FANDOM

Fineasz po 4 latach wraca do Danville razem ze swoim ojcem. Wszyscy dobrze znieśli ich wyjazd prócz Izabeli.

Powrót do domu

Omnia vincit Amor
OvA
Powrót do domu
Twórca: NaluChan
Sezon: Pierwszy
Numer odcinka: Drugi
Angielski tytuł: Back to home
Opublikowano: 18 marca 2014
Chronologia
Poprzedni: Decyzja
Następny: Samokontrola

Bohaterowie

Fabuła

Bardzo jestem szczęśliwy, że w końcu, po tych czterech latach, zobaczę rodzinę i przyjaciół. Bardzo za nimi tęskniłem. Ciekawe czy oni też za mną tęsknili? Gdy tylko dojechaliśmy do Danville, od razu pobiegłem do ogródka. Przeszedłem przez furtkę. Byli już tam Buford, Baljeet, Ferb i Fretka. Chyba się nad czymś zastanawiali. Nie było tylko Izabeli. Bardzo mnie to zdziwiło, przecież ona zawsze do nas do ogródka przychodziła. Po chwili postanowiłem się odezwać.

- Cześć wszystkim! - powitałem ich.

- Fineasz! Co ty tu robisz? - spytał się Ferb i od razu mnie przytulił.

Za nim wszyscy mnie też przytulili.

- Matołku, co tam u ciebie? Co ty tu robisz? I na ile tu zostajesz?- spytała się Fretka z łzami w oczach.

- Opowiem wam wszystko. Tylko mnie puśćcie. Dusicie mnie!- powiedziałem.

Wszyscy od razu mnie puścili.

- Więc chodzę tam do szkoły. U mnie wszystko dobrze. Ojciec ma coś tu do załatwienia. Nie wiem na ile zostajemy. Tak się rozglądam i nic się u was nie zmieniło - opowiedziałem im wszystko. - A w ogóle, gdzie jest Izabela? - dodałem.

Izabella po tym jak wyjechałeś załamała się. Zmieniła styl ubierania się na czarny. Przestała się uśmiechać, przychodzić tu. Ona cała się zmieniła, nie jest tą Izabelą, którą była cztery lata temu. Dziś z Baljeet'em, Buford'em i Ferb'em spotkaliśmy się, żeby namówić Izę, żeby zaczęła żyć normalnie. Zaczęła żyć - wyjaśniła Fretka. - Ale ty się pojawiłeś. Może tobie uda ci się jakoś odmienić?

- Gdzie jest teraz Izabela? - spytałem.

- Jest u siebie - odpowiedział Ferb.

Dobra, to pójdę do niej - odpowiedziałem i od razu wybiegłem z ogródka.

Myślałem tylko teraz o niej. Co ja zrobiłem?! Mogłem jej wszystko powiedzieć. Pobiegłem do domu obok. Zadzwoniłem do drzwi. Nikt nie odpowiadał. Zadzwoniłem jeszcze raz. Nagle zobaczyłem, że ktoś otwiera drzwi. Była to Izabela, w jednej chwili jej nie poznałem. Ale gdy tylko spojrzałem w jej oczy wiedziałem, że to ona. W końcu się odezwałem.

- Czy zastałem Izabelę? - powiedziałem ze śmiechem.

- Tak, to ja. A co? - odpowiedziała sucho.

- Przyszedłem odwiedzić swoją najlepszą przyjaciółkę - odparłem.

- Człowieku! O co ci chodzi! Ja cię nawet nie znam - odparła zeźlona.

- Fineasz. Może Ci coś to mówi? - spytałem już smutno.

- Fineasz! Czy to naprawdę ty? - zapytała z uśmiechem na twarzy i od razu mnie przytuliła.

Bardzo się cieszyłem, że ją zobaczyłem. Czułem się wspaniale, kiedy mnie przytuliła.

- A co ty tu robisz? I na ile tu zostajesz? - spytała Izabela z uśmiechem na twarzy dalej mnie przytulając. - Mój ojciec ma coś do załatwienia. Nie wiem na ile zostajemy. Emmmm, Izabelo, czemu twoja bransoletka się świeci? - zapytałam.

- Nie wiem. Ale wiem od kogo ją dostałam. Od ciebie na dziesiąte urodziny - powiedziała z uśmiechem na twarzy.

- A może pójdziemy do ogródka? Do reszty? - spytałem.

Nasze oczy się spotkały. Izabela zarumieniła się, ale dalej sobie patrzyliśmy w oczy. Po chwili Izabella się odezwała.

- To daj mi tylko pięć minut - odpowiedziała i od razu pobiegła do góry.

Zastanawiam się po co ona pobiegła do góry. Ale nie tylko to mnie zastanawia. Najbardziej mnie zastanawia czemu jej bransoletka się zaświeciła. Może Iza ma też taki dar jak ja.

Nagle Izabela zeszła. Była ubrana tak, jak kiedy ją ostatni raz widziałem. Była ubrana tak jak cztery lata temu. Izabela zamknęła drzwi. Złapałem ją za rękę, po tym Izabela się cała zaczerwieniła, ale dalej miała swój słodki uśmiech i poszliśmy do naszego ogródka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki