FANDOM

Olivia Garcia-Shapiro

Pizap.com14131034300561
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Oliwixa123
Wiek: 15 lat
Pochodzenie: Hiszpania
Miasto rodzinne: Madryt
Data urodzenia: 3 październik 2000r.
Dalsza rodzina: Izabela Garcia-Shapiro (kuzynka)
Vivian Garcia-Shapiro (ciotka)
Przyjaciele: Ferb Fletcher
Fineasz Flynn
Olivia 1
{{{caption2}}}

Olivia Garcia-Shapiro - to hiszpanka z rodziny Garcia-Shapiro. Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Jest jedynaczką. Ma 15 lat. Ma osobowość wielorąką . Mieszka w domu Garcia-Shapiro z ciotką i Izabellą w Danville.

Charakter

Olivia jest miła, ale nieufna. Jest też ambitna i broni swoich przyjaciół. Jest emo i punkiem. Stwierdzono u niej osobowość wieloraką. Jest także nieśmiałą osobą ponieważ boi się że komuś coś zrobi przez chorobę i woli się do innych nie zbliżać. Mało mówi, jednak czasem jej się zdarzy, chociażby gdy potrzeba lub nie wytrzymuje. Bardzo często się wtrąca do niektórych spraw, nawet gdy nic nie wie na dany temat. Nie lubi słodkich rzeczy i nie zbyt wychodzi jej pokazywanie uczuć dlaczego z wielkością ludźmi nie umi się dogadać.Najczęściej jest pesymistką ale potrafi być też optymistką. wiele osób odsuwa się też od niej za to jak wygląda. Myślisz ze świat jest do niczego często i najchętniej to by chciała byś już w innym świecie ...

Wygląd

Ma czarne, długie i roztrzepane włosy, jasną karnacje i granatowe oczy. Ubiera się w czerwoną koszulkę w paski z czaszką, dżinsy , czarne trampki, szelki i długie, czarne rękawiczki bez palców.

Historia

Urodziła się 3 października 2000 r. w Madrycie w Hiszpanii . Miała bardzo trudne dzieciństwo, ponieważ straciła rodziców. Kiedy miała 8 lat odkryto u niej osobowość wieloraką. Jeździła do rodziny. Często zmieniała szkołę, przez co nie ma dużo przyjaciół. Jej alter-ego często przejmuje nad ją " władze ". Przez Aivilo ( alter ego ) oddala się od ludzi często i próbuje być dla nich jak powietrze , niewidoczna po prostu. Chodzi raz na tydzień do psychiatry ale i tak nie ma zmiany w chorobie. Sytuacja trochę się zmienia po poznaniu Fineasza i Ferba . Polepsza się ale na jakiś czas .

Relacje

Izabella Garcia-Shapiro

Olivia i Izabella są kuzynkami. Niestety, nie zawsze mogą się dogadać, jednak, gdy wymaga tego sytuacja, potrafią znaleźć wspólny język.

Fineasz Flynn

Olivia i Fineasz są znajomymi. Czasami ze sobą rozmawiają. Olivia nie może zrozumieć, jak Fineasz może wytrzymać z kimś takim jak Izabela.

Ferb Fletcher

Olivia i Ferb są przyjaciółmi. Dziewczyna uważa, że on i Vanessą są dla siebie stworzeni. Bardzo często gadają ze sobą i nawet się dogadują bardzo.

Buford Van Stomm

Olivia lubi Buforda. Gdy ze sobą rozmawiają, potrafią znaleźć wspólny język. Ale najczęściej Buford rozmawia z Aivilo myśląc że to mówi do niego Olivią ...

Baljeet Tjinder

Olivia kojarzy Baljeeta tylko z widzenia. Uważa co trochę za nudziarza i próbuje z nim zbyt dużo nie gadać .

Claudie Sanchez

Claudie i Olivia są najlepszymi przyjaciółkami. Traktuje Claudie jak swoją siostrę, rozumie ją jak nikt inny . Często spędzają czas razem jeśli to możliwe. Najczęściej gadają przez telefon

Umiejętności

"Gra na gitarze"

Umi bardzo dobrze grac na gitarze ale mało osób o tym wie.

W wieku 12 lat wygrała konkurs talentów. Teraz gra sporadycznie.

" Szermierka"

Ćwiczy szermierkę kiedy może. Zajęła 3 miejsce w walkach o miszcza juniorów w Hiszpanii. Ćwiczy ten sport od 10 roku życia.

Występy

Świat wyzwań Fineasza i Ferba

Adoptowana

Inne informacje

- Jest uczulona na truskawki

-Zna 3 języki; hiszpański , angielski i włoski

-Uwielbia jeździć na łyżwach

- Nie potrafi jeździć konno , na desce jakiej kolwiek i na rolkach .

-3 razy w życiu się zakochała

- Wierzy w rzeczy paranormalne

- Jej ulubioną liczbą jest 7

Galeria

Ona jest w mojej głowie
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki