FANDOM

Bitwa Ten bohater wygrał 21 bitwę na bohaterów!
Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
Nicole Sunshine

Nicole Sunshine dla 3Ratryk3
Nicole narysowa przez FunnyFranky
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: 3Patryk3
Debiut: "Nowa uczennica"
Wiek: 13 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Małżonek: Fineasz - udawane zauroczenie, Ferb - zauroczenie
Rodzeństwo: Nie ma
Przyjaciele: Fineasz, Ferb, Buford i Baljeet
Zwierzęta: Pies
Nicole Sunshine(nastolatka) dla 3Patryk3
Nicole jako nastolatka
NS
Nicole zrobiona w The Sims 4 przez Sebolęęę
Postać stworzona przez 3Patryk3

Wygląd

To dość wysoka dziewczyna, ma długie, brązowe włosy związane w kok, niebieskie oczy. Zwykle na sobie nosi białą podkoszulkę, a na niej niebieską rozpiętą koszulę oraz zielone rurki. Na nogach ma biało-czarne buty.

Charakter

Jest miła, ale próbuje poderwać Fineasza. Lubi wszystkich oprócz Izabeli, która jest dla jej wrogiem. Wydaje się również, że jest odważna, dzielna i pomocna. Raz nawet porwała Izabelę w odcinku "Gdzie jest Izabela?".

Życiorys

6-letnia Nicole żyła spokojnie sobie w Danville, chodziła do szkoły, miała najlepszą przyjaciółkę - Izabelę Garcia-Shapiro. Izabela i Nicole pierwszy raz poznały się w zerówce i od razu się zaprzyjaźniły, lecz coś im zaszkodziło tej przyjaźni. Aż nagle do klasy weszło dwóch przyrodnich braci - Fineasz i Ferb. Nicole od pierwszego wejrzenia zakochała się w Flynnie, a Izabela ich nie lubiła, bo nawet zanim zaczęła się szkoła musiała ich poznać. Czarnowłosa była ich sąsiadką, a Nicole jej po prostu zazdrościła.

Kilka tygodni później Fineasz i Izabela musieli ze sobą współpracować, żeby znaleźć Ferba. Nicole nie mogła im pomóc, bo jej wtedy nie było. Gdy już mała Finbela skończyła misję w znalezieniu Ferba, Izabela ich polubiła i chciała zostać chłopakiem Fineasza, lecz on chciał, żeby była najlepszą przyjaciółką i ona się zgodziła. Nicole przyszła do szkoły i to usłyszała. Była zła na Izabelę, bo jej chłopaka zabrała, ale tak naprawdę to był plan Nicole, żeby Izabela polubiła braci. Ale nie aż, żeby się zakochała. I właśnie w tym momencie Izabela i Nicole stały się wrogami. 

Izabela postanowiła sobie, że musi być dziewczyną Flynna, a Nicole obiecała, że jej go odbierze. Gdy już wszyscy mieli iść do pierwszej klasy podstawówki to Nicole musiała wyjechać, żeby uczyć się w nowej szkole i w nowym mieście. Przez te kilka lat planowała zemstę na Izabeli.

13-letnia Nicole powróciła do Danville i zaczęła chodzić do gimnazjum, do którego chodzą Fineasz, Ferb i Izabela. Co za zbieg okoliczności Nicole trafiła z nimi do klasy. Dziewczynie zmieniło się zauroczenie, bo nie była zakochana już w Fineaszu tylko w Ferbie. Ona nie zapomniała o swojej obietnicy i powiedziała, że zacznie udawać, że kocha Fineasza, żeby Izabeli jej go zabrać i po to, by się wkurzyła. Niestety się jej nie udało. 

Gdy już zbliżał się koniec 1 klasy gimnazjum Nicole musiała wyjechać do Paryża, ponieważ jej rodzice znaleźli tam pracę. Przed wyjazdem powiedziała Ferbowi prawdę o udawanym zauroczeniu do Fineasza. Wyznała Ferbowi miłość i go pocałowała. Nicole właśnie wyjechała, ale powiedziała, że może jeszcze powrócić. 

Relacje

Fineasz Flynn

Zakochana w nim od pierwszego spojrzenia. W odcinku "Nowa uczennica" i "Parka-Randka" zarywała do niego, a on mówił, że dopiero się poznali i chce się z nią zaprzyjaźnić, a nie być parą. Później dziewczyna chciała się z nim "pouczyć" i poszli na randkę do lodziarni, i do parku, a po tym Fineasz trochę się w niej zakochał, bo go pocałowała w policzek. Okazuje się, że ona tylko udawała, że go kocha, ponieważ chciała wkurzyć Izabelę. ("Wyjeżdżam, cześć").

Ferb Fletcher

Ona lubi go, a on ją. Są przyjaciółmi. W odcinku "Wyjeżdżam, cześć" wyznała mu miłość.

Fretka Flynn

Nie lubią się. Jedynie raz współpracowały gdy zrobiły żart chłopakom ("Największe żarty świata").

Izabela Garcia-Shapiro

Są dla siebie wrogami, ponieważ obie zakochały się w Fineaszu i o jego rywalizują. Tylko raz współpracowały by zrobić żart chłopakom w odcinku "Największe żarty świata". Zamieniły się ciałami w "Mała podmianka" wtedy musiały przez kilka godzin być w ciałach wrogów; na początku było im fajnie, a potem nie. Dyrektorka Perry połączyła Nicole i Izę w kajdanki, dziewczyna nie dała rady je przeciąć mocami, więc musiała współpracować z Izą. ("Połączone"). Okazuje się, że ona tylko udawała, że go kocha, ponieważ chciała ją wkurzyć. Bo tak naprawdę kiedyś były najlepszymi przyjaciółkami, ale obie się zakochały w tym samym chłopaku. I to Izabeli udało się jej "poderwać", a Nicole szykowała zemstę, żeby jej upatrzonego chłopaka zabrać. ("Wyjeżdżam, cześć").

Baljeet Tjinder

Też są przyjaciółmi. Baljeet nawet uczył jej matmy, bo nie kapowała o co w niej chodzi.

Buford Van Stomm

Również są przyjaciółmi. Pare razy rywalizowała z nim w niektórych sportach.

Supermoce Nicole

Moce zyskała od Dundersztyca, który przez przypadek trafił w nią Moco-Super-Przywracatorem. Oto jej znane bioniczne supermoce:

  • Absorbowanie energii: Potrafi pochłonąć lasery lub tworzyć samą energię, a potem ją wyrzucić.
  • Czytanie w myślach: Nicole potrafi przeczytać co inni myślą w głowach.
  • Elektrokineza: Potrafi zbierać elektryczność statyczną z otoczenia i wystrzeliwać nią w postaci piorunów.
  • Holograficzny ekran: Nicole może pokazywać holograficzny ekran i używać go, aby zobaczyć wiele lokalizacji.
  • Karabiny maszynowe w brwiach: Nicole potrafi zrobić w brwiach karabiny maszynowe.
  • Kinetyka molekularna: Może manipulować cząsteczkami obiektów i sterować nimi.
  • Kule ognia: Nicole potrafi tworzyć z rąk ogniste kule i je wrzucić na przeciwnika. 
  • Kule śniegu: Nicole potrafi tworzyć z rąk śniegowe kule i je wrzucić na przeciwnika.
  • Kule wiatru: Nicole potrafi tworzyć z rąk potężny wiatr i wrzucić tornado na przeciwnika. 
  • Kule wody: Nicole potrafi tworzyć z rąk wodne kule i je wrzucić na przeciwnika.
  • Laser bot: Potrafi tworzyć z rąk laser bot i nim walczyć.
  • Laserowy wzrok: Potrafi strzelać laserami z oczu. Może kontrolować ich intensywność.
  • Lewitacja: Nicole potrafi latać w każdej porze.
  • Loktowizja: Nicole potrafi zrobić z oczu latarkę.
  • Magnetyzm: Nicole ma w dłoniach potężny magnes przyciągający metalowe przedmioty.
  • Manipulacja głosem: Nicole potrafi naśladować głosy, dźwięki i różne odgłosy.
  • Niewidzialność: Potrafi być niewidzialna kiedy tylko chce
  • Oddychanie pod wodą: Nicole może oddychać pod wodą i się nie udusi.
  • Plazmowe granaty: Potrafi strzelać kulami energii elektrycznej z rąk.
  • Pole siłowe: Potrafi stworzyć tarczę, by chronić siebie i innych. Może też zmienić je w kulę i rzucić w przeciwnika.
  • Potężny podmuch: Nicole potrafi dmuchnąć człowieka z pokoju lub jakąś rzecz.
  • Prześwietlenie: Nicole może skanować wszystko oraz umnie widzieć przez obiekty stałe.
  • Super inteligencja: Ma wiedzę w wielu dziedzinach, w tym w nauce, matematyce, prawie i walce. Jest również zdolnym strategiem.
  • Super skoczność: Gdy spadnie do jakieś dziury może z niej od razu wyskoczyć.
  • Super siła: Nicole posiada nadludzką siłę, którą może podnieść wszystko.
  • Super szybkość: Nicole biega tak szybko, że nikt jej nie widzi. Może biegać ponad czterysta kilometrów na godzinę;
    • Super skoczność: kiedy Nicole biegnie i coś jest na jej drodze, potrafi łatwo to przeskoczyć. Jest w stanie wskoczyć na sufit.
    • Soniczny cyklon: kiedy Nicole kręci się wystarczająco szybko, może stworzyć cyklon soniczny.
    • Próżnia: Nicole może kręcić się tak szybko, że stwarza próżnię.
    • Mentalny system nawigacyjny: Nicole wie, którędy biec, kiedy używa super prędkości.
    • Szybkie mówienie, pisanie, rysowanie/malowanie: Nicole może bardzo szybko mówić, pisać i malować.
  • Super wytrzymałość: Gdy trafi w nią laser może ją tylko ogłuszyć.
  • Super zmysły: Nicole posiada nadludzki wzrok, słuch i węch.
    • Zmysłowe nagrywanie: Nicole potrafi nagrywać to, co słyszy i widzi, po czym podłącza to do gniazda napędu flash i odtwarza.
  • Teleportacja: Nicole może się teleportować w każde dowolne miejsce.
  • Wybuch energii: Nicole potrafi tworzyć potężną energię i ją wyrzucić.
  • Wykrywanie kłamstw: Nicole potrafi wykryć czy ktoś kłamie czy nie.
  • Zimny podmuch: Potrafi coś lub kogoś zamrozić oddechem.
  • Zmienny kształt: Nicole umie zmienić się w jakiś przedmiot, np: kubek, łóżko.
  • Zmniejszanie: Potrafi się skurczyć do 5 centymetrów.

Galeria

Inne informacje

  • Jej ulubiony kolor to niebieski.

Wystąpienia

Szalone przygody Fineasza i Ferba

Sezon 3

Ferbastyczna szkoła

Sezon 2

...i Nicol

Sezon 2

Adoptowana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki