FANDOM

Tatiana Milton

Tatiana M
O.B.F.S.
Ta postać należy do Organizacji bez fajnego skrótu.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: "Trójkąty"
Wiek: 17 lat
Pochodzenie: Rosyjskie
Miasto rodzinne: Danville
Data urodzenia: 01.01.1984
Rodzice: Connor Milton
Natasza Milton
Rodzeństwo: Scott Milton - brat bliźniak
Amy Milton - młodsza siostra
Przyjaciele: Carl Karl

Mogę mieszkać nawet na usranym Marsie, ale w sercu zawsze będzie Rosja.
- Tatiana w odcinku "Miłość pod zaborami"

Tatiana Milton - OC EkawekaDxC
Tatiana szkic

Szkic

Tatiana podobnie jak Carl, jest stażystką w O.B.F.S. Nie jest jednak zadowolona z swoich obowiązków. Uważa, iż stać ją na owiele więcej niż przygotowywanie kawy Majorowi. Urodziła się w Moskwie, jednak od trzeciego roku życia zamieszkuje Danville. Jest pół rosjanką - pół polką. 

Ze względu na swój stan majątkowy, Tatiana jest bardzo popularna w szkole, co wykorzystuje jak może. Podobnie jak brat, lubi mieć przy sobie zaufanych ludzi z którymi nie wstydzi się pokazywać. Swój wolny czas najchętniej spędza w bibliotece, jednak usiłuje ukryć ten

fakt przed innymi.

Wygląd

Tatiana

Tatiana by Sara124

Tatiana jest wysoką, szczupłą nastolatką o typowo słowiańskiej cerze. Ma trójkątną twarz, zielone oczy i różowe policzki co zawdzięcza śladowej ilości pudru. Jej blond włosy z różowymi końcówkami sięgają do prawie do ramion. Jej usta zabarwiają się na fiołkowo. Jako bliźniaczka Scott'a jest do niego bardzo podobna z twarzy.

Zazwyczaj ubiera się w koszulkę na ramiączka z dużym dekoldem. Do tego nosi ciemno - różowe jeansowe shorty z kieszeniami, oraz zwisającymi łańcuszkami i trampki o amarantowej barwie.

Osobowość

TatianaTS3
Tatiana potrafi być złośliwa, wredna i niemiła. Jak na ironię, najczęściej objawia to wobec swojego brata. Dzieje się tak między innymi dlatego, że często bierze u niej w górę zawiść i pamiętliwość. Ma świetną pamięć do starych zgrzytów. Potrafi przypomnieć je nawet po latach. Mimo to, jest lojalna. Chociaż ma konflikt ze Scott'em, zazwyczaj mu pomaga, chociaż ten żadko kiedy jej za to dziękuje. Chociaż wykazuje wiedzę książkową, brak jej życiowej. Dziewczyna bywa strasznie naiwna, brak jej zdolności zdrowego odbierania świata. Jest wyjątkowo rozpuszczona i uważa, że obowiązkiem całego świata jest jej lubienie. Niestety, to najczęściej zawodzi. Ma tendencję do szybkiego zakochiwania się, czego wcale nie ukrywa. Z całą pewnością nie jest nie śmiała, o czym świadczy fakt, że w ciągu roku potrafi mieć więcej, niż 12 chłopaków. Nie jest to jednak wynikiem jej złego charakteru, tylko toku myślenia, przez który uważa, że każdy jej wybranek będzie kochał ją bezgranicznie.

Historia

Tatiana urodziła się w Nowy Rok 1984 w Moskwie jako pierwsza córka Connora i Nataszy, oraz starsza o dwie minuty bliźniaczka Scott'a. W wieku trzech lat przeniosła się wraz z rodziną do rodzinnego miasta ojca - Danville.

Nie są znane jej losy w przeszłości. Najprawdopodobniej jej konflikt z bratem trwał od najmłodszych lat. W podstawówce wiele osób śmiało się z jej urody, a raczej jej braku. Jej twarz szpeciła liczna ilość pryszczy. Po sześciu latach upokorzeń, postanowiła całkowicie się zmienić. W gimnazjum nie wychodziła bez tapety, która skutecznie eliminowała niedoskonałości na jej twarzy. Po raz pierwszy w jej życiu role się odwróciły. Z ofiary stała się prześladowcą. W drugiej klasie gimnazjum spotkała o rok młodszego Carla, swojego pierwszego prawdziwego przyjaciela. To za jego radą stała się stażystką w O.B.F.S.e.

W liceum trochę spoważniała. Nie znęcała się nad nikim, jednak nie można było jej nazwać świętą. Starała się utrzymać szacunek jakim nią darzono, przez co pogubiła się. Stała się zimną, wyrzutą z uczuć dziewczyną, która nienawidzi wszystkiego i wszystkich. Jedynie stały kontakt z Carlem pozwalał jej zachować ludzkie uczucia. 

Jej pierwszą miłością był Jeremi Rarity, woźny w O.B.F.S.e i najlepszy przyjaciel jej brata. Na jej nieszczęście, on traktował to jako przelotny romans. Tatiana nie chcąc stracić godności, zgodziła się na zakończenie związku, który nawet nie istniał.

...

