FANDOM

Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera sierpnia w roku 2016.
Bitwa Ten bohater wygrał trzydziestą ósmą bitwę na bohaterów!
Bitwa Ten bohater zremisował w sześćdziesiątej drugiej bitwie na bohaterów!
Nikt nie jest w stanie pomniejszyć mnie w moich własnych oczach. Ja jestem Scott Milton.
- Scott w odzinku "Determinacja"

Scott Milton

Scott TS4
Scott zrobiony w The Sims 4
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: "Co przyniesie czas"
Pseudonim: Ruska księżniczka
Królewna Śnieżka
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: Amerykańsko-Rosyjskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 1984 rok
Rodzice: Connor Milton
Natasza Milton
Rodzeństwo: Tatiana Milton (siostra bliźniaczka)
Amy Milton (młodsza siostra)
Przyjaciele: Jeremi Rarity
Zwierzęta: Szarik - pies
Lenin - kot
Ricki - rybka
Krym - chomik
Scott
by Sebolaaa
Scott Milton-urodzony 01.01.1984 roku w Moskwie. Od najmłodszych lat czuł w sobie zamiłowanie do kraju w którym się urodził. Nawet po wyjeździe do USA, używał rosyjskich wzrotów. Od pisania cyrlicą odzwyczaił się dopiero w drugiej klasie szkoły podstawowej. Charakteruje się przesadną pewnością siebie, a wręcz narcyzmem. Potrafi być jednak romantyczny, co żadko kiedy okazuje. Wierzy w swoje możliwości i nikomu nie pozwoli się upokorzyć. Od najmłodszych lat przyzwyczajony był do pieniędzy, dlatego szokiem było dla niego odcięcie środków przez ojca. Tak właśnie zaczyna się jego wątek w serii "Niebieskowłosa tajemnica", gdzie jest postacią drugoplanową.

Scott nie ukrywa, że czasem nie kontroluje swojego pociągu do alkoholu. Jak sam twierdzi, na spotkaniach rodzinnych nie da się przeżyć na trzeźwo. Chociaż pije również i na "prywatkach", gdzie nie ma nikogo spośród jego rodziny. Po zażyciu większej dawki staje się "chodzącą miłością". Zapomina, że nienawidzi kogokolwiek, z każdym chce się zaprzyjaźnić. Gdy przekroczy "pewną dawkę" zapomina angielskiego. Nie można go jednak nazwać alkoholikiem. Póki wie, że wszystko w porządku i nikomu tym krzywdy nie robi, bawi się na całego, jednak gdy ma na głowie więcej obowiązków umie powiedzieć nie.

Historia

Mały Scott

Scott jako dziecko zrobiony w The Sims 4

Scott urodził się w Rosji 1984 r. jako pierwszy i jedyny syn Connora i Nataszy, oraz młodszy (o dwie minuty) brat Tatiany. W wieku 3 lat przeniósł się wraz z rodziną do rodzinnego miasta ojca-Danville.

W przedszkolu poznał Vanessę Dundersztyc. Oboje szybko znienawidzili się przez incydent z ulubioną lalką Dundersztycówny. Chłopak nienajlepiej radził sobie w szkole, uczył się na głównie na dwójach. Ciągnęło się to przez cały okres szkolny. Blondyn szybko odnalazł się w roli kobieciarza. Przyciąganie do siebie płci pięknej przychodziło mu dość łatwo. Swoją urodą przyciągał dziewczyny, a pieniędzmi - kolegów.

Jego wątek zaczyna się w 32 odcinku "Niebieskowłosej tajemnicy"-"Co przyniesie czas" gdy poznaje Jeremiego. Razem szukają pracy, jednak nie mogą natrafić na nic konkretnego. Dochodzi również do konfrontacji z Vanessą. Pomiędzy tą dwójką dochodzi do kłótni.

W odcinku "Determincja" Scott wraz z Jeremim dostaje prace w O.B.F.S. jako woźny.

