FANDOM

Bitwa Ten bohater zremisował w dwudziestej szóstej bitwie na bohaterów!
Nickie Wilson

Nickie77
Mężczyzna
Postać płci męskiej.
Twórca: Kacpi44430
Wiek: 11

12 (od odcinka Urodziny Nickiego)

Pochodzenie: amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Spójrzmy na to z lepszej strony
- motto Nickiego

Ej gdzie jest Pe... nie ta kwestia?
- Nickie

Nickie Wislon - zabawny i odważny optymista.

Historia

Urodził się w Danville, ale jako mały chłopiec on i jego rodzina przeprowadził się do Paryża, gdzie był smutny, bo tęsknił za Danville, choć go nie pamiętał. W Paryżu spędził wiele (dokładnie 9) lat. Gdy skończył 9 lat, powrócił do Danville, gdzie poznał Fineasza i Ferba. Teraz rozwija swoje pasje w Danville z przyjaciółmi. Jako pierwszego poznał Fineasza, gdy czerwonowłosy zapukał do jego domu z ciasteczkami, gdzie ten bawił się z swoim bratem Leo Wilsonem. Potem poznał Ferba i Izabelę, po czym poszli na piknik. Stało się to w odcinku Rodzinka Wilsonów.

Kariera piłkarska

Na początku grał na szkolnym boisku, potem zaczął odkrywać talent i wzięto go na kapitana szkolnej drużyny. To było w Paryżu. Był tam dobrym kapitanem, grał na ataku, a czasem zastępywał bramkarza. Jego rekord to 10 bramek w jednym meczu. Gdy miał około 7 lat pobił ten rekord do dwunastu. W wieku 9 lat przeprowadził się do Danville. Przeszedł do miejskiej drużyny na atak, ale jeszcze nie jest kapitanem.

Relacje

Fineasz Flynn

Są dobrymi kumplami. Mają podobne charaktery. Dobrze się dogadują. Był pierwszą osobą, jaką poznał w Danville i jego pierwszym przyjacielem (w Paryżu bawił się sam). Na początku nie chciał go poznać, bo w Paryżu przyzwyczaił się do samotnej zabawy. Jednak po dłuższym czasie polubił go. Nickie był na pikniku z nim, a także z Ferbem i i Izabelą.

Izabela Garcia-Shapiro

Są przyjaciółmi. Czasami się bawią. Dziewczyna traktuje go jak kolegę. Była pierwszą dziewczyną, jaką poznał w Danville. Nawet nieźle się dogadują. Nickie był na pikniku z nią.

Ferb Fletcher

Nawet się lubią. Ferb to druga osoba, którą poznał w Danville i drugi najlepszy przyjaciel. Najpierw poznał Fineasza, a czerwonowłosy Ferba przedstawił Nickie'mu dopiero potem. Nickie był na pikniku z nim oraz z Fineaszem i Izabelą.

Baljeet Tjinder

Nie są jakimiś najlepszymi kolegami, ale nie są też wrogami. Baljeet uważa, że Nickie nie docenia nauki, bo jest w stosunku do niej leniwy, ale nie toczą wojen.

Buford Van Stomm

Lubi go nawet, bo obaj nie lubią nauki i żarciki. Choć Nickie nie lubi łobuzów, bo niecierpi poniżania, to z nim się zaprzyjaźnił.

Irving Du Bois

Podobnie jak z Baljeet'em, ale oni dogadują się trochę lepiej. Rzadko go widuje, bo rzadko do nich przychodzi.

Leo Wilson

Z bratem dogaduje się wspaniale. Uwielbia się z nim bawić. Uieszył się, bo gdy to on się urodził, jego rodzina przeprowadziła się do Danville.

Umiejętności

Zapamiętywanie

Nickie ma świetną pamięć, dlatego nie lubi się uczyć, bo i tak to zapamiętuje. Nie zapomina nawet przy dużym stresie.

Pośpiech

Gdy Nickie się gdzieś spieszy, potrafi to, co robi, zakończyć w parę sekund głównie z powodu zabaw, imprez i meczów.

Karate

Nickie ćwiczy karate i ma nawet czarny pas, pokonuje każdego, z kim przyjdzie mu się zmierzyć. Lubi ten sport, ale nie tak jak swoją pasję - piłkę nożną. Ćwiczy karate w Danville.

Piłka nożna

Nickie także gra w amatorskim klubie piłki. Sport ten to jego pasja i chce ją rozwijać. Jest w tym naprawdę dobry. Kiedyś był kapitanem szkolnej drużyny piłkarskiej. Jego tata jest piłkarzem

Cięta riposta

Nickie zawsze się odgryzie. Ma teksty na każdą okazje. Często przegaduje kogoś, gdy go wnerwi. Nawet brata czasem przygwoździ.

Rysowanie

Nickie pięknie rysuje. To jedyna forma pracy, jaką lubi. Plastyka to jeden z jego ulubiony przedmiot szkolny zaraz po W-F'ie.

Charakter

Jest optymistą, zawsze chodzi wesoły. Nie boi się nowych wyzwań i potrafi się bronić. Lubi różne sporty i nigdy się nie poddaje, broni słabszych. Jest wyluzowany. Lubi ostrą muzykę, nie cierpi się nudzić. Uwielbia, gdy coś się dzieje. Uwielbia jeść pizzę, ale warzywa też lubi. Jest też bardzo niecierpliwy. Jest leniwy do nauki i często strzela sarkazmami. Dąży do wyznaczonego celu, ale umie przegrywać z klasą. Nie pozwoli sobą pomiatać. Nie cierpi, gdy ktoś poniża słabszych - wtedy wkracza do akcji i pokazuje, że dręczyciel nie jest wcale najlepszy. Jest żartobliwy, zna się na dowcipach i nie wnerwia się, gdy ktoś mu je robi, ale się odwdzięcza. Lubi oglądać filmy akcji i słuchać strasznych historii. Jest sprawny fizycznie, bo uwielbia sport. Ćwiczy karate i jest mistrzem piłki nożnej, a także kapitanem szkolnej drużyny. Lubi oglądać głupie filmiki w internecie, mówi że to go karmi. Jego marzeniem jest być piłkarzem. Interesuje się też dinozaurami - o nich wie najwięcej, chce je nawet kiedyś odkrywać. Ale trochę się martwi, bo musi sie uczyć, żeby to robić, a jak wiadomo - nie lubi tego robić.

Wygląd

Ogólny wygląd

Ma skórę kremowego koloru. Ma niebieskie dość duże oczy. Jest dość wysoki, ale to nie dryblas. Jego włosy mają kolor jasno-brązowy (podchodzące pod ciemny blond). Ma niesforne włosy, grzebień to jego wróg. Dlatego są takie rozczochrane. Nickie, choć może tego po nim nie widać, jest bardzo wysportowanym chłopcem, wszystko dzięki jego talentowi do gry w piłkę.

12-latek  

Nickie jest taki sam z wyjątkiem koszulki - zakłada czarną bluzkę z płomieniem.

Ubiór

Ma czerwoną koszulkę i pomarańczowe spodenki. Często nosi niebieskie i dobre do sportów trampki i białe krótkie skarpety.

Od święta

Ma czarny garnitur i białą marynarkę, na którą zakłada biały podkoszulek. Nosi też czerwony krat i czarne buty.

Kąpielowe

Ma zwykłe czarne kąpielówki z wzorem płomieni czerwnono-żółtych. Zakłada też niebieskie gogle, ale też rurki do nurkowania.

Sportowo

Nickie nosi opaskę kapitana. Jego koszulka jest czerwona z czarnym napisem jego nazwiska i numeru (10). Jego korki są w kolorze czarno-czerwonym.

Początkowa Koncepcja

Początkowo Nickie miał mieć inny kształt głowy, jaśniejszy kolor spodenek, inny kolor oczu (konkretnie czarne) ,a także inną długość i styl włosów.

Nickie

Występy

Geneaologia

Babcia Nickiego

Dziadek Nickiego
Tata Nikciego

Mama Nickiego

Nickie

Leo

Ciekawostki

  • Lubi pić colę
  • Jego charakter wzorowany jest na charakterze autora
    • Różnicą jest to, że autor nigdy nie był w Paryżu i nie ćwiczy karate
  • Od czasu poznania Fineasza i Ferba Nickie chce zwiedzić świat
  • Jego ulubiony kolor to czerwony (tak jak autora)

Galeria

Ni
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

t - b - e
Kacpi44430
Historie
Koło Wyzwań,Fineasz i Ferb Powrót Wakacji
Zmyśleni bohaterowie
Pierwsze Pokolenie:Nickie Wilson, Gia Flynn,

Angelina Dundersztyc, Darryl Van Stomm,Klidd Stand,Tonny Taylor,Carson Jackson,Samantha Ace

Drugie Pokolenie:Jake Wilson,Larry Flynn,Sonia Taylor
Zwierzęta:Dino Pan Jaszczurka