Umiejętności i zainteresowania

Historia

Tatiana uwielbia zagłębiać się w historię, a szczególnie państw słowiańskich. Upodobała sobie Rosję i Polskę jako państwa o najbogatszej historii. Mogła by czytać o nich godzinami i, jak na nieszczęście otoczenia, opowiadać o wszystkich swoich odkryciach każdemu, kto tylko znajdzie się w pobliżu.

Umiejętności dowódcze i siła wybicia

...

Dobra pamięć

...

Rodzina

Tatiana pochodzi z bogatej rodziny Milton. Z tego powodu często czuje się lepsza od innych, nie szczędząc od złośliwych uwag nawet najbliższych.

Connor Milton - ojciec

Connor to 34letni dyrektor firmy Milton i spółka. Jest znany w kręgu biznesowym. Ma bardzo twardy charakter przez co ciężko jest przekonać go do czego kolwiek. Nie poświęca wiele czasu rodzinie i nie czuje, aby było to potrzebne. Jego prawdziwą miłością, jest praca. Tatiana często udaje przed ojcem słodką i uroczą tylko po to, by osiągnąć dany cel. Wyczuwa, że ojca wcale nie nie obchodzi jej życie, więc i ona nie wtrąca się w jego. Jest przekonana, że w przyszłości przejmie jego firmę i choć jest to sprzeczne z jej marzeniami, cieszy się na samą myśl o tym.

Natasza Milton - matka

Natasza to  34 letnia rosyjska projektantka mody. Ma ogromne mniemanie o sobie. Uważa się za najpiękniejszą kobietę na świecie, dlatego nie żałuje pieniędzy na wszelakie zabiegi kosmetyczne. Tak jak mąż, nie poświęca wiele czasu rodzinie. Jest z natury oschłą, niezależną kobietą o stałych nerwach. Ze słów Scotta możemy wywnioskować, iż ma kochanka. Tatiana nie ma dobrych kontaktów z matką. W przeciwieństwie do ojca, nawet nie próbuje się do niej zbliżyć. Ma do matki żal za to, że zapomniała o swoich korzeniach i całkowicie poddała się amerykańskiemu stylu życia. Natasza z kolei widzi w córce następczynię stołka w świecie mody, co Tatianę w ogóle nie interesuje.

Scott Milton - brat bliźniak

Scott jest pewnym siebie siedemnastoletnim chłopakiem. Szczyci się tym, że w swoim młodym życiu miał już wiele dziewczyn. Jest bardzo popularny, jednak mało kto godny jest nazwać siebie jego prawdziwym przyjacielem. Pomaga tylko tym, którzy na to zasługują. Jest bardzo pamiętliwy, długo zapamiętuje krzywdy.
Scott z siostrami na wojnie

Wizja Tatiany na wojnie z rodzeństwem

]]

Tatiana od najmłodszych lat jest w konflikcie z bratem. Dobrze wie, iz Scott zazdrosci jej sukcesów, co uwielbia wykorzystać. Co ciekawe, najlepiej zna jego przeszłość, zainteresowania i najskrytsze sekrety, mimo że ten nigdy się z nich jej nie zwierzał.

Amy Milton - młodsza siostra

Amy jest pewną siebie, odważną dziewczyną. Wierzy w swoje możliwości, uparcie dążąc do celu. Uważa siebie za centrum wszechświata, nie licząc się przy tym z uczuciami innych. Jest wyjątkowo wredna. Nigdy nikomu nie odpuści. Dziewczyna cechuje się też ogromną chęcią zemsty. Uchodzi za najładniejszą dziewczynę w mieście, co często wykożystuje do swoich celów.

Tatiana widzi Amy jako typową amerykankę, co ani trochę jej się nie podoba. Bez skutku stara się nauczyć młodszą siostrę cyrlicy, czy podstaw języka rosyjskiego. Mimo oporów nie załamuje się i w dalszym ciągu stara się wpoić w nią wyznawane przez nią samą wartości.

Relacje

Carl Karl

Tatiana poznała Carla w drugiej gimnazjum, nie miała jednak okazji lepiej go poznać, gdyż uczęszczał on do klasy niżej. Większą uwagę zwróciła na niego, gdy rozpoczęła staż w O.B.F.S. Ponieważ 'pracowali' na podobnym stanowisku, Miltówna miała wiele okazji do lepszego poznania go. Szybko złapała z chłopakiem wspólny język. Obecnie jest dla niej najlepszym przyjacielem, jednak nie przejawia co do niego wyższych uczuć. Lubi wysłuchiwać komplementów od niego.

Carl poznał Tatianę w pierwszej gimnazjum. Mimo, że nie miał zbyt wielu okazji do lepszego poznania jej, szybko się w niej zauroczył. Gdy oboje podjeli staż w O.B.F.S.ie, zauroczenie przerodziło się w wyższe uczucie. Chłopak uważa Tatianę za chodzący ideał, na siłe próbuje jej sie przypodobać. Zdaje sobie jednak sprawę, że ona nie odwzajemnia jego uczuć.

Inne informacje

  • Uczy się na najlepszych ocenach.
  • Boi się staropanieństwa. 

Wystąpienia

TatianaM TS3

Serie

Bądźmy poważni

Niebieskowłosa tajemnica

Inne

Galeria

</div>