W odcinku "Ostatni taniec" ostatecznie godzi się z Vanessą, a ich konflikt przechodzi do historii. W tańcu wyznał jej, że nigdy nie odwzajemniał jej nienawiści.

Wygląd

Scott jest wysokim młodym chłopakiem o  blond włosach, zielonych oczach i jasnej karnacji. Ubiera się w szary tshirt. Na niego zakłada ciemno niebieską koszulę w czarną kratę. Najczęściej ubiera do tego czarne jeansy, oraz trampki tego samego koloru.

Jego włosy są najczęściej w naturalnym nieładzie. Nie używa żelów, które miały by ulizać jego fryzurę. Ma naturalną urodę, nie używa żadnych dopiększaczy. Jest to spowodowane głównie jego poglądami według których mężczyzna nie powinien używać kosmetyków. Jego higiena jednak na tym nie cierpi. Scott dba o siebie. Prysznic jest dla niego wręcz święty. Szczególną uwaglę skupia na włosach.

Osobowość

W sumie typowy rusek. Lubi wódkę, ale tylko wśród swoich. No i meczami nie pogardzi, ale biegać nie lubi, bo się astmą wywija. Wszyscy wiemy, że nic mu nie jest, ale strasznie cwany jest. Typowy rusek.
- Johnny o Scott'ie w "Kanałami do wolności"

 Scott jest radosnym, cieszącym się z życia i wiecznie uśmiechniętym chłopakiem. Jego cechą charakterystyczną jest wrażliwość, gdyż jest w stanie rozpłakać się na widok małego kotka. Dodatkowo łatwo daje się ponieść emocjom, bywa porywczy i gwałtowny. Wielu uważa, że jest wyjątkowo niesamodzielny, co jest całkowitą prawdą. Chociaż sam Milton uznaje, że wcale tak nie jest, w rzeczywistości potrzebuje kogoś, kogo mógłby obciążyć swoimi problemami. Scott ma potrzebę, by się wygadać, wyrzucić z siebie smutki, czy zasłonić się za czyimiś plecami w przypadku, gdy sobie naskrobie.

Bywa lekkomyślny. Zawsze najpierw mówi, a potem myśli. Często wpada przez to w kłopoty. To właśnie w takich sytuacjach okazuje się, że chłopak umie być sprytny i skutecznie wymigać się z odpowiedzialności. Jeżeli nie uda mu się przekababić wroga, zasłoni się Jeremim.

Gdy kogoś bliżej pozna staje się bardzo bezpośredni. Najlepszym tego dowodem jest jego przyjaźń z Jeremim, gdzie Scott nie widzi nic złego w tym, że czasem może zasnąć opierając głowę na jego ramieniu, czy kolanach. Również i pytania typu "Czy gdybym był innej płci, podobałbym ci się?" nie są dla niego niczym dziwnym. Nie jest to wynik dużej ufności, a niewypażonego języka przez który robi i mówi to, co akurat wpadnie mu do głowy.

Stosunek do otoczenia i odrotnie

Widzisz, żyjemy w czasach w których laskom nie starczy już tylko piękna buźka taka jak moja. One chcą forsę! I to nie małą forsę.
- Scott w odcinku "Determinacja"

Scott na wszystko patrzy przez pryzmat pieniądza. Uważa, że bez tego, nie osiągnie nic. Wierzy, iż to dzięki stanu majątkowemu ma powodzenie wśród dziewczyn.
Milton's

Scott, Tatiana i Amy

Milton chodzi z podniesioną głową. Wierzy, iż może zrobić wszystko, czasem nawet kosztem innych. Uważa siebie za lepszego od innych bezczelnie to pokazując.

Najsilniejszymi uczuciami darzy kraj w którym się urodził, Rosję. Wiele by dał, żeby wrócić tam choćby na chwilę. Podczas gdy w Stanach wiedzie życie popularnego chłopaka, gdy przyjeżdżał na wakacje do Rosji, zmieniał swój wizerunek o 180 stopni. Wszystko zmieniło się od śmierci dziadków zamieszkujących stolicę. Od tego momentu rodzice Miltona nie widzieli powodu, by wysyłać go do kraju.

Scotts

Scott i jego imiennik podczas biegania by FunnyFranky.

Dla dorosłych jest on jednak przeciętnego nastolatka, który niczym nie wyróżnia się spośród reszty. Znajdą się jednak i tacy, którzy mają go za lenia. Są to przede wszystkim nauczyciele, którym nie podoba się jego postawa wobec szkoły.

Najbardziej na świecie nienawidzi sportu. Robi wszystko by go uniknąć, a jego najulubieńszą wymówką jest astma, która na dobrą sprawę jest mu całkowicie obca. Przez to ma beznadziejną kondycję i bardzo szybko się męczy, jednak nie widzi w tym żadnego problemu. Twierdzi, że ruch nie jest mu do niczego potrzebny.

Scott bardzo lubi zwierzęta, nawet bardziej od ludzi. Świadczy o tym fakt, że ma psa, kota, rybkę i chomika. Wykazuje się często przy tym hipokryzją, gdyż uważa, że zabijanie zwierząt dla mięsa jest barbarzyńskie, jednak nie widzi nic złego w jego jedzeniu. O wiele bardziej również smuci go cierpienie zwierzęcia, niż człowieka. Tego drugiego, właściwie w ogóle się nie przejmuje.

Rodzina

Connor Milton (ojciec)

Firma ojca ma super zarobki (...) Wszystko było super, aż tu nagle ojcu zaczęło odbijać! Stwierdził, że na nim żeruję i muszę... jak on to ujął? Nauczyć się żyć na własną kieszeń. Słyszałeś to?! Na własną kieszeń! Jestem jego synem, jego zasranym obowiązkiem jest dawać mi forsę! Oczywiście swojej córeczce nie żałuje! Ani Tatiana, ani Amy nie mają odciętych środków!
- Scott opisujący swoje relacje z ojcem.

Connor to 34letni dyrektor firmy Milton i spółka. Jest znany w kręgu biznesowym. Ma bardzo twardy charakter przez co ciężko jest przekonać go do czego kolwiek. Nie poświęca wiele czasu rodzinie i nie czuje, aby było to potrzebne. Jego prawdziwą miłością, jest praca.

Scott nie ma najlepszych relacji z tatą. Ma do niego pretensje o to, że odcioł mu kieszonkowe. Z kolei mężczyzna uważa syna za pasożyta. Uważa go za najmniej zdolne dziecko i nie ukrywa tego przed nim. Nie rozumie jego zachowania i nie stara się poprawić ich relacji.

Natasza Milton (matka)

Kiedy mam z nią gadać? Gdy jest w pracy, czy gdy olewa nas dla jakiegoś fagasa?
- Scott opisujący swoje relacje z matką.

Natasza to  34 letnia rosyjska projektantka mody. Ma ogromne mniemanie o sobie. Uważa się za najpiękniejszą kobietę na świecie, dlatego nie żałuje pieniędzy na wszelakie zabiegi kosmetyczne. Tak jak mąż, nie poświęca wiele czasu rodzinie. Jest z natury oschłą, niezależną kobietą o stałych nerwach. Ze słów Scotta możemy wywnioskować, iż ma kochanka.

Tak jak z Connorem, Scott nie ma najlepszych relacji z mamą. Fakt, że nie poświęca mu czasu, boli go jednak nie mówi jej tego. Ma do niej żal, że zdradza jego ojca. Ona mimo wszystko kocha syna, jednak nie potrafi mu tego pokazać. Uważa go za idealnego dziedzica jej dorobku.

Tatiana Milton (siostra bliźniaczka)

Tatiana jest siedemnastoletnią stażystką w O.B.F.S. Tak jak on, jest bardzo pewna siebie. Dąży po celu po trupach. Pod wieloma względami jest jego przeciwieństwem. Dziewczyna bardzo dobrze radzi sobie w szkole, ma same 5 i 6.

Scott nie przepada za nią. Uważa ją za krnąbną i pyszną. Głównym powodem nie chęci co do siostry jest to, iż jest ona ulubienicą ojca. Zazdrości jej tego, iż jest wiecznie przez niego chwalona, a on słyszy jedynie
Scott z siostrami na wojnie

Wizja Scott'a z siostrami na wojnie.

"Bierz z niej przykład". Mimo to, potrafią dogadać się gdy wymaga tego sytuacja.

Amy Milton (młodsza siostra)

Amy jest pewną siebie, odważną dziewczyną. Wierzy w swoje możliwości, uparcie dążąc do celu. Uważa siebie za centrum wszechświata, nie licząc się przy tym z uczuciami innych. Jest wyjątkowo wredna. Nigdy nikomu nie odpuści. Dziewczyna cechuje się też ogromną chęcią zemsty. Uchodzi za najładniejszą dziewczynę w mieście, co często wykożystuje do swoich celów.

Scott wydaje się być w lepszych relacjach z Amy, niż z Tatianą. Łączy ich brak zaufania wobec najstarszej siostry.

Relacje

Jeremi Rarity

Nareszcie ktoś nie jara się kucykami Pony.
- Scott do Jeremiego w odcinku "Co przyniesie czas"

Scott poznał Jeremiego w odcinku "Co przyniesie czas" podczas gdy ten rzucił gazetę o ziemię. Zaczynają wtedy razem szukają pracy. Szybko odnajduje z nim wspólny język. Opowiedział mu między innymi o powodzie nienawiści do Vanessy, gdzie jawnie zaznaczył swoje racje. Lubi w nim to, że nie jest fanem kucyków Pony. Nie przejął się też, gdy kolega zadrwił z niego po tym jak Vanessa wymierzyła mu policzek.

Jeremi poznał Scotta w odcinku "Co przyniesie czas". Z początku był zdezorientowany jego zachowaniem, jednak szybko odnajduje z nim wspólny język. Razem szukają pracy dorywczej. Chłopak chętnie wysłucuje też jego opowieści z przedszkola. Najprawdopodniej stał po jego stronie, jednak nie wypowiedział się na ten temat. Gdy Vanessa spoliczkowała blondyna, ten nie współczół mu. Można powiedzieć, że wręcz zadrwił z niego mówiąc, iż dziewczyna jest silniejsza od niego.

Vanessa Dundersztyc

Teraz już wszystko rozumiem. Jesteś zazdrosna.
- Scott do Vanessy w odcinku Koleżanka z przyszłości"

Scott poznał Vanessę już w przedszkolu. Z początku najprawdopodoniej byli sobie neutralni, aż do momentu gdy chłopak przejechał zabawkowym samochodem jej lalkę. Od tego momentu darzą się szczerą nienawiścią. Milton uważa, iż jest ona zazdrosna o jego liczne związki. Sam drwi z niej mówiąc, iż jest ona singielką porównując ją do feministek. Nie przejął się jednak, gdy ta wymierzyła mu policzek. Rywalizacje z nią często traktuje jako rozrywkę, niż zawodnictwo.
- Więc jak? - zapytał. - Odpuścisz mi już?
- Odpuszczę.
Scott godzi się z Vanessą w odcinku "Ostatni taniec"

W odcinku "Ostatni taniec" poprzez zwarcie Scott wraz z Vanessą i innymi członkami organizacji utknął w siedzibie O.B.F.S. pod wpływem nudy zaczynają tańczyć. Do piosenki "Ostatni taniec" Scott prosi do tańca właśnie Vanessę. Ciężko powiedzieć dlaczego
Sconessa

Scott i Vanessa

wybrał akurat ją. Prawdopodobnie, by zrobić na złość Monty'emu. Podczas tańca budzą się w nim ciepłe uczucia do niej. Wtedy wyznaje jej, że nigdy nie myślał o niej źle. Wyraźnie czuje ulgę, gdy dziewczyna mu odpuszcza. 
Gdybym to ja przyszedł tu z nią, nie odstępowałbym na krok.
- Scott do Monty'ego o Vanessie w odcinku "Wrześniowy bal"

 Gdy Loren i Ferb proponują mu sojusz w spisku przeciwko Monty'emu, godzi się od razu. Sojusz Krwi doskonale zdaje sobie sprawę z uczuć Scott'a do Vanessy, gdyż jak sama Raritówna stwierdziła, nikt nie ślini się do niej tak bardzo, jak on. 
Zrobiłbym wszystko, byś w końcu przestała mnie nienawidzić.
- Scott odpowiadający na pytanie Vanessy po co to zrobił.

 Gdy na balu zaczęła grać piosenka, przy której wcześniej się pogodzili, instynktownie ruszają do tańca. Wspominają wtedy stare czasy przedszkolne, gdy jeszcze trwali w konflikcie. Chłopak ponownie wyznaje, że przez cały ten czas była dla niego ważna, jednak jako pięciolatek nie umiał tego odpowiednio okazać. Wspomina również o ich ewentualnym ślubie i nie jest do końca jasne, czy żartował.

Jesteś świnią, Scott.
- Vanessa do Scotta w odcinku "Koleżanka z przyszłości"

ScottiVan

Scott marzący o Vanessie by funnyFranky

Vanessa poznała Scotta już w przedszkolu. Na początku był dla niej neutralny, aż do momentu gdy ten przejechał zabawkowym samochodzikiem jej ulubioną lalkę. Zaczyna go wtedy szczerze nienawidzić. Powodem jej niechęci do niego jest również fakt, iż chłopak lubi podrywać dziewczyny dla zabawy. Dwa razy spoliczkowała go, czerpiąc z tego przyjemność. Nazwała go również świnią.

Myślałam, że mnie nienawidzisz.
- Vanessa do Scott'a w odcinku "Ostatni taniec"nie

Jej podejście do niego zmienia się w odcinku "Ostatni taniec. Była zdziwiona, gdy jej wróg poprosił ją do tańca. Zgadza się z czystej ciekawości. W tańcu zaczynają budzić się w niej ciełpe uczucia do Miltona. Oficjalnie wybacza mu wszystko.
Scott miał co do ciebie rację. Jesteś śmieciem.
- Vanessa do Monty'ego po poznaniu prawdy.

 Gdy dowiaduje się, że Monty wcale jej nie kochał, a chciał ją tylko wykorzystać, przyznaje otwarcie rację Scott'owi w konflikcie tych dwojga. Zrywa z Monogramem, po czym wraca na bal.  
Lubię w tobie to, że umiesz udawać. Gdy kłamałeś Monogramowi prosto w twarz, podpuszczałeś go i dzięki tobie poznałam prawdę.
- Vanessa do Scott'a po zakończonej akcji.

 Dziewczyna na sam koniec dziękuje Milton'owi za to, że otworzył jej oczy. Całuje go w policzek, a po krótkie wymianie zdań, rusza z nim do tańca. Podczas niego, wspomina z chłopakiem lata przedszkolne. Dundersztycówna dziwi się sama sobie czemu wcześniej tak bardzo go nienawidziła. Czuje się lekko zszokowana, gdy ten wspomina o ich ślubie, jednak mu nie zaprzecza. Przeważnie dlatego, że potraktowała to jako żart.

Monty Monogram

Nawet Hitler jest milszy od Monty'ego.
- Scott o Montym w odcinku "Klej na krześle"

Scott poznał Monty'ego już w drugiej klasie gimnazjum, gdy Monogram przeniósł się do jego szkoły. Od razu zaczęła się między nimi walka o popularność. Milton nigdy nie pałał nienawiścią do niego, ich rywalizacji nie traktował poważnie. Nie był jednak głuchy na jego wyzwiska, szybko odwzajemnił nienawiść. Z tej właśnie przyczyny poderwał Jenny Brown, która interesowała również Monty'ego. Obecnie, Scott uważa rywala za zło wcielone. Zazwyczaj gdy rozmowa trafia na jego temat, blondyn opowiada swoje teorie spiskowe.

Monty poznał Scott'a w drugiej klasie gimnazjum. Jako iż w poprzedniej szkole szczycił się popularnością, za wszelką cene chciał zdobyć sympatię kolegów, co skutecznie uniemożliwiał mu Milton. Wtedy rozpętała się między nimi prawdziwa rywalizacja. Prawdziwa nienawiść Monograma pojawiła się wraz z momentem, gdy Scott poderwał dziewczynę, która podobała się Monty'emu. Obecnie, brunet jest w stanie zrobić wszystko, by pozbyć się rywala.

Stefa Hirano

Scott i Stefa są dobrymi znajomymi ze szkoły. Po raz pierwszy możemy zobaczyć ich relacje w odcinku Wrześniowy bal", gdzie Stefa w pośpiechu trafia do przebieralni, w której akualnie przebierał się Milton. Dziewczyna jest zmieszana, jednak z szoku nie może się ruszyć. Stoi więc jak wryta, nie odrywając oczu od Scott'a pozbawionego spodni. Gdy w końcu Stefa zostaje odciągnięta przez Fretkę, nie zaprzecza słowom przyjaciółki, iż chciałaby zobaczyć swojego kolegę nago.

Inne informacje

  • Nie ma dobrego zdania o feministkach.
  • Czysto teoretycznie cierpi na astmę. W rzeczywistości jest to wymówka podczas wf-u.
  • Jego pseudonim konspiracyjny to Ruska Księżniczka.

Wystąpienia

Scott2

Scott zrobiony w The Sims 4

Niebieskowłosa tajemnica

Bądźmy poważni

Odcinki pełnometrażowe

Galeria

Scott piżama
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Proces powstawania postaci

W przeciwieństwie do Loren i Jeremiego, Scott'a wymyśliłam jeszcze przed jego debiutem, jednak później od Amy i Tatiany. Z początku miał być postacią trzecioplanową, będąc jedynie tłem swoich sióstr. Jego
PrezentdlaAsi napisyuciety

Scott (w masce) Hermiona i Loren by Oliwixa123

osobowość nie różniła się znacząco od tej, którą znamy dziś. Jedyną różnicą było to, że miał być o wiele bardziej przyjazny i otwarty na większość pomysłów. Dopiero później postanowiłam dać mu troszkę większą rolę.

Scott miał być na zabój zakochany w Vanessie, jednak od podrywania jej powstrzymywała by jego przyjaźń z Montym (doprawdy, nie wiem jakim cudem oni by się przyjaźnili). Dopiero później uznałam, że na jego kompana lepiej pasuje Jeremi, jednak wciąż nie planowałam, by Monty był jego wrogiem, Ich ostateczne relacje były raczej wymyślane "na spontana". Również i jego relacje z Vanessą uległy zmianie.

Fakt faktem, najważniejsze nie wiele się zmieniło. Scott awansował z postaci trzecioplanowej na drugoplanową. Spokojnie więc można stwierdzić, iż Milton ze wszystkich moich postaci zmienił się najmniej. 

EDIT: On i Jeremi zamienili się charakterami, gdy nie zauważyłam. To Scott miał być tym, który ogląda się za panienkami, a Jeremi tym, który wzdycha do jednej. Ostatecznie jest na odwrót, przez co muszę pisać charakter od nowa. Ehh...