FANDOM

20120221192848!Lindana is back!.jpg UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery. Czytaj dalej na własne ryzyko...

Sophie Adventure (drugi wymiar)

Alt Sophie.jpg
Kobieta.png
Postać płci żeńskiej.
280px-The Resistance logo.jpg
Ta postać należy do Ruchu Oporu.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: Nieobecność
Wiek: 20 lat
Pochodzenie: Amerykańskie
Miasto rodzinne: Danville
Przyjaciele: Baljeet Tjinder (drugi wymiar)
Sophie Adventure - mieszkanka drugiego wymiaru. Zamieszkuje przedmieścia Danville. W przeciwieństwie do swojej odpowiedniczki nie ma ojca, a wychowuje ją ciotka. Służy w armii Dundersztyca.

Wygląd

Podobnie jak jej odpowiedniczka z pierwszego wymiaru, Sophie ma owalną twarz, blond włosy sięgające do bioder, oraz duże brązowe oczy. Jest z natury niską dziewczyną, dla wielu zbyt chudą. Ubiera się w ciemno zielony Tshirt oraz czarne rybaczki. 

Charakter

Dziewczyna z natury jest twardą przeciwniczką, nie owijającą w bawełnę, bezpośrednią, często również bezczelną wojowniczką. Nowo poznanych ludzi osądza z góry, często mylnie oskarżając o szpiegów, czy zdrajców Organizacji. Nie oznacza to jednak, że wyrzuta jest z uczuć. Trzymając na dystans Irvinga, chciała odrzucić od siebie wizję zakochania w nim. 

Sophie stara się nieść pomoc tam, gdzie jest ona potrzebna, jednak nie ryzykuje tym życia najbliższych. Tę twardą dziewczynę, którą nie zrażają widoki krwi, łatwo w sobie zauroczyć. Dla miłości gotowa jest skoczyć w ogień.

Relacje

Baljeet Tjinder (drugi wymiar)

Ich znajomość sięga dzieciństwa, gdyż żyli na tej samej dzielnicy, uczyli się w tej samej szkole. Byli bardzo dobrymi przyjaciółmi.  Dopiero przejęcie władzy przez Dundersztyca ich rozdzieliło. Jej rodzina twardo trzymała jej stronę, natomiast Baljeet należał do Ruchu Oporu. Podczas wojny domowej nie walczyli między sobą, gdyż ona nie brała w ogóle w niej udziału. Po przejęciu władzy przez Monograma, Adventurówna spadła na dno społeczne. Baljeet, który już wtedy był w niej na zabój zakochany, postanowił wyciągnąć do niej pomocną dłoń. Wciągnął ją do Organizacji, jednak wtedy Sophie nie była już taka sama. Wyzbyła się wyższych uczuć co do niego, a jego słabość do niej wykorzystywała do szpiegostwa. Mimo to, gdzieś tam w środku wciąż bardzo go lubi, jednak nigdy nie odwzajemniała jego uczuć.

Amy Milton (drugi wymiar)

...

Irving Du Bois (drugi wymiar)

Irving i Sophie znają się z organizacji wspierającej rządy Dundersztyca. Chłopak bardzo szybko zauroczył się w niej, co ona, po dłuższym czasie odwzajemniła. Du Bois wie ile kosztuje ją szpiegowanie i stara się ją wspierać. Odkąd stali się parą, jej zaufanie do niego maksymalnie wzrosło. Tylko przy nim nie wstydzi się płakać. On stara się nie stracić ani jej zaufania, ani miłości, jednak nie zawsze jest to takie proste.

Wystąpienia

Filmy pełnometrażowe

Serie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki