FANDOM

Silena Muffin

Lena.png
Kliknij na zdjęcie aby powiększyć
Kobieta.png
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Tysia123
Debiut: Naznaczeni-Misja:Bałwan
Data urodzenia: 16.06
Zwierzęta: Płatek - szczur
Silena.png
Starsza Lena
Jestem Silena, ale mówcie mi Lena.
- Silena

Silena jest sąsiadką Fineasza i Ferba. Mieszka w domku obok, gdzie niegdyś była pusta działka. Dwóch braci odwiedza dość często.

Charakter

Jest realistką, choć czasami wykazuje się optymizmem, nigdy nie daje sobą pomiatać, zna swoją wartość. Potrafi być chamska i szczera do bólu. Jest ambitna i nie boi się wyzwań. Cechuje ją ciekawość i bystrość. Jest niecierpliwa i nieskromna. Nie obdarza szacunkiem byle kogo (Jednymi słowy na jej szacunek trzeba sobie zasłużyć). Jest ironiczna i sarkastyczna. Łatwo zawiera znajomości i lubi spędzać czas w dobrym towarzystwie, ale czasami potrzebuje odizolowania i jakiekolwiek próby spotkania się z nią będą niemożliwe pod groźbą narażenia się na jej wściekłość. Lubi być niezależna. Zazwyczaj robi wszystko na ostatnią chwilę. Jest spóźnialska i roztargniona. Potrafi być sympatyczna i miła.

Wygląd

Jest dość wysoka. Ma szare oczy i czarne, krótkie włosy z fioletowymi końcówkami. Zazwyczaj ubiera czerwoną bokserkę a na to czarną kurtkę, szare jeansy i czarne, wysokie buty. Do tego nosi zawsze srebrny naszyjnik z półksiężycem.

Relacje

Fineasz Flynn

Silenę zadziwia nastawienie Fineasza do otaczającego go świata, oraz to, jakie potrafi budować wynalazki razem z swoim bratem. Na początku ich znajomości chłopak trochę ją przerażał, w końcu "Jak można być aż tak optymistycznie nastawionym na otoczenie?!" ale gdy coraz bardziej go poznawała, to coraz bardziej zaczęła się przyzwyczajać to tego kim jest i teraz chętnie spędza z nim czas.

Ferb Fletcher

Silena nie rozumie jak można być tak małomównym. Rozumie, że można ogólnie mało mówić, ale żeby na cały dzień tylko raz się odezwać?! Trochę się obawia Ferba, może ma on jakiś powód dla którego się nie odzywa?

Izabela Garcia-Shapiro

Silenie na początku Izabela wydawała się przesłodzoną dziunią, która potrafi tylko mrugać rzęsami, ale kiedy ją bliżej poznała, to odkryła, że tak na prawdę się myli. Zakolegowała się z Shapirówną i uważa ją za dobrą znajomą.

Baljeet Tjinder

Silena nie znosi matematyki, więc kiedy poznała kujona matematycznego od razu stwierdziła, że go nie lubi. Nie myliła się. Ciągłe wspomnienia o matematyce ją denerwują i dziewczyna nie ma o czarnoskórym najlepszego zdania.

Michael Muscat

Silena nienawidzi Michela od momentu w którym się poznali, wiąże się z tym pewne przeżycie, ale dotychczas ani ona, ani on nie zdradzili jakie. Od tamtego momentu dokuczają sobie na wszelaki sposób.

Zainteresowania

Lubi jeździć na rolkach i rowerze, chętnie uprawia różne sporty. Kocha zwierzęta, a szczególnie ptaki, chciałaby mieć skrzydła i latać tak jak one. Jej hobby to zbieranie przeróżnych kamieni. Jeździ konno. Uwielbia czytać książki, zwłaszcza fantasy.

Inne informacje

- Posiada szczura o imieniu Płatek.
- Jeśli chodzi o narzędzia to ma dwie lewe ręce, lepiej nie dawać jej niczego do naprawy, bo nie naprawi, a jeszcze zepsuje.
- Ma fioła na punkcie smoków.
- Jej ulubiony kolor to fioletowy.
- Woli noc niż dzień.
- Lubi spacerować po lesie.
- Myśli o przefarbowaniu się na fioletowo.
- Zawsze nosi wisiorek z półksiężycem, który symbolizuje jej zamiłowanie do nocy.
- Ma młodszą siostrę i brata.
- Nie znosi matematyki, ponieważ nauczyciel się jej zdaniem na nią uwziął.
- Zawsze kiedy gdzieś wychodzi to bierze ze sobą mała skórzaną torbę.

Wystąpienia

t - b - eTysia123
Historie
Fineasz i Ferb- Na obozie

Naznaczeni-Misja:Bałwan
Dwa porwania, o jedno za dużo, część pierwsza
Dwa porwania, o jedno za dużo, część druga
Walentynkowa przygoda
Żywiołowe Wakacje

Zmyśleni bohaterowie
Rebecca Peintri

Silena Muffin
Michael Muscat
Samanta Timens
Serafina Timens
Angela Weather
Roksana Ignis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki