FANDOM

Jak można bać się pająków? Albo klaunów, kurzu i farb olejnych? Nie boję się żadnej z tych rzeczy, a nawet gdybym się bała, to przynajmniej bym tego nie pokazywała, bo tak robią odważni ludzie.
- Olivia

Olivia Charms

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
B.A.B.E.C.Z.K.A.
Twórca: Martiz2000
Debiut: Nowy zegar, nieudana współpraca
Wiek: 38 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 3 sierpnia 1976r.
Dalsza rodzina: Emma Charms (bratanica)

Valentina Charms

Olivia jest mieszkanką Danville. Wychowała się w tym mieście i nie lubi z niego wyjeżdżać. Jest również jednym z członków organizacji B.A.B.E.C.Z.K.A. Jest zła, jednak nie poświęca swojej pracy wszystkich wolnych chwil. Jest odważna i stara się, aby inni ją postrzegali w ten sam sposób. Nawet, gdy się czegoś boi, stara się tego nie okazywać i przezwycięża strach, zanim ktoś się o nim dowie. Jest poważna i nigdy nie podejmuje pochopnych decyzji. W młodości wiele osób namawiało ją do zrobienia czegoś szalonego i niezwykłego, jednak natura Olivii i jej zdrowy rozsądek na to nie pozwalały. Nie jest wielkim fanem wynalazków. Buduje tylko to, czego potrzebuje do zapanowania nad światem, ale poza pracą woli się trzymać od nich z daleka. Bardzo lubi dzieci. Zanim wstąpiła na drogę zła była przedszkolanką. Zastanawia się, czy nie adoptować dziecka, ponieważ na razie nie zdecydowała się, czy chciałaby wyjść za mąż. Ludzie mówią, że odstrasza kandydatów swoją powagą i perfekcyjnością, ale ona odpowiada, że jeszcze nie znalazła tego odpowiedniego. Interesuje się nowymi sposobami na wychowanie dzieci oraz modą. W wieku dwudziestu pięciu lat została miss mody w Danville, w kategorii "Najlepiej ubrana kobieta". Jej hobby to wrogie nastawienie w stosunku do Karen Andrews, którą uważa za dziecko. Jej ulubiony kolor to niebieski.

Charakter

Olivia jest niezwykle poważna i rozważna. Nigdy nie robi czegoś bez przemyślenia tego dwa razy. Gdy chodziła do szkoły, dzieci mówiły na nią "sztywna". Jest odważna, ponieważ potrafi przezwyciężyć strach, a w młodości bała się naprawdę wielu rzeczy. Miała m.in. arachnofobię, z której się wyleczyła, chociaż nadal nie lubi pająków. Nigdy nie zachowuje się dziecinnie. Zawsze wiedziała, na co jest za stara, a czego jej nie wypada robić w jej wieku. Rozumie, że dzieci mogą zachowywać się nieodpowiednio jak na swój wiek np. zwracać na siebie uwagę za wszelką cenę, nawet, jak chodzą już do szkoły, ale nie rozumie takiego zachowania u dorosłych. Trudno ją wyprowadzić z równowagi, dlatego wielu ludzi lubi z nią spędzać czas, wiedząc, że nawet jeśli powiedzą coś nieodpowiedniego, to Olivia nie rozpocznie z nimi kłótni. Olivia jest perfekcjonistką, dlatego denerwuje ją niedbałość i niezdarność. Wszystko musi być zaplanowane i zrealizowane. Gdy coś zupełnie zniszczy jej plany stara się nie okazywać zdenerwowania, ale czasami zdradza ją lekkie drganie lewego oka.

Wygląd

Jest kobietą średniego wzrostu. Powoli dochodzi do czterdziestki, lecz tego po niej nie widać. Wciąż zachowała w miarę zgrabną figurę. Ma długie włosy w kolorze jasny blond i jasnozielone oczy. Zwykle ma poważny wyraz twarzy, jednak potrafi się naprawdę ładnie uśmiechać. Lubi ubierać się na niebiesko. Jeśli nie założyły ubrań w tym kolorze, stara się dodać do stroju dodatki, które odpowiadają jej upodobaniom. Lubi zakładać błękitne sukienki, jednak, gdy idzie do pracy, najczęściej stara się założyć coś trochę mniej eleganckiego, jednak ciągle stylowego.

Relacje

Heinz Dundersztyc

Jak on mnie denerwuje! Nie potrafi zachować się poważnie i cały czas próbuje przejąć władzę nad światem, zresztą, i tak mu się nie uda. Dlaczego muszę z nim pracować?!
- Olivia o Dundersztycu

Olivia poznała Heinza na pierwszym spotkaniu w organizacji B.A.B.E.C.Z.K.A. Przeszkadza jej nadpobudliwość i dziecinność Dundersztyca. Heinz skrycie czuje do niej respekt. Olivia wolałaby trzymać się od niego z daleka, ale trafiła z nim do jednej grupy w konkursie "Kreatywny i skuteczny sposób na zapanowanie nad światem", przez co musi przychodzić do niego co najmniej trzy razy w tygodniu. Nie rozumie jego zafascynowania przyciskami autodestrukcji. Na początku zajmowała się budowaniem, a Heinz wymyślał maszyny, jednak po dwudziestej zniszczonej przez Pepe maszynie zdecydowała, że to ona będzie projektować. Nigdy nie doprowadziła do kłótni z Dundersztycem, głównie dlatego, że zdaje sobie sprawę, że żadne argumenty do niego nie trafią. Gdy spotka go na ulicy, mówi tylko "dzień dobry" i stara się nie marnować powietrza na zbędną konwersację.

Vanessa Dundersztyc

Tato, dlaczego za nią nie wyjdziesz? Wolisz Karen, mimo, że ona wszystko psuje, a Olivia nigdy niczego nie zniszczyła. Ona nawet nie nacisnęła przez przypadek przycisku autodestrukcji, a ty i Karen cały czas to robicie!
- Vanessa do Heinza

Vanessa i Olivia bardzo się lubią. Ta pierwsza uważa, że nareszcie jest traktowana jak dorosła, chociaż to nie jest do końca prawda. Olivia traktuje Vanessę jak dziecko, jednak stara się prowadzić z nią rozmowy jak z kimś dorosłym. Vanessa lubi jej powierzać swoje sekrety. To do niej zwróciła sie po zerwaniu z Johnnym i w sekrecie powiedziała jej o Monty'm i o ich sekretnym związku. Nastolatka podziwia Olivię za jej opanowanie, powagę i stanowczość. Żałuje, że jej tata nie dostrzega tych wszystkich pozytywnych cech Olivii, tylko wybiera wady Karen.

Mary Stuart

Ich stosunki są neutralne, chociaż często można zauważyć, że się lubią. Olivia skrycie uważa Mary za dziecko, ale widzi, że można z nia porozmawiać na ciekawe tematy, chociaż nie prowadzi z nią takiej ożywionej rozmowy jak z np. Vanessą. Mary lubi Olivię, chociaż uważa, że czasami jest nawet trochę za spokojna. Cieszy się, że Olivia nie przeszkadza jej w nauce zła, ale są takie dni, kiedy chciałaby, żeby to Olivia ją uczyła, a nie Heinz. Olivia często broni Mary przed Karen, dzięki czemu brązowowłosa dziewczyna czuje do swojego obrońcy szacunek.

Odcinki, w których występuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki