FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera listopada w roku 2013.
Roksana Ignis

Roksana
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Tysia123
Debiut: Żywiołowe Wakacje
Data urodzenia: 03 lipiec 1997

Roksana w swoje 14 urodziny przeprowadziła się do Danville i mieszka nieopodal Fineasza i Ferba na tej samej ulicy.

Wygląd

Roksana jest dość wysoka, ma długie, czerwone włosy z pomarańczowymi pasemkami. Grzywka prawie zakrywa jej prawe oko.  Jej oczy są brązowe. Zazwyczaj nosi czarny T-shirt pod czerwoną bluzka na ramiączkach oraz czarną spódniczkę z czerwonym paskiem, do którego przypięty jest łańcuszek. Na nogach nosi czarno - czerwone skarpetki i tych samych kolorów buty. Na ręce nosi trzy bransoletki.

Charakter

Roksana jest optymistką i z niektórymi osobami jest szczera do bólu. Zawsze walczy o swoje i nie da sobą pomiatać, zna swoją wartość. Bardzo słucha się swojej cioci i wujka, ponieważ nie chce im podpaść. Potrafi na prawdę dogryźć, a jej obelgi bardzo bolą. Zawiera znajomości tylko z osobami, które według niej są tego warte i tylko wtedy, kiedy ma pewność, że te osoby jej nie wystawią. Lubi ludzi wyróżniających się z tłumu, nie chce być taka jak wszyscy, cieszy się kiedy ktoś nazywa ją "wyjątkową" nawet kiedy jest to obelgą, ponieważ uważa to za komplement.

Relacje

Izabela Garcia-Shapiro

Roksana lubi Izabelę, są dobrymi koleżankami, wie o tym, że dziewczyna się podkochuje w Fineaszu.

Fineasz Flynn

Lubi Fineasza, zadziwia ją jego postawa życiowa, ciekawią ją także wynalazki, które tworzy razem z Ferbem, przecież normalni ludzie nie tworzą takich ogromnych budowli!

Galeria

Roksana by olga950-d62p98y
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

t - b - eTysia123
Historie
Fineasz i Ferb- Na obozie

Naznaczeni-Misja:Bałwan
Dwa porwania, o jedno za dużo, część pierwsza
Dwa porwania, o jedno za dużo, część druga
Walentynkowa przygoda
Żywiołowe Wakacje

Zmyśleni bohaterowie
Rebecca Peintri

Silena Muffin
Michael Muscat
Samanta Timens
Serafina Timens
Angela Weather
Roksana Ignis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki