigdy nie miał pojawić się w moich seriach. Został stworzony na potrzeby Użytkownikowej Rywalizacji. Jako iż nie wiązałam z nim żadnych planów, nie interesowałam się szczególnie jego postacią. 

Z początku miał brązowe włosy i oczy tego samego koloru. Zmieniłam to, ponieważ zbytnio przypominał inną moją OC - Romano Accardi. Jego najlepszym przyjacielem był natomiast Django Brown co również przejął Włoch. W samej osobowości wiele się nie zmieniło, a została jedynie rozbudowana. 

Sytuacja zmieniła się dopiero z stworzeniem "Bądźmy poważni". Gdy dodawałam bohaterów pomyślałam o Muradzie i pomyślałam "w sumie to dlaczego nie?".

Inne informacje

  • Ma kota o imieniu Władca Świata. Jest to puszysty kot o białym futrze. Zazwyczaj widoczny jest podczas snu, lub jedzeniu.
  • Data jego urodzin "przypadkowo" odpowiada dacie upadku Konstantynopola - 29.05.1453.

Wystąpienia

Drzewo genealogiczne

Okan Yalabik

Filiz Yalabik

Mahmud Yalabik

Fatma Yalabik

Murad Yalabik

Galeria

Murad i Katie.jpg
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki