FANDOM

Rebeca

Rebeca
Rebeca zrobiona w grze
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Królowa Albanii
Wiek: 20 lat
Rodzice: Bosman i zakonnica
Piratka Rebeca - bohaterka serii "Nasze królestwo". Córka bosmana, urodzona i wychowana na statku pirackim. Jej cechą charakterystyczną jest oziębłość i brutalność, które pomogły jej przetrwać chociażby podczas pożaru okrętu, gdzie nie poruszyła ją śmierć ojca.

Historia

Wygląd

Opisywana jest jako wysoka mulatka o długich, czarnych włosach i brązowych oczach. Ubiera się w ciemno-niebieską bluzkę na długi rękaw, która jednocześnie odsłania ramiona, oraz w purpurową spódnicę do kolan. Na nogach ma długie, brązowe kozaki.

Z twarzy nie wyróżnia się niczym szczególnym. Choć warunki nie zawsze temu sprzyjały, starała się o siebie dbać. Wskazują na to jej wyregulowane brwi, umyte i uczesane włosy oraz fakt, iż jako jedyna z piratów, zawsze była czysta. 

Osobowość

Rebeca.

by Sara124

Nie należy do przyjaznych ludzi. Wręcz przeciwnie, Rebeca jest złośliwa, wredna i arogancka, a co ciekawe, to właśnie te cechy lubi w sobie najbardziej. Widzi w świat w czarno-białych kolorach, więc albo jesteś z nią, albo przeciw niej. Dba przede wszystkim o siebie, nie zważa na uczucia pozostałych. Była wychowywana w surowych klimatach, gdzie nie było miejsca dla wyższych celów. 

Jest wyjątkowo pewna siebie. Kobieta wierzy w swoje możliwości, nie pozwalając nikomu zmienić tego stanu rzeczy. Jako, że od urodzenia traktowana była z szacunkiem (co przysługiwało jej jako córce bosmana), tak, gdy już utraciła swój status, często zapominała o tym fakcie i wciąż patrzyła na ludzi z góry (szczególnie na Juliana). Często myśli o sobie narcystycznie, nie widząc w swojej osobie żadnych wad.

Nie ma oporów przed krzywdzeniem, ani upokarzaniem innych. Prawo własności również nie robi na niej wrażenia, gdyż, jak sama twierdzi, tam gdzie postanie jej noga, obowiązuje jej prawo. Bez oporów ukradła Joannie biżuterię, by następnie posunąć się o krok dalej i podrywać jej ukochanego. 

Nie przywiązuje się do ludzi. Sebastianem interesowała się mniej, niż dobę. Była zdolna do porzucenia swojego ojca na płonącym statku i choć obiecała, że go pomści, nie nosiła po nim żałoby. Nie było jej nawet przykro z jego powodu. Zemsta spowodowana była bardziej urażoną dumą, aniżeli miłością. Jak się z czasem okazuje, bardziej od ludzi, ceni sobie bogactwo. Bez wyrzutów zgodziła się pozbyć swojego kuzyna i jego ludzi, dla nagrody w postaci pieniędzy i zamku, jakie obiecała jej Joanna.

Rodzina

Historia znajomości jej rodziców jest dość krótka. Ojciec mulatki plądrował wioskę, przy tym rabując i mordując. Gdy stanął przed zakonem w celu spalenia go, dostrzegła go znudzona życiem zakonnica, której nie trzeba było długo przekonywać do zmienienia strony. Nigdy nie pasjonowało ją życie zakonne, dlatego z wielką ochotą skorzystała z okazji i odeszła wraz z bosmanem, pozwalając zginąć pozostałym "siostrom w wierze".

Po niedługim czasie para doczekała się dziecka - Rebeci. Zakonnica jednak zmarła niedługo po porodzie, więc jedyną bliską osobą małej piratki był jej ojciec. 

Dziewczyna miała z nim bardzo dobre relacje. Był dla niej ogromnym wzorem i autorytetem, a jednocześnie było w nim coś, co ją odrzucało. Ceniła go za jego osiągnięcia, brutalność wobec przegranych i ogólny styl życia, jednak zdecydowanie nie pochwalała jego higieny. Nie mniej, układało im się dobrze. 

Ma kuzyna - Roberta. Jest on synem brata ojca Rebeci. Mężczyzna, mimo swej wrodzonej chłodności, jest dość blisko z mulatką, co widać, gdy bez namysłu postanawia jej pomóc. Ona, choć również darzy krewnego sympatią, odwróciła się od niego dla pieniędzy.

Relacje

Umiejętności i zainteresowania

Wystąpienia

Nasze królestwo

Inne informacje

  • W początkowych planach miała umrzeć o wiele wcześniej. Pierwszym założeniem było zabicie jej na staktu, gdzie miała zginąć razem z pozostałymi piratami. Następnie, Joanna miała rozbić jej głowę o ścianę lochów. Jej dalsze losy wciąż są planowane.