FANDOM

Prawda i śmierć

Omnia vincit Amor
OvA
Prawda i śmierć
Twórca: NaluChan
Sezon: Pierwszy
Numer odcinka: Dwunasty
Angielski tytuł: Truth and death
Opublikowano: 04.wrzesień.2014
Chronologia
Poprzedni: Iron Taro
Następny: Księżyc
Otóż przepraszam że jest krótkie..W tym odcinku będzie się mało działo.Ktoś tu kogoś zabije.

Bohaterowie

Fabuła

Nazz i Daniella se poszły.Ja postanowiłem się położyć i przemyśleć parę spraw.Wiem że mój ojciec jest zły,a to co czułem do Emi to kłamstwo.Ale co jest z Izabelą w takim razie..Nie widziałem jej od ponad długiego czasu.Jutro może z nią porozmawiam,ale teraz to ja pójdę już spać...Obudziłem się parę minut po 09.Wstałem,zjadłem i wyszłem z domu.Udałem się do parku.Nagle usłyszałem jak ktoś mnie woła. - Cześć Finek. - przywitała mnie blondynka.

- Cześć.Nie musisz już udawać.Tak,naprawdę między nami nic nie było. -odpowiedziałem jej.

- Och,a więc wiesz.Kto Ci powiedział? -spytała się.

- Dowiedziałem się wczoraj od Danielli i Nazz.Po co Ci to było?! Wiesz jesteś kłamliwą debilką! -krzyczałem na nią.

- Proszę nie krzycz..Wytłumaczę Ci wszystko. -powiedziała.

- Uuuuu ale masz powodzenie Flynn -wtrącił się Van Stomm

- Zamknij się Buford! - krzyknąłem

- Koleś uspokój się... -powiedział Van Stomm

- Fineasz to było dla twojego dobra. - tym razem odezwała się blondynka. 

- Taa,jasne..Jesteś kłamliwą debilką tyle mam Ci do powiedzenia! -powiedziałem po czym sobie poszedłem.

Udałem się w stronę mojego byłego domu..Zauważyłem parę nowych twarzy,a parę starych które kojarzyłem za dzieciaka.Stanąłem pod moim byłym domem.Zauważyłem tam mamę i tatę. Odszedłem i udałem się dalej.Nagle się ściemniło i luną deszcz.Pięknie po prostu pięknie.Szybko pobiegłem do lasu.Zauważyłem tam dziewczynę która leży we krwi była podobna do Izabeli.Ej,czekajcie to ona.Iza ona nie żyje....Podbiegłem do niej i uklęknąłem.

- Iza nie umieraj! - krzyknąłem i dotknąłem jej ręki..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki