FANDOM

Natalie jest bliźniaczką Melanie Prescot. Jest wredna i przejmuje się tylko sobą.

Natalie Prescot

Natalie Prescot

Natalie Prescot
EPICKA praca FunnyFranky
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: PisarkaRoku
Debiut: Niebawem
Wiek: 15
Pochodzenie: Denvile
Miasto rodzinne: Denvile
Data urodzenia: 14 lipca
Rodzice: Filip Prescot i Wiktoria Prescot
Rodzeństwo: Melanie Prescot
Przyjaciele: Ferb,kameleon Porky
Zwierzęta: kameleon Porky
Kameleon
Porky, kameleon Natalii by FunnyFranky
Wygląd:

Natalie jest niską dziewczyną o szarych oczach. Ma długie, brązowe włosy splecione w kucyka. Ma cienkie, różowe usta. Na jej głowie znajduje się granatowa opaska z białą kokardką. Na co dzień Natalie nosi granatową koszule i biały, luźno zawiązany krawat. Na nogach ma dżinsy ze srebrnym łańcuszkiem. Nosi granatowe trampki.

 Charakter:

Natalie jest "miłą" dziewczyną... ale tylko z pozoru. Nati (bo tak mówią na nią przyjaciele) jest wredna, uparta, okrutna, zła i parszywa. Kiedy czegoś chce, to to dostanie, za wszelką cenę. Jednak dziewczyna jest strasznie miła dla... Ferba! Natalie i Ferb są w świetnych kontaktach. Ferb z nią rozmawia śmieje się i wygłupia. Nati jest w nim zakochana, co wiedzą wszyscy... prócz Ferba!

Zajęcia:

Natalie nienawidzi sportu i wszelkiego wysiłku.Codziennie na jej paznokciach widnieje nowy wzorek wykonany przez nią samą. Natalie uwielbia zajmować się swoim wyglądem.

Zwierzęta:

Natalie ma nietypowe zwierze, bo to jest...kameleon! Niektórzy sądzą, że nie jest obdarzony zbytnią urodą, ale według Natalie jest on cudowny, piękny i utalentowany (bo gdy pokarze mu czerwoną kartkę, robi się czerwony, gdy zieloną zielony itd. Kameleon wabi się Porky (czytaj: Porki).

Relacje:

Ferb Fletcher

Natalie jest na zabój zakochana w Ferbie, ze wzajemnością.

Fineasz Flynn

Natalie nie lubi go, ponieważ Ferb spędza z nim dużo czasu.

Fretka Flynn

Natalie nie lubi jej, ponieważ chce przyłapać chłopców. Natalie obawia wtedy dostaliby karę i nie widziała by Ferba.

Jeremiasz Johnson

Natalie nie lubi go, ponieważ lubi osoby, których nie lubi ona. Ponadto dziewczyna uważa, że jest brzydki.

Stefa Hirano

Natalie nie lubi jej, ponieważ lubi osoby, których ona nie lubi. I twierdzi, że ma brzydkie ciuchy.

Linda Flynn-Fletcher

Natalie lubi ją, ponieważ (według jej planu) będzie to jej teściowa.

Lawrence Fletcher

Natalie lubi go, ponieważ (według jej planu) będzie to jej teść.

Melanie Prescot[1]

Natalie nie lubi swojej siostry, ponieważ ona lubi wszystkie dziedziny sportu i w ogóle nie interesuje się swoim wyglądem. Jest miła dla wszystkich, w przeciwieństwie do Natalie. 'Przynajmniej trochę ładna,bo to jej bliźniaczka.

Galeria

Natalie jako cheerleaderka
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Ciekawostki

  • Ma kameleona, wabi się Porky
  • Gdy się denerwuje często mówi po innym języku
  • Jej ulubionym kolorem jest niebieski
  • Kiedyś, kiedy miała 5 lat ukradła swojej mamie szminkę i wysmarowała cały strój sportowy Melanie, bo była na nią zła.Pierwszy raz widziała wtedy, że Melanie płacze, mimo tego nie przeprosiła jej.

Wystąpienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki