FANDOM

Sasha Mingle

Sasha
Obraz narysowany przez FunnyFranky
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Monia-Dash
Debiut: Nowy dom
Wiek: 15
Pochodzenie: Ukraińskie
Miasto rodzinne: Kijów
Data urodzenia: 15.04.2000r.
Rodzice: Mindy Mingle, Louis Mingle
Rodzeństwo: Młodasza siostra, o której nie wie
Dalsza rodzina: Babcia - Klara Mingle
Przyjaciele: Melania Prescot, Fineasz Flynn, Ferb Fletcher, Baljeet Tjinder, Irving Du Bois, Buford Van Stomm

Historia

Sasha urodziła się 15 kwietnia 2000 roku o godzinie 23: 56.Pochodzi z Ukrainy,przeprowadziła się do Danville ,ponieważ jej rodzice zostali pozbawieni praw rodzicielskich i widywania się z nią do odwołania,gdyż po drugiej w nocy policja znalazła Sashę na polu.Sasha wyjaśniając policji skąd się tam znalazła powiedziała ,że rodzice nie pozwolili jej wejść do domu ,gdyż odbywała się tam impreza dla dorosłych ,lecz jej rodzice próbowali wmówić policji ,że Sasha uciekła ale im się to nie udało. 2-tygodnie po rozprawie Sasha wyprowadziła się do swojej babci Klary w Danville akurat obok domu Fineasza i Ferba.Sasha kryje swoją tajemnice ,że jest wróżką.

Wygląd

Sasha ma jedno oko zielone ,a drugie jakby pomieszany róż z białym ,nad nimi ma gęste rzęsy oraz brwi.Jej włosy to są koloru bałego z różowymi pasmami.Sasha na codzień ma splecione włosy w dwa długie warkocze.Ma mały słodki nosek i małe usta. Jest mała i szczupła, na codzień jest ubrana w różowo-białą bluzkę z koronką oraz krótkie spodenki oraz różowe baleriny.Czasem nosi kolczyki.

Charakter

Sasha na ogół jest miła i spokojna ,lecz nie radzę jej wkurzać ,bo gdy się wkurzy to zamienia się w diabła (nie tak dosłownie tylko w zachowaniu xd) i rzuca wszystkim co popadnie jej w ręce.W dawnej szkole miała 3 pannice ,które jej dokuczały to Sasha w końcu nie wytrzymała i użyła swoich mocy i zammknęła je w piwnicy szkolnej.

Rodzinne relacje

Z jej rodzicami nie są dobrze ułożone. (Wszystko napisałam w historii) Lecz przed rozprawą Sasha dogadywała się ze swoimi rodzicami. Z babcią Klarą Sasha jest zżyta jak z nikim innym , bardzo kocha swoją babcię.

Relacje

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.

Fineasz Flynn

Sasha i Fin to przyjaciele ,lubią sok jagodo

Izabela Garcia-Shapiro

Iza nienawidzi Sashy ,bo ona zawsze robi Finowi jabłuszko na włosach.....Ale ona o tym nie wie.

Irving Du Bois

Irving często dostaje lanie a Sashy ,gdyż się do niej przystawia

Fretka Flynn

Sasha nie lubi Fretki,ma wkurzający głos

Ferb Fletcher

Nie rozmawiają

Rozalitta Czikita Chłanina IV

Roza często wkurza Sashe ale akurat ona jej nie przeszkadza.

Alex Alicja Moon

Alex i Sasha są znajomymi.Nie mają relacji

*Buford Van Stomm

Sasha zakochała się w Bufordzie od pierwszego wejrzenia ,lubi chodzić z nim na kebab.

Baljeet Tjinder

Sasha nie nawidzi Baljeeta ,myśli że jest głupi i za mądry.

Melania Prescot

Sasha I Melania to najlepsze przyjaciółki ,robią dużo rzeczy razem i lubią spędzać ze sobą całe dnie.I oczywiście imprezy.

Zajęcia

Sasha bardzo lubi pływać ,pływa na głębokich wodach i umie wytrzymać pod wodą 5 minut Tak samo bardzo lubi imprezy